loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 17 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند


 از بهترین مراکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد که در مرکز شهر  زیبای پاتایا واقع شده است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند از مرکز خرید مایک پاتایا تایلند از ساعت 11 صبح تا 23 شب بازدید و خرید خود را انجام دهند . مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه معروف و برند با نرخ های مناسب دارد. برای بیشتر مردم محلی و توریست های پاتایا بهترین مرکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. قیمت اجناس و کالاها برای توریست های خارجی و مردم محلی تایلند یکسان می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم واقع شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 11 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند شامل دو بخش می باشد: یک بخش که به پارک سافاری معروف می باشد دارای حیواناتی مانند : شیر، خرس، ببر، گورخر، زرافه،  آهو و پاندای سفید می باشد که باید با اتومبیل از میان این حیوانات که آزادانه در حرکت هستند عبور کنید و آنها را مشاهده نمایید. طول این قسمت هشت کیلومتر می باشد و تقریبا 45 دقیقه طول می کشد. بخش دوم پارک آبی می باشد که دارای انواع گونه های حیوانات دریایی می باشد و در این پارک حیوانات آموزشهایی برای نمایش دیده اند و اجرا میکنند از جمله این حیوانات دلفین می باشد. این بخش از پارک را پیاده هم میتوانید عبور کنید و از محل زندگی پرندگان هم بازدید نمایید. در دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند رستوران و مراکز خرید هم وجود دارد که میتوانید از غذاهای متنوع و لذیذ لذت ببرید و همینطور کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز خرید تهیه نمایید.

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

مطالب مرتبط :

 

 

موزه ریپلی تایلند

موزه ریپلی تایلند در مرکز خرید رویال گاردن در طبقه سوم و در مرکز پاتایا قرار گرفته است و مجموعه ای از اشیاء عجیب و غریب از همه جای جهان در آن دیده می شود.  یک نمایش چهاربعدی بسیار تماشایی نیز در این موزه وجود دارد که می توانید تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها،  کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.


 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 معبد ببر تایلند

 

 


معبد ببر در تایلند که ساخت آن سبک ویژ‌ه‌ای از معماریاست یکی از قدیمی‌ترین معبدهای جهان می باشد که در منطقه جنگلی غرب تایلند در نزدیکی مرز تایلند با میانمار قرار دارد . ویژگی اصلی این معبد که از سال 1999 برای بازدید گردشگران درهای آن باز است حضور ببرها و رفت و امد آزاد ببرها در این معبد میباشد که باعث شده گردشگران زیادی به بازدید از این مبعد و عکس گرفتن با ببرها تشویق بشوند .

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 743
  • بازدید کلی : 10,603