loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 28 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (1)

مرکز خرید هیستوریا استانبول

markaz kharid historia istanbul

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در توراستانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه : منطقه فتیح , بلوار ادنان مندرس

 

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول لحظه آخری

 

dellaram بازدید : 37 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

مسجد سلیمانیه در استانبول

 

یکی از مساجد باشکوه ترکیه ، مسجد سلیمانیه استانبول است که در حال حاضر به یکی از مکان های دیدنی استانبول تبدیل شده است. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش نیز می شود . مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد . در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است . چهار مناره به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمان با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانی بودن وی است .در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد به شکل مربع با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر که نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوست داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.ساخت این مسجد باشکوه در سال ۱۵۵۰ آغاز شد و ساخت بنای خود مسجد در سال ۱۵۵۷ به اتمام رسید.ساخت بقیه ساختمانها نیز چند سال بعد به اتمام رسید .تمام مسجد با سجاده هایی قرمز رنگی که به سمت جنوب (مکه) قرار دارند ، پوشیده شده است .مقبره سلطان سلیمان با کاشی های بسیار زیبا تزئین شده است.مقبره معمار بزرگ “سینان”نیز در همین مسجد قرار گرفته است .مسافران تور استانبول مهر 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

مسجد سلیمانیه در استانبول

 

تپه های چاملیجا در استانبول 

 

استانبول بر روی 7 تپه بنا شده که بلندترین آن تپه چاملیجا میباشد، تپه های چاملیجا دارای ارتفاع 268 متر از دریا در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و یکی یکی دیگر از مناطق توریستی استانبول میباشد که از بالای این تپه میتوان تنگه بسفر،قسمت اروپایی و همچنین بندرگاه را دید و گردشگران تور استانبول پاییز 94 برای رفتن به چاملیجا و بازدید از این منطقه دیدنی می توانند از اتوبوس هایی که از تکسیم به قسمت آسیایی میروند استفاده کنند.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

در تپه 248 متری چاملیجا که به بام شهر استانبول معروف میباشد آنتن های متعددی نصب شده است که این آنتن ها سبب آلودگی تصویری در شهر میشدند.مسافران تور استانبول مهر 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

 تپه های چاملیجا در استانبول

 مطالب مرتبط:

تپه های چاملیجا در استانبول

تور استانبول لحظه آخری

dellaram بازدید : 32 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول پاییز 94 مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول مهر 94 لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.

dellaram بازدید : 30 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون استانبول

این هتل در نیمه اروپایی استانبول قرار گرفته و به تنگه بسفر مشرف است . اتاق های مجلل هتل ، چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند . از ویژگی اتاق ها میتوان به پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم و حمام مرمری اشاره کرد . این هتل دارای 15 سوئیت ، 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق executive و 431 اتاق استاندارد می باشد . اقامت در این هتل به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 هتل هیلتون استانبول

در این هتل انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها سرو می شود . همزمان با صرف عصرانه اجرای زنده پیانو در لابی هتل نیز صورت می گیرد .شما گردشگران تور استانبول 94 می توانید اقامت خوبی را در این هتل داشته باشید .

هتل هیلتون استانبول

یکی از امکانات این هتل مرکز 24 ساعته سلامتی هتل می باشد که شامل کلاس های اروبیک ، تنیس و اسکواش می باشد . امکانات دیگر شامل : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، سالن کنفرانس ، رستوران . این هتل همچنین دارای حمام ترکی می باشد که با کاشی های سفید وآبی تزئین شده که 2 اتاق سونا ، 2 اتاق بخار و ماساژ درمانی نیز در آن قرار دارد .

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

 

هتل هیلتون استانبول

دسترسی این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 دقیقه می باشد و مسافران تور استانبول 94 می توانند با اقامت در این هتل به راحتی به فرودگاه دسترسی داشته باشند .

dellaram بازدید : 24 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل یک هتل نوساز می باشد که در مرکز شهر واقع شده است . در معماری این هتل بیشتر از سبک عثمانی استفاده شده است استفاده از خوردنی‌های بومی و تازه ، میوه‌ ها و آب‌میوه‌های طبیعی در شهرت صبحانه‌ این هتل نقش اساسی داشته‌ است . اتاق‌های هتل با نام های همسران سلاطین عثمانی نام گذاری شده اند .اقامت در این هتل را به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می کنیم .

هتل سلطانیه استانبول

 هتل سلطانیه استانبول

امکانات اتاق ها : تلویزیون ماهواره‌ای ، تهویه‌ی مطبوع ، سشوار، خط تلفن ، گاوصندوق ، اتو و گرمایش مرکزی می باشند . از دیگر امکانات این هتل می توان به : سالن کنفرانس ، سالن ورزش ، اینترنت پرسرعت ، پارکینگ رایگان ، سوییت ، سرو غذا در اتاق ، کرایه دوچرخه ، امکانات برای معلولین ،استخر و غیره می باشد .

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

این هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور ها نیز می باشد و مسافران محترم تور استانبول 94 می توانند در صورت اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند .

dellaram بازدید : 31 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل لیماک اورآسیا استانبول

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های استانبول می باشد که از امکانات خوبی برخوردار بوده و دارای 136 اتاق است . خدمه این هتل با خدمات عالی خود در طول شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران این هتل می باشند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

از امکانات این هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از کودکان . اتاق جلسه ، اتومبیل کرایه ، سونا ، استخر ، جکوزی ، پارک کودکان ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان ، گیم نت ، زمین تنیس و بیلیارد اشاره کرد .گردشگران محترم تور استانبول 94 می توانند به هنگام صرف چای از باغ زیبای این هتل لذت ببرند .

هتل لیماک اورآسیا استانبول

 

هتل لیماک اورآسیا استانبول

مسافران تور استانبول 94 در صورت اقامت در این هتل می توانند اوقات خوبی را در آنجا سپری کنند

dellaram بازدید : 24 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

این هتل که در منطقه شهرزاده باشی واقع شده است دارای موقعیت بسیار خوبی از نظر جغرافیایی می باشد و دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و تجاری استانبول دارد . همچنین این هتل به ایستگاه مترو نیز بسیار نزدیک است . دسترسی این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است و از این نظر برای مسافران تور استانبول 94 امکان راحتی را فراهم می کند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

هتل کلال آگاکوناگی یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره استانبول است که دارای 87 اتاق و سوئیت می باشد . از جمله امکانات این هتل می توان به : استخر ، آرایشگاه ، حمام ترکی ، صرافی ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد . گردشگران تور استانبول 94 می توانند اقامت خوبی در این هتل داشته باشند .

هتل کلال آگاکوناگی استانبول

 هتل کلال آگاکوناگی استانبول

dellaram بازدید : 34 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک واقع در استانبول باعث لذت بردن و آشنایی شما را با مکانهای تاریخی استانبول ، ترکیه و آثار باقی مانده از عثمانیان در منطقه امپراطوری عثمانی و دنیا را با بیشتر از 120 نوع مینیاتور در اندازه های 1.5m و بصورت موزه در فضای باز با هزینه اندک فراهم کرده. این پارک در سال 2002 افتتاح شد در منطقه ای که اکثر بناها قدیمی وجود دارند . با گشتن در این پارک واقع در ترکیه از آثار استانبول مثل شهرهای زیرزمینی و صخره های گوءرمه و کاپادوکیا و اوچ حیصار نئوشهیر ، قصر هیدیو استانبول ، قصر توپ قاپی ، مسجد سلطان احمد ،موزه و سورهای شهر بورسای ترکیه ، مسجد خلیل الرحمان و بالیک لی گول شانلی اورفا ، ایاصوفیه ، مسجد کلیسای کاریه ، استادیوم المپیک ، برج گالاتا ،برج و جزیره دختر و پل بسفر که قادر خواهید بود روی آنها قدم بزنید تا آثار تاریخی از ترکیه مثل معبد آرتمیس ، کاپادوکیا ، کوه نمرود، خانه های تاریخی ماردین و کتابخانه تاریخی افس و سوملا ترابزون توربه مقدس حضرت مولانا ، محل تبدیل آتش به گلستان یا بالیکلی گول شانلی اورفا ، خانه حضرت مریم ، غار اصحاب کهف مرسین ازمیر آسپندوس آنتالیا ، آنیت کبیر آنکارا ، قدس شریف ، مدرسه دومناره ارضروم ، کلیساهای مقدس مسیحیان ، سورها و پل دیاربکر، نماد شهدای گلی بلو چاناق قلعه ، مسجد سلیمیه ادیرنه ، اوزون کورپو بزرگترین پل جهان در نوع خود ادیرنه، زئوگمای قاضی آنتپ و آنتالیا و نیز آثاری از مقدونیه و بسیاری از آثار تاریخی دیگر از دنیا دیدن کنید. دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

 

  استادیوم المپیک مینیاتورک استانبول

 

dellaram بازدید : 26 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

مسجد سلطان احمد استانبول

 

سلطان احمد همیشه  دوست داشت مسجدی بنا کند که با مسجد "ایاصوفیه" رقابت داشته باشد وتقریباً همه میگویند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از دیدنی های توریستی شهر استانبول میباشد. اگر مایلید که در تور استانبول 94 از این مکان مذهبی دیدن کنید، بخاطر داشته باشید که لباس پوشیده بپوشید. خانم ها حتما روسری بر سرشان کنند که در این محل رسوم است. مسجد آبی در محله سلطان احمد بنا شده است. این مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17برای بازدید گردشگران تور استانبول 94 باز است که ورودی این بنای تاریخی نیز رایگان میباشد، ولی در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازدید داده نمیشود.

 مسجد سلطان احمد استانبول

dellaram بازدید : 36 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از زیباترین مکانهای تنگه خلیج برای ساختن کاخ و قصر سلاطین و دولت مردان اختصاص یافته بود . این کاخ در سال 1871 به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شد . سقف و بخش میانی آن از چوب و دیوارهای آن از سنگ مرمر پوشیده شده و اتاقها با قالیهای نفیس مفروش شده است .

کاخ چراغان استانبول

 

کاخ چراغان استانبول
این اثر که سالیان درازی بصورت خرابه مانده بود با انجام تعمیرات کلی و اضافه نمودن بعضی تاسیسات اکنون به یک هتل 5ستاره بسیار زیبا تبدیل شده است . کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد . دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

کاخ چراغان استانبول

dellaram بازدید : 23 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

پارک آبی مارینه استانبول

پارک آبی مارینه استانبول در منطقه بیوک چکمه قرار گرفته. این منطقه که جزو مناطق نوساز استانبول می باشد در بخش اروپایی استانبول واقع شده و با مرکز شهر حدود یک ساعت فاصله دارد . در این پارک علاوه بر استخر بزرگ و سرسره های آبی متعدد ، استخر کودکان و  رستوران جهت صرف غذا نیز قرار دارد .

پارک آبی مارینه استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در این پارک آبی زیبا سپری کنند .

dellaram بازدید : 21 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

کاخ بیلربی استانبول

این کاخ که در قسمت آسیایی تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتیست زیبا که با گل های مگنولیا پوشیده شده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است .

کاخ بیلربی استانبول

قدمت این کاخ به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد . این بنای زیبا که به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده است در تابستان جهت پذیرایی از مهمانان خارجی و مقامات عالی رتبه از آن استفاده می شده . دکوراسیون داخلی این کاخ با نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات به سبک مغرب زمین تزیین شده است ، داخل این کاخ کوچک با لوسترهایی بی نظیر ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده و همچنین با فرشهایی گرانبهایی پوشیده شده است .

کاخ بیلربی استانبول

گردشگران تور استانبول 94 می توانند اوقات خوشی را در کنار این کاخ باشکوه سپری کرده و ازاین بنای تاریخی و زیبا لذت ببرند .

dellaram بازدید : 24 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)
 

 قلعه روملی حصار استانبول

یکی از قلعه های معروف استانبول که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر قرار دارد قلعه روملی حصار استانبول می باشد. این قلعه توسط سلطان محمد دوم عثمانی در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، قبل از فتح قسطنطنیه، ایجاد شده است و دقیقا در مقابل قلعه آناتولی قرار گرفته است. گردشگران تور استانبول 94 در می توانند از این قلعه زیبا دیدن نمایند. هدف از ساخت این قلعه کنترل تنگه بسفر می باشد تا از هر نوع هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود. قلعه روملی حصار شامل یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک می باشد که برج های اصلی را به هم متصل می کنند و بر روی دیواری واقع شده است. این برج ها شکل های متنوعی دارند یکی از این برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای می باشند. همچنین قلعه روملی حصار استانبول شامل سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی می باشد و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و... است. گردشگران توراستانبول می توانند همه روزه از این قلعه زیبا بازدید نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

قلعه روملی حصار استانبول

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 12 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

این هتل 4 ستاره در فاصله سه کیلومتری از میدان تقسیم واقع شده ایت و تا برج گالاتا سه دقیقه فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا ،جکوزی، استخر روباز ،سرپوشیده ،اینترنت وای فای،ماساژو سالن ورزشی مجهز است هتل شامل 52 اتاق است.

هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز استانبول

 

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط پانصد متر فاصله دارد و تا مرکز همایش ها یک کیلومتر فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات مجهز از قبیل سالن ورزشی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،ماساژ و خدمات درمانی،پارکینگ رایگان،اتاقهای مجز به اینترنت وای فای و اتاقهای با دکوراسیون زیبا آماده پذیرایی شما میهمانان توراستانبول می باشد.

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

این هتل 4 ستاره دارای 129 اتاق است هتل دارای استخر روباز،سونا و صرافی است مسافران توراستانبول میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 24 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

جشنواره فیلم‌های مقاومت ایران در استانبول

یکشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: دانشگاه صنعتی استانبول، بغازیچی، استانبول و مرمره میزبان فیلمهای ایرانی در طول زمان برگزاری این جشنواره خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ترکیه، جشنواره فیلم مقاومت به همت «انجمن سینمایی آسمان» از روز دوشنبه 24 نوامبر در استانبول آغاز به کار خواهد کرد.

این جشنواره از روز دوشنبه به مدت 5 روز با نمایش فیلمهای ایرانی با موضوع مقاومت و دفاع مقدس برای بازدید عموم و همچنین مسافران تور استانبول برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی استانبول، بغازیچی، استانبول و مرمره میزبان فیلمهای ایرانی در طول زمان برگزاری این جشنواره خواهند بود.

گفتنی است در این جشنواره فیلمهای «چ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، «روزهای زندگی» به کارگردانی «پرویز شیخ‌طادی»، «خاک و مرجان» به کارگردانی «سیدمسعود اطیابی»، «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری» و «تابستان طولانی» به کارگردانی «علی خزاعی‌فر» برخی از فیلم‌هایی هستند که در این جشنواره نمایش داده خواهند شد.
dellaram بازدید : 9 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

آشوب و چاقوکشی در لیگ بسکتبال اروپا در استانبول

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

ترکیه آنلاین: دیدار تیم‌های بسکتبال گالاتاسرای ترکیه و نماینده صربستان در لیگ اروپا با چاقوکشی و آشوب همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های بسکتبال گالاتاسرای ترکیه و ستاره سرخ بلگراد در لیگ اروپا در حالی برگزار شد که این بازی با اتفاق‌هایی زیادی همراه بود.

پس از پایان بازی که با حساب 110 بر 103 به سود گالاتاسرای به پایان رسید تماشاگران دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در این بین ضربه چاقویی به یکی از تماشاگران طرفدار ستاره سرخ اصابت کرد که پزشکان بلافاصله وی را مداوا کردند.

 


این اتفاقات در حالی رخ داد که بازی تنها 300 تماشاگر داشت که برخی از تماشاگران نیز مسافران تور استانبول بودند .

dellaram بازدید : 9 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

نیایش پاپ فرانسیس در مسجد سلطان احمد استانبول 

یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

ترکیه آنلاین: رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در جریان سفر سه روزه خود به ترکیه به شهر استانبول رفت و در مسجد آبی این شهر مراسم دعا برگزار کرد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روزنامه تودی زمان، مقامات ترکیه هنگام ورود پاپ به استانبول در امروز (شنبه) در فرودگاه آتاتورک به استقبال وی رفتند.

یکی از استقبال کنندگان از پاپ، برتولومیوی اول اسقف اعظم از کلیسای ارتودکس یونانی بود.

در جریان این سفر پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان همراه با مسافران تور استانبول از مسجد شاه احمد که به مسجد آبی مشهور است و یکی از بزرگترین شاهکارهای معماری امپراطوری عثمانی است، بازدید کرد.

هنگامی که پاپ بندیکت شانزدهم در سال 2006 از این مسجد بازدید کرد، رو به کعبه اقدام به خواندن نماز به شیوه مسلمانان کرد. این اقدام از دید بسیاری یک اقدام آشتی جویانه تلقی شد. با این حال واتیکان چندی بعد اعلام کرد که پاپ در این مسجد نماز نخوانده بلکه تنها مراقبه به جا آورده است.

در جریان بازدید پاپ فرانسیس از این مسجد مفتی اعظم استانبول ابتدا به شرح تاریخی این مسجد برای وی پرداخته و آیاتی از قرآن را درباره زندگی مریم مقدس قرائت کرد و پس از آن پاپ فرانسیس از وی پرسید که آیا می‌تواند به سبک پاپ بندیکت شانزدهم در این مسجد نماز بخواند. وی همراه با مفتی استانبول در کنار یکدیگر نیایش به جا آوردند.

رحمی یاران، مفتی اعظم استانبول به پاپ گفت که ما به نماز نیاز مبرم داریم و سپس یک کاشی منقش به گل لاله که زینت دهنده مسجد آبی بوده و یکی از سنبل‌های مهم ترک‌ها و مسلمانان است به وی اعطا کرد.

پاپ فرانسیس با یک خودروی معمولی که پلاک نداشت به این مسجد رفت باعث شگفتی خبرنگارانی که جلوی مسجد منتظرش بودند شد.

پیشتر مقامات ترکیه درخواست پاپ برای اینکه با خودرویی عادی و محقر به این مسجد برود به دلیل نگرانی‌های امنیتی موافقت نکرده بودند پاپ پس از بازدید از مسجد آبی به موزه ایاصوفیه رفت. این موزه در ابتدا به عنوان یک کلیسای ارتدکس شرقی در قرن ششم بنا شده و در سال 1453 به مسجد تبدیل شد.

پاپ فرانسیس پس از نوشتن یادگاری در کتاب این موزه، ایاصوفیه را هنگامی که نماز پخش می‌شد و بدون خواندن نماز ترک کرد.

پاپ فرانسیس براساس برنامه اولیه خود قصد داشت ابتدا از موزه ایاصوفیه دیدار کند اما در آخرین دقیقه برنامه خود را تغییر داد.

وی همچنین اواخر امروز در کلیسای کاتولیک شهر استانبول عشاء ربانی به جا می‌آورد و پس از آن در کلیسای ارتدکس سنت جورج مراسم دعا به جا خواهد آورد.

پاپ فرانسیس فردا یکشنبه همچنین یک مراسم عشاء ربانی خصوصی انجام داده و سپس با برتولومیو اول، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس یونانی یک اعلامیه مشترک امضا خواهد کرد.

پاپ فرانسیس و برتولومیو که روابط گرمی‌دارند به دنبال آن هستند تا اختلافات میان دو کلیسای کاتولیک و ارتودوکس یونانی را که به سال 1054 باز می‌گردد، کمرنگ کند.

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل 4 ستاره کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. خدماتی که هتل کریستال در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد عبارتند از خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، لباسشویی و پذیرش شبانه روزی که همگی برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. مسافرین تور استانبول برای تفریح در این هتل زیبا میتوانند از استخر، سونا و حمام ترکی آن استفاده کنند و لحظاتی خوش را برای خود به وجود آورند. اقامت در این هتل زیبا و بهره مند شدن از امکانات تفریحی رفاهی را به مسافرین تور استانبول پیشنهاد میکنیم.

آدرس:  Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

 هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل 4 ستاره نورین سیرکسی گروپ (Neorion Hotel - Sirkeci Group) در منطقه جغرافیایی خوش آب و هوا و طبیعتی دلنواز استانبول واقع شده است و اکثر مسافرین تور استانبول به دنبال همچنین موقعیت جغرافیایی برای لذت بردن و بدست آوردن آرامش هستند. این هتل چهار ستاره خدمات و امکانات متنوعی نظیر خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، اتوکشی، خدمات مربوط به تورها، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، لابی، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه را در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد. همچنین مسافرین تور استانبول که اقامت در این هتل را برای سفر خود انتخاب کرده اند میتوانند برای تفریح در هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سونا، زمین تنیس و بیلیارد بهره مند شوند. به مسافرین تور استانبول که علاقه مند به چشم انداز بی نظیر از فضای شهر هستند اقامت در این هتل توصیه می شود.

آدرس: Orhaniye Caddesi No: 14 Sirkeci Eminonu,Old City Sultanahmet,34110 Istanbul 

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

هتل نورین سیرکسی گروپ استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل آسیتن استانبول

هتل آسیتن استانبول

هتل 3 ستاره آسیتن استانبول (Asitane Hotel Istanbul) در مرکز این شهر واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر می باشد که مسافرین تور استانبول می توانند این مسیر را با خودرو در زمان کمی طی کنند. موقعیت مکانی این هتل به صورتی است که دسترسی مناسبی به باشگاه اسب سواری و مسجد Sophia Hagia دارد و توصیه میشود مسافرین تور استانبول این اماکن را برای بازدید از دست ندهند. هتل آسیتن استانبول با خدماتی نظیر خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، خدمات تور، کرایه اتومبیل، سرویس ایاب و ذهاب با هزینه اضافی و پذیرش شبانه روزی پذیرای میهمانان تور استانبول می باشد. مسافرین تور استانبول که علاقه مند به تفریح و ورزش هستند میتوانند از استخر این هتل و کرایه دوچرخه اوقات شادی را برای خود فراهم کنند.

آدرس: Piyerloti Caddesi Tulcu Sokak No:35 Sultanahmet,Beyazit,34126 Istanbul

هتل آسیتن استانبول

هتل آسیتن استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotelهتلی 5 ستاره در این شهر می باشد که فاصله اندکی با میدان تقسیم دارد. خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد  نزدیک بوده و مغازه ها و رستوران های متعددی در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. از دیگر مکانهای معروف نزدیک به این هتل میتوان به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد که قابل توجه بسیاری از مسافرین تور استانبول نیز میباشد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مسافرین تور استانبول قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی.

 این هتل مجهز برای میهمانان تور استانبول امکانات تفریحی ورزشی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده است تا از اوقات فراغت خود لذت ببرند. هتل الیت وورد استانبول یکی از هتل های پیشنهادی به مسافرین تور استانبول می باشد.

آدرس : Sehit Muhtar Cad.No: 42,34435 Istanbul 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم (The Central Palace Taksim Istanbul Hotel) یک هتل 5 ستاره است که در فاصله 100 متری از میدان تقسیم استانبول واقع شده است و موقعیت مکانی خوبی برای سهولت و آسایش مسافرین تور استانبول دارد. مسافرین تور استانبول باید دقت داشته باشند که فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول در حدود 15 کیلومتر می باشد. برخی از اماکن تاریخی و دیدنی شهر استانبول مانند کاخ توپ کاپی، مسجد کبود، کاخ دولمه باغچه و ایاصوفیه نیز در فاصله نزدیکی از این هتل قرار دارند که مسافرین تور استانبول با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس و تراموا که ایستگاه آنها در نزدیکی هتل قرار دارد میتوانند به راحتی در زمانی حداکثر 15 دقیقه به این اماکن بروند. این هتل برای رفاه مسافرین تور استانبول امکاناتی نظیر لابی با پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، سالن کنفرانس، صرافی، صندوق امانات، آسانسور و پارکینگ با هزینه اضافی را فراهم کرده است. اتاق های این هتل نیز به تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، یخچال، حمام، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند تا لحظاتی همراه با آسایش و لذت را برای مسافرین تور استانبول فراهم کنند. میهمانان تور استانبول که اهل تفریح و ورزش هستند نیز میتوانند از  استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، میز پینگ گنگ، میز بیلیارد، حمام ترکی و سالن بدنسازی این هتل استفاده کنند و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند. مسافرین تور استانبول می توانند به این هتل شکیل نیز به عنوان یکی از گزینه های انتخابی خود فکر کنند.

آدرس هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول:  Lamartin Caddesi. No:18, Taksim, Istanbul, Turkey

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 9 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول (Emine Sultan Hotel) هتلی 3 ستاره است که دارای 10 اتاق می باشد و به مسافرین تور استانبول پیشنهاد میشود. مسافرین تور استانبول که قصد اقامت در هتل امین سلطان استانبول را دارند می توانند از امکانات این هتل نظیر لابی، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، ترانسفر رایگان فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده اختصاصی هتل و رستوران آن بهره مند شوند. این هتل سه ستاره برای تفریحات مسافرین تور استانبول نیز تدابیری اندیشیده و امکاناتی از جمله سونا، جکوزی، پارک برای کودکان، فضای سبز، سالن ورزشی، گیم نت و زمین تنیس و بیلیارد را برای آنها فراهم کرده است. این هتل سه ستاره پذیرای مسافرین تور استانبول در تمام اوقات و فصول سال می باشد.

آدرس: Kapi Agasi Sok. No:6 Sultanahmet,Old City Sultanahmet,34400 Istanbul

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

 هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تقسیم (Titanic City Taksim Istanbul Hotel) هتلی چهار ستاره در مرکز شهر استانبول است. این هتل مدرن 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است، این منطقه جزو یکی از جاذبه های گردشگری استانبول به حساب می آید و مسافرین تور استانبول می توانند از رستوران ها، فروشگاه ها، کافه ها و مغازه های دیدن کنند و استفاده لازم را ببرند. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل تایتانیک سیتی تکسیم، می توان به سرای توپکاپی و مسجد کبود اشاره کرد که در 5 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. مسافرین تور استانبول بدانند که فرودگاه بین المللی آتاتورک و نمایشگاه بین المللی استانبول در فاصله 20 کیلومتری این هتل قرار دارند. هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول امکاناتی نظیر رستوران، فروشگاه، کافی شاپ، خشکشویی، آسانسور، پارکینگ و تجهیزات تفریحی ورزشی از قبیل استخر سر پوشیده، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و حمام ترکی و بخار را برای رفاه میهمانان تور استانبول فراهم کرده است. تعداد اتاق های هتل تایتانیک تکسیم استانبول 183 اتاق می باشد که همگی آنها به امکانات رفاهی مدرنی مانند تلویزیون LCD، گاو صندوق، حمام و مینی بار تجهیز شده اند و رفاه و آسایش را برای میهمانان تور استانبول فراهم میکنند. میهمانان تور استانبول در صورت نیاز می توانند از اینترنت رایگان هتل در فضای لابی و اتاق هایشان استفاده کنند.

آدرس هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :  Lamartin Cad. No 47 34437 Taksim, Taksim, Istanbul, Turkey

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول (Titanic Port Hotel Istanbul) از هتل های پنج ستاره این شهر می باشد. این هتل 5 ستاره از فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه فاصله دارد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی دسترسی بسیار مناسبی دارد که برای مسافرین تور استانبول فاصله مناسبی است. چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور استانبول به ارمغان می آورد. خدمات و امکانات این هتل متنوع می باشد که برخی از آنها فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران هستند که در اختیار مسافرین تور استانبول قرار خواهند گرفت. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی فراهم شده است که جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار از جمله این امکانات می باشند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می گیرد. به مسافرین تور استانبول پیشنهاد می شود حتما از این هتل بازدید کنند و اوقات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند.

هتل تایتانیک پورت باقرکوی : Fisekhane Cad. No:7/3 34140 Bakirköy,80220 İstanbul

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 11 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکوردترکیه آنتالیاهتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافرانتور ترکیه آنتالیااز این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران تور ترکیه آنتالیامی توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکوردترکیه آنتالیااستفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 11 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره هیلتون ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتونترکیه استانبولیک هتل 5 ستاره است که بسیار نزدیک به فرودگاه آتاتورک است و فقط 24 متر با آن فاصله دارد و در 3 کیلومتری دریا واقع شده است. این هتل در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. هتل هیلتون ترکیه استانبولدارای اتاق های بالکن دار , استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی و هم چنین دارای 7 سالن غذاخوری متنوع است که شما مسافران و مهمانان عزیز می توانید از آن لذت ببرید. انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود. از دیگر امکانات هتل هیلتونترکیه استانبولمی توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و...

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 21 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگاردترکیه استانبولدارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگاردترکیه استانبولمی توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 14 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنترترکیه استانبولیکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنترترکیه استانبولدر منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنترترکیه استانبولبسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته , دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنترترکیه استانبولاحساس رضایت می کنند.

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 12 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره کرون پلازای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول

هتل 5 ستاره کرون پلازای ترکیه استانبولدر منطقه قدیمی استانبول قرار دارد و متشکل از 4 ساختمان جدا می باشد. این هتل دارای 265 اتاق می باشد. از امکانات هتل کرون پلازایترکیه استانبولمی توان به رستوران های کباب ترکی و کباب سلطانی , رستوران های بین المللی , کافه , آرایشگاه , اینترنت وایرلس , استخر سونا , جکوزی , ماساژ , سالن بدنسازی , حمام ترکی و... اشاره کرد. مسافرین تور ترکیه استانبولمی توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره مند شوند.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 8 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)
جاذبه های توریستی استانبول

از مکانهای عمومی در استانبول برای شنا کردن در شهر های بوسفروس،جکمجه ساریی ،باکرکوی و کوجوک است و در خارج از شهر جزایر سیلیوری و توزلا از قبیل کیلیوس و سیله دریای سیاه است و جزایر آدالاری ،پرنسس در دریای مرمر هستند. کالسکه‌های اسبی ، سبک نئوکلاسیک ،کاج سنگی ،عمارت‌های بزرگ عصر عثمانی و رستوران های ماهی این منطقه را به جاذبه توریستی تبدیل کرده است .افراد می توانند به وسیله قایق های پرسرعت دنیز از امینونو به کارتال برسند.تعداد 9 جزیره در 4 منطقه قرار گرفته است.یکی از پناهگاههای ساحلی و مشهور ترکیه در دریای سیاه سیله است که حدود 50 کیلومتر با استانبول فاصله دارد.و یکی از سواحل آرام که در قسمت اروپایی بوسفروس قرار گرفته است کیلیوس است.اخیرا استانبول شهر متصل به اروپا نامیده می شود و بخش اروپایی آن از سردترین مناطق است.و مناسبترین مکان برای مسافران تور استانبول است


برچسب‌ها: تور استانبول, استانبول, ديدنيهاي استانبول, جاذبه های توریستی استانبول
+ نوشته شده در  سه شنبه هجدهم شهریور 1393ساعت 12:15  توسط تور دبی  |  نظر بدهید

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

 در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است. سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي مي‌كند. اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. درخت سبز  كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندندمجموعه درخت سبز  با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي‌برد. در اين مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي‌توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز نيز ديدن كرد.


درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره است. اين نوع درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌سازد. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که مانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

 

 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش

 

 آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تور كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور كيش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجايكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تور كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تور كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند

 * علاوه بر خدمات معمول تور كيش كه توسط بيشتر آژانسهای مسافرتی ارائه ميشود خدمات زير به صورت ويژه به مسافران آژانس چهارفصل تقديم ميگردد 

 

تخفیف ويژه رستورانهای كيش : 20 تا 30 درصد تخفيف رستوران نهنگ سفيد ، 10 تا 15 درصد تخفيف رستوران ديدنيها ، 10 تا 15 درصد تخفيف رستوران شانديز ، 15 در صد تخفيف رستوران توت فرنگي ، 10 تا 15 درصد تخفيف رستوران پایاب كيش ، 15 درصد تخفيف كافه ويونا ، 20 درصد تخفيف كافه ورينا 

تخفیف ويژه مراکز تفریحی كيش : 25 درصد تخفيف کلوپ تفریحات دریایی مارینا و سی من ، 10 درصدتخفيف پارس سافاری 10%،  20 درصد تخفيف پینت بال دیدنیها ، 30 درصد تخفيف شو شبانه ایرانیان ، 25 درصد تخفيف قلعه وحشت ، 30 درصد تخفيف سگوی ، 30 درصد تخفيف کافه بیلیارد اسپرت کلاب، 20 درصد تخفيف  رنت کار

dellaram بازدید : 9 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 moze honarhaye eslami

ابراهیم پاشا دوست و صدراعظم سلیمان بوده است، كه در زمان كودكی در یونان توسط ترك‌ها اسیر شد و به خانه‌داری امپراطوری به نام برده فروخته شد. او در کاخ توپكاپی كه اكنون محل بازديد  مسافران تور استانبول است با سمت پیام‌رسان مشغول به کار بود، زمانی كه سلیمان هم‌سال او بود با هم دوست شدند . زمانی که با سلطان دوست شد به سمت صدراعظمی رسید.عمارت قصر را سلطان سلیمان، یك سال قبل از اینکه خواهرش را به عقد ابراهیم پاشا دراورد، به خواهرش بخشید. این دوران زیبا و با شکوه دوام زیادی نداشت.  ثروت، قدرت و نفوذ او بر سلطان به قدری زیاد شد كه موجب حسادت دیگران شد، و بیشتر از بقیه، حسادت همسر قدرتمند سلیمان (روكسلانا) را برانگیخت. روكسلانا سلطان را راضی كرد كه ابراهیم پاشا دشمن می باشد و سلطان سلیمان در ۱۹۵۳ دستور قتل پاشا را صادر كرد. موزه به دستور وزیر اعظم در سال 1524 ساخته شد. این عمارت بزرگترین بنائی بود که در زمان امپراطوری عثمانی ساخته شده است. مجموعه موزه مانند : آثاری از قرن های 8 تا 19 میلادی می باشد كه  مسافران تور استانبول ميتوانند از بازديد از آنها لذت ببرند. برجسته ترین آن نمایشگاه بسیار زیبایی از خوشنویسی و ادوات و ابزار خوشنویسی، طغرا‌ها، فرمان‌های شاهی، و نسخ خطی آراسته شده است. در بزرگترین تالار قصر رحل‌ های قرآن بسیار زیبایی از قرن شانزده، مجموعه نفیسی از قدیمی ترین فرش‌های دنیا و مینیاتور‌های تركی در معرض بازديد  مسافران تور استانبول قرار دارد. همچنین در این موزه ، اشیاء فلزی و چوبی هنری , سرامیک‌های ارزشمند و پارچه‌های كهن و قدیمی نگهداری می‌شوند. در حیاط موزه کافی شاپی با میز‌هایی در تراس با نمایه زیبایی از هیپودروم  یا سیرك دارد وجود دارد.

dellaram بازدید : 17 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

کاخ توپکاپی استانبول

kakh topkapi

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکانها براي  مسافران تور استانبول  می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد كه  مسافران تور استانبول ميتوانند از آن بازديد داشته باشند .

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و م مسافران تور استانبول که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

dellaram بازدید : 17 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا پنج ستاره

 

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا هتلی پنج ستاره است که آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. اتاقهای هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا بسیار راحت و تمییز است و بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا مانند:  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. امکانات دیگر هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا دارای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از اطفال است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  192 اتاق مجلل و زیبا برای خود دارد. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا فروشگاه هایی وجود دارد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه هتل تهیه نمایید . همچنین صرافی در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام داده و تفریح و گشت و گذار بپردازید. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  اتاق جلسه مجهزی هم وجود دارد . هتل باغ زیبایی دارد که بسیار مناسب برای استراحت و آرامش است. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های هتل مانند :  اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته باشید .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل ددمان استانبول پنج ستاره

 

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول هتلی پنج ستاره است این هتل زیبا در منطقه تجاری و اداری شهر استانبول واقع شده است و برای مسافران و میهمانان خود اقامتی شیک و به یادماندنی را مهیا کرده است و منطقه های مختلف شهر به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل ددمان استانبول مکانهای مناسبی برای آرامش میهمانان تدارک دیده است . هتل ددمان استانبول در مرکز شهر است و جاذبه های فرهنگی , هنری و معماری را در این شهر می توانید بینید. همچنین هتل ددمان استانبول به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و می توانید به راحتی به گشت شهری و خرید و ملاقات های خود بپردازید. مسافران و میهمانان می توانند بعد از یک روز طولانی، در باشگاه هتل ددمان استانبول در سونا و یا در استخر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و استراحت نمایند . در شب نیز رستوران هتل ددمان استانبول برای مسافران خود غذاهای لذیذ و متنوع را مهیا کرده است . در هتل ددمان استانبول فروشگاهی می باشد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. هتل ددمان استانبول برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان از اقامت در این هتل و سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل ددمان استانبول خشکشویی و اتوشویی هم دارد که می توانید در مدت اقامت نیز آراسته باشید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل کرون پلازا استانبول پنج ستاره

 

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول هتلی پنج ستاره بزرگ و باشکوه می باشد در منطقه تاریخی و قدیمی شهر استانبول واقع شده است . اقامتی لوکس و دارای امکانات عالی از جمله : سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل کرون پلازا استانبول است که برای میهمانان خود تدارک دیده است. موقعیت جغرافیایی عالی هتل کرون پلازا استانبول موجب شده که دسترسی میهمانان و مسافران به مراکز تاریخی و قدیمی شهر استانبول راحت تر باشد. مساجد کبود و ایا صوفیه،  بازار بزرگ در چند قدمی هتل کرون پلازا استانبول واقع شده اند. در نزدیکی هتل ایستگاه تراموا باعث شده تا به راحتی بتوانید در شهر گردش و تفریح نمایید.صبحانه لذیذ و خوشمزه هتل کرون پلازا استانبول به شکل سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل نمایید و از غذاهای دلپذیر و متنوع خارجی هم تا ساعت 11 شب لذت ببرید. استخر آب گرم ، سالن بدنسازی ، حمام و استخر سرپوشیده که همه زیبا و مدرن است از دیگر امکانات هتل کرون پلازا استانبول است که مورد توجه علافه مندان و مسافران می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل هالیک یا خلیج استانبول چهار ستاره

 

هتل هالیک یا خلیج استانبول

 

هتل هالیک یا خلیج استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا و بزرگ می باشد ، در شهر زیبای استانبول  و در مکانی بسیار مناسب است و با پیاده روی کوتاه و جذاب به مرکزهای خرید و دیدنی شهر می روید. هتل هالیک یا خلیج استانبول در مجموع دارای  177 اتاق و سوئیت است که از امکانات و تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع مناسب و ویژه برخوردار است. در همه محیط هتل هالیک یا خلیج استانبول اینترنت فعال است.  سه رستوران و تریای هتل با سرو غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مسافران و میهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران زیبای آدالی در طبقه هشتم  با منظره زیبای شهر، محیط بسیار مناسبی برای سرو خوراکهای متنوع و لذیذ ترکی لذت ببرید و استراحت نمایید. میهمانان از برنامه اجرای موسیقی زنده در پایان هر هفته میتوانند حضور داشته باشند و لذت ببرند . به میدان تقسیم و بازار بزرگ تنها  15 دقیقه فاصله دارید. مرکز تفریحی هم در مرکز پر رفت و آمد بیگلو وجود دارد و تا هتل هالیک یا خلیج استانبول  10 دقیقه فاصله دارد.  مسافران و میهمانان می توانند با فاصله 50 متری از هتل هالیک یا خلیج استانبول به ایستگاه مترو دسترسی دارند و به راحتی از منطقه های مختلف شهر استانبول دیدن نمایید.


هتل هالیک یا خلیج استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول چهار ستاره

هتل تکسیم گونن استانبول

 

 هتل تکسیم گونن استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا می باشد که در قلب استانبول و در میدان تکسیم در موقعیت بسار عالی قرار گرفته است. در چند قدمی هتل تکسیم گونن استانبول جذابیت های شهر واقع شده است و بعد از خروج از هتل تکسیم گونن استانبول , تئاترهای متعدد, گالری های هنر , سالن اپرا , بار و کافه  را می توانید در مجاور هتل در دسترس داشته باشید . ساختمان مدرن و مجلل هتل تکسیم گونن استانبول از سرامیک و مرمر بنا شده و به شکلی زیبایی و جذاب طراحی گردید. همه اتاق ها زیبا و مجهز هستند.  هتل تکسیم گونن استانبول دارای تعدادی رستوران زیبا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و بین المللی مهیا دیده است . در رستوران پشت بام هتل تکسیم گونن استانبول با منظره زیبا و دیدنی استانبول لذت ببرید. مرکز سلامت و ورزشی بدنسازی نیز در هتل تکسیم گونن استانبول برای علاقه مندان مجهز شده است.


هتل تکسیم گونن استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل آل سیزن استانبول چهار ستاره

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول هتلی بسیار زیبا با طراحی بسیار عالی و با دسترسی راحت به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی بسیار عالی نزدیک میدان تقسیم، بازار بزرگ، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی قرار گرفته است. امکانات بسیار خوب هتل آل سیزن استانبول مانند رستوران زیبا و دنج ,  خدمات اتومبیل کرایه , اینترنت رایگان بی سیم است  . اتاقهای هتل آل سیزن استانبول مجهز به تهویه مطبوع  و ضد صدا هستند . رستوران هتل آل سیزن استانبول خیلی زیبا و فوق العاده طراحی شده است و همراه با غذاهای لذیذ و متنوع از میهمانان پذیرایی می کنند. از امکانات ماساژ و سونا هتل آل سیزن استانبول برای استراحت و آرامش بی نظیر استفاده می کنند. هتل آل سیزن استانبول اتاق بازی کامپیوتری مخصوص کودک میهمانان مهیا کرده است و میهمانان از سفر خود لذت ببرند و خاطره خوبی را تجربه کنند.


هتل آل سیزن استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 15 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

مطالب مرتبط :

 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

مطالب مرتبط :

 

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 738
  • بازدید کلی : 10,598