loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 50 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

 تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

رستوران گالاتا ترکیه از بهترین رستوران های استانبول است رتبه اول را در بین رستورانهای برتر این شهر را دارد. بنابراین گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند با خیالی آسوده به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ آن را نوش جان کنند.

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

در این رستوران درجه یک انواع غذاهای لذیذ ترکی , ایرانی , بین المللی و همچنین غذاهای رژیمی نیز سرو می شود. قیمت غذاهای این رستوران از 21 دلار شروع می شود تا 62 دلار به بالا, با وجود اینکه غذاها گران هستند اما فراموش نکنید که در بهترین رستوران استانبول هستید و چنین هزینه ای ارزش نوش جان کردن غذاهای لذیذ آن را دارد.

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

 

تور ترکیه رستوران گالاتا استانبول

 

 

 

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

مسافران تور ترکیه شهریور 94اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این رستوران سنتی دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول  

 

رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه تابستان 94در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

 

 

 


 تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

رستوران میکلا استانبول در سال 2005 و در بالاترین طبقه مارمارا پرا افتتاح شد و با سرو انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مهمانان خود گردید. مسافران تور ترکیه شهریور 94که قصد سفر به استانبول را دارند بدانند که این رستوران چهارمین رتبه بین بهترین رستوران های این شهر را به خود اختصاص داده است. آنچه که نظر مهمانان را به خود جلب می کند منوی استثنایی این رستوران است که غذاهای ترکیبی را سرو می کند(ترکیبی از غذای ترکی و اسکاندیناوی).

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94 می توانند در رستوران میکلا لذیذترین غذاها را نوش جان کنند و از منظره فوق العاده این رستوران که نمایی 360 درجه از شهر را مقابل چشمانشان فراهم می آورد نهایت لذت را ببرند. دکوراسیون این رستوران به سبک اسکاندیناوی می باشد و سر آشپز آن اصالتا ترکی فنلاندی می باشد به همین دلیل منوی غذای این رستوران ترکیبی است. در منوی رستوران میکلا پوره لوبیا سفید , پوره بادمجان , بره دودی و.... نیز وجود دارد که می توانید از میل کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

 

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

تور ترکیه رستوران میکلا استانبول

dellaram بازدید : 26 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

 

تاشکپره یک پل سنگی در آدانا است که در نزدیکی مسجد سابانجی ساخته شده است. تصویر این مسجد زیبایی پل سنگی آدانا ترکیهرا چند برابر کرده است. این پل سنگی در طول تاریخ نام های مختلفی به خود گرفته است که آخرین نام آن تاشکپره است که بروی آن مانده. تاریخچه دقیقی در رابطه با ساخت این پل وجود ندارد اما گفته می شود که امپراتور هیتی هنگام سفر به سوریه آن را ساخته است. اما نوشته های اولیه نشان می دهد که در کتیبه یونان باستان در قسمت سنگ آثار موزه باستان شناسی آدانا اطلاعاتی در مورد ساخت و ساز آن یافت می شود. در این کتیبه گفته شده است که تاشکپره آدانا ترکیهدر زمان سلطنت امپراتور رومی به دست معماری به نام Auxentius ساخته شده است و طی قرن ها مورد بازسازی نیز قرار گرفته است.


تور ترکیه پل تاشکپره آدانا

در قسمت شمالی پل آثار هنری مانند شیر و ستاره هلالی وجود دارد. در حال حاضر طول این پل 310 متر و عرض آن 11/5 متر است و همچنین بر روی آن یک جاده قرار دارد که با قلوه سنگ هایی هموار گشته است. تاشکپره در کنار آدانا هیلتون است. مسافران تور ترکیه خرداد 94 که قصد سفر به آدانا را دارند می توانند یک پیاده روی دل چسب و رضایت بخشی را در سرتاسر پل تجربه کنند و با چند عکس زیبا سفر به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 

dellaram بازدید : 27 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)
 

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما مسافران عزیز تور ترکیه فروردین 94  به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید. مسافران تور ترکیه 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

dellaram بازدید : 23 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیساستانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیساستانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه عید 94 پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیساستانبول ترکیه به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه عید 94 می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

dellaram بازدید : 20 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای  کوش آداسی

هتل گرند بلو اسکای یک هتل 5 ستاره است که در خط ساحلی دریای زیبای اژه قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های رو به دریا با چشم اندازی فوق العاده هستند. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی , استخر , سونا , رستوران های متنوع با غذاهای لذیذ و متنوع و.... می باشد. هتل گرند بلو اسکای با مرکز شهر تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

خوب است مسافران عزیز تور ترکیه نوروز 94 که قصد سفر به کوش آداسی و اقامت در این هتل را دارند بدانند که  اتوبوس های ساحل لادیز هر ده دقیقه یکبار از مقابل درب اصلی هتل عبور می کنند. مسافران عزیز تور ترکیه نوروز 94 با سفر به کوش آداسی و اقامت در هتل گرند بلو اسکای می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

dellaram بازدید : 25 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

هتل فانتازیا از هتل های ساحلی کوش آداسی است که سال 1989 افتتاح شده است اما در سال 2006 مجددا بازسازی شد که هزینه ای معادل 6 میلیارد دلار را در بر داشته است. شاید برای مسافران تور ترکیه 94 جالب باشد که بدانند این هتل در نزدیکی شهر قدیمی افسوس , خانه مریم مقدس , دیدما , میلتوس قرار گرفته است. از اماکانات این هتل می توان به اینترت وایرلس در تمام اتاق ها , استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , رستوران های بین المللی با سرو غذاهای ترکی , ایتالیایی و خاورمیانه ای و... اشاره کرد. علاوه بر این در این هتل دو زمین تنیس نیز برای مسافران عزیز تور ترکیه 94 که علاقه مند به تنیس هستند نیز وجود دارد.

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

تور ترکیه هتل فانتازیا کوش آداسی

dellaram بازدید : 16 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

بازار کاپالی چارشی ترکیه

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازهبزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان در تور ترکیه نوروز 94 می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است که گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن بازدید نمایند. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست تور ترکیه عید 94 كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید تور ترکیه نوروز 94 با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 و یک پارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلیو تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان برای مسافران تور ترکیه عید 94 وجود دارد.

 

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول در تور ترکیه نوروز 94 میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند این بازار امکانات خوبی برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 فراهم آورده است. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید تور ترکیه عید 94 دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان تور ترکیه عید 94 آماده سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

 

 

dellaram بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه از مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید، در سال 1550 تا 1557 ، این مسجد به دستور سلیمان اول، بزرگترین و ثروتمندترین سلطان عثمانی و به دست سنیان معماری زبردست از معروف ترین معماران آن زمان ایجاد شده و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل به وجود آمده که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی است که به دستور شاه احداث می شد. سبک معماری مسجد مانند کارهای دیگر او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی می شود كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این مسجد تاریخی دیدن نمایید.

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه شامل ساختمان هایی مانند مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی این مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است که برای گردشگران تور ترکیه عید 94 بسیار جذاب به نظر می رسد. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند.

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً از آن ها بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از بی نظیرترین منظره‌ها باشید. گردشگران تور ترکیه نوروز 94 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 16 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه

 هتل پوسايدون آنتالیا ترکیه با سه ساختمان با درختان سرو و باغها در كوههاي توروس وجود دارد . هتل داري رستوران، محل بازي كودكان،استخر، حمام تركي و امكانات ديگر برای میهمانان تور ترکیه نوروز 94 است. هتل با مركز شهر بلديبي پنجاه كليومتر فاصله دارد. هتل با آنتاليا 23 كليومتر , شهر كمر 15 كليومتر و فرودگاه 45 كليومتر فاصله دارند. هتل دارای امکاناتی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری, استخر روباز, بیلیارد , پینگ پنگ برای مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد. امکانات خشکشویی و لباسشویی و اتوشویی هم در هتل وجود دارد که در مدت اقامت خود بتوانید آراسته باشید . رستوران هتل با انوع متخلف غذاها از میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 خود پذیرایی می کند و بعد از یک گردش شهری از امکان دیدنی ترکیه میتوانید خستگی خود را در این هتل با امکاناتش رفع کنید.

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول تا بازار بزرگ استانبول فقط پانصد متر فاصله دارد و در نزدیکی مکانهای دیدنی شهر واقع شده است. اتاق ها به اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده است و صبحانه هتل به کامل و به صورت بوفه می باشد.اتاقها با فضایی دلنشین و راحت چیدمان شده است و سیستم تهویه مطبوع تجهیز می باشند. میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 می توانند با صرف صبحانه کامل و لذیذ در رستوران بزرگ زیبای هتل روز خود را شروع کنند و بعد برای بازدید جاذبه های محلی بروید . اینترنت رایگان بیسیم برای راحتی مسافران و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا شده تا بادوستان و محل کار خود در ارتباط باشند. روی ایوان هتل نوشیدن یک فنجان قهوه به تماشای چشم انداز بی نظیر هتل در فصل تابستان تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. شبها در تریای هتل با صرف نوشیدنیشما میهمانان تور ترکیه عید 94 می توانید استراحت کنید. از هتل تا فضای فوق العاده بازار بزرگ استانبولو مبادلات روزانه کالاهای محلی فقط چند قدم فاصله دارید. اتاقهای خانوادگی هتل , استخر روباز , صرافی و صرف صبحانه در اتاق از امکانات دیگر این هتل تور ترکیه 94 می باشد .

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای بی نظیر قرارگرفته و برای میهانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 که علاقه مند به شنا در استخری یا منظره زیبا می باشد و دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیم شهر آنتالیا , انتخابی بسیار مناسبی می باشد .هتل 72 اتاق دارد که هر کدام از اتاقهابه نحوی ساده و زیبا و راحت تزئین و طراحی شده است و امکان تماشای چشم انداز و منظره تماشایی بسیار زیبای دریا از بالکن را دارند .میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 مطمعنا از شنا در استخر بالای صخره و رستورانهایی که آکثرا رو به منظره دیدنی دریا می باشند، لذت میبرند. میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 با بوفه خوراکهای لذیذ و عالی بین المللی و ترکی پذیرایی می شوند و یا خوراک مورد علاقه خود را در رستوران هتل سفارش بدهند. هتل تا ساحل طلایی و شنی لار و آبهای گرم مدیترانه تنها چند قدم فاصله دارد. آبشارهای معروف  هم در نزدیکی هتل قرار دارند.شهر قدیمی و مشهورکالیی و بافت قدیمی و تاریخی شهر آنتالیا ، تنها شش کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل لارا آنتالیا ترکیه دارای امکانالتی از قبیل زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , ماساژ , استخر روباز , سونا , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی, پینگ پنگ ,بازی دارت , کرایه دوچرخه برای میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل4ستاره دورا تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی می باشد که تا میدان تکسیم فقط 10دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای 119اتاق بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشند.اتاق ها عایق صدا بوده و موجب جلوگیری از ورود سروصدا به داخل می شود. همچنین اتاقهای خالی ازحساسیت و اتاق و امکانات ویژه معلولین نیز در این هتل تور ترکیه فروردین 94 ارائه می شود. مینی بار و قهوه سازوچای ساز در اتاق های هتل دردسترس میهمانان تور ترکیه بهار 94 قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت نیز می باشد.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

در این هتل تور ترکیه نوروز 94 به زبانهای ترکی،روسی،انگلیسی،ایتالیایی،آلمانی،بلغاری و عربی برای راحتی و آسایش مسافران تور ترکیه عید 94 صحبت می شود. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 11 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)
 

این آکواریوم عمومی در شهر استانبول، ترکیه قرار گرفته است. بزرگترین آکواریوم در اروپا و اولین آکواریوم عمومی این شهر است. و همچنین . این آکواریوم در سال 2009 تاسیس شد  و گردشگران می توانند در تور ترکیه نوروز 94 از آن بازدید می کنند

 

 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این آبشار دیدنی دیدن نمایید.

 

 


 این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیبی است از زمانهای حال و گذشته است و به نوعی زیبائی و سادگی گذشته و شکوه و جلال امروزی را به تصویر می کشد که برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 بسار جذاب خواهد بود. در اطراف این تنگه ویلاهای چوبی ،هتل های مدرن ،کاخهای زیبای مرمری که در کنار قلعه های سنگی روستائی و دهکده های ماهیگیری قرار گرفته منظره زیبا و جذابی را به وجود آورده است.شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر را تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 24 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل مجلل ریکسوس لارس ، در ساحل منطقه شهر لارا قرار گرفته است . این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای بزرگترین استخر روباز با امکانات لوکس و مدرن است. ، این هتل تور ترکیه عید 94 با فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل رو به باغ و دریا هستند و شامل امکاناتی نظیر استخر آب گرم ، سالن ورزشی ،تلویزیون ،سرویس رایگان اینترنت در اماکن عمومی ،حمام ، و مرکز زیبایی اندام است.. همچنین میهمانان تور ترکیه فروردین 94 هتل میتوانند در ورزش هایی مانند اسب سواری و غواصی فعالیت کنند.هتل ریکسوس پنج کیلومتر از شهر لارا و یک کیلومتر با مرکز خرید شهر فاصله دارد.

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی عالی است. دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر سر پوشیده ، امکانات ورزشهای آبی ،ماساژ ، استخر روباز و سونا  در سایت این هتل تور ترکیه عید 94 است.اين هتل زیبا  دارايسیصد و بیست و نه اتاق است.ميهمانان تور ترکیه فروردین 94 در ورزشهایی مانند تنيس می توانند شرکت کنند.

پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل پنج ستاره و تفریحی پین بای هالیدی در شهر کوش آداسی ترکیه با مساحت چهار صد و بیست و یک هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی  واقع شده است، ،این هتل تور ترکیه نوروز 94 با ساحل اختصاصی حدود یک کیلومتر خدماتی متنوعی را در دسترس میهمانان قرار می دهد.. میهمانان تور ترکیه عید 94 میتوانند اتاقهای خود را انتخاب کنند از بین خانه های ییلاقی که تلویزیون LCD دارند و یا اتاق های راحت. امکانات رفاهی هتل نظیر زمین تنیس، بسکتبال، رستوران ، استخر،  بیلیارد، پینگ پونگ و دارت است و تفریحات ورزشی مانند قایقرانی با قایق های بادی پرواز کننده، قایقرانی با کانو در اختیار میهمانان تور ترکیه فروردین 94 قرار می گیرد. 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 25 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای  کوش آداسی

 

 

هتل گرند بلو اسکای یک هتل 5 ستاره است که در خط ساحلی دریای زیبای اژه قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های رو به دریا با چشم اندازی فوق العاده هستند. این هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی , استخر , سونا , رستوران های متنوع با غذاهای لذیذ و متنوع و.... می باشد. هتل گرند بلو اسکای با مرکز شهر تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.

 


تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

خوب است مسافران عزیز تور ترکیه 94 که قصد سفر به کوش آداسی و اقامت در این هتل را دارند بدانند که  اتوبوس های ساحل لادیز هر ده دقیقه یکبار از مقابل درب اصلی هتل عبور می کنند. مسافران عزیز تور ترکیه 94 با سفر به کوش آداسی و اقامت در هتل گرند بلو اسکای می توانند سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.


 تور ترکیه هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی

 

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

 

هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94  می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تور ترکیه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیماستانبول ترکیه در مرکز شهر زیبا و توریستی استانبول و نزدیک منطقه تقسیم که یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است واقع شده است. یکی از مناطق تفریحی استانبول همین منطقه تقسیم است که مغازه ها و فروشگاه ها و رستوران های بسیاری دارد و مورد توجه مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 است , به همین دلیل هتل تایتانیک سیتی تکسیم ترکیه استانبول بیشتر مورد توجه مسافران تجاری تور ترکیه 94  بوده است. این هتل متشکل از 138 اتاق استاندارد و اتاق هایی ویژه معلولین و سیگاری ها و... می باشد. از امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیماستانبول می توان به رستوران آلارد , استخر , سونا , جکوزی , حمام بخار , سالن بدنسازی , ماساژ و همچنین از امکانات اتاق های این هتل می توان به سرویس سرمایش و گرمایشی آن , سرویس اتاق , حوله ساحلی , وان , دوش , سشوار و بالکن و اینترنت و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه عید 94  می توانند با اقامت در هتل تایتانیک سیتی تکسیماستانبول از امکانات آن بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 7 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

تور ترکیه هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتوناستانبول ترکیه یک هتل 5 ستاره است که بسیار نزدیک به فرودگاه آتاتورک است و فقط 24 متر با آن فاصله دارد و در 3 کیلومتری دریا واقع شده است. این هتل در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. هتل هیلتون استانبول دارای اتاق های بالکن دار , استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی و هم چنین دارای 7 سالن غذاخوری متنوع است که شما مسافران تور ترکیه نوروز 94  و مهمانان عزیز می توانید از آن لذت ببرید. انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود. از دیگر امکانات هتل هیلتوناستانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... . مسافران عزیز تور ترکیه نوروز 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط: تور ترکیه لحظه آخری

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است مسافران تور ترکیه نوروز 94 بدانند که شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید. ویژگی های منحصر به فرد این هتل باعث جلب توجه مسافران تور ترکیه  شده است.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)
 

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد که مسافران تور ترکیه 94 می توانند از آنها استفاده کنند. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز تور ترکیه 94 می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه عید 94 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

 

dellaram بازدید : 19 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا ترکیه

 

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا ترکیه از هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. مسافران تور ترکیه 94 بدانند که هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت آنتالیا دارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز تور ترکیه فروردین 94 قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا می توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد که مسافران تور ترکیه عید 94 می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما مسافران عزیز تور ترکیه 94 می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:تور ترکیه لحظه آخری

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه آنتالیا

 

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

برای مسافران عزیز تور ترکیه 94 لازم به ذکر است که هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. هتل 5 ستاره تایتانیکآنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد. مسافران تور ترکیه نوروز 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند گردند.

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

تور ترکیه تل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم ترکیه استانبول هتل مدرنی است که جدیدا بازسازی شده و در منطقه نیشان تاشی شهر استانبول واقع شده است و به قصر دولماباهچه و میدان تقسیم بسیار نزدیک است. اتاق های این هتل دارای سرویس دهی بسیار ماهرانه و مهمان نوازی خوبی می باشد و این امر باعث بیشتر شدن آسایش شما مسافران عزیز می شود. ایستگاه های متفاوتی در اطراف هتل میم ترکیه استانبول وجود دارد که باعث می شود گردشگران راحت تر به نقاط دیگر شهر بروند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به رستوران گائودی آن اشاره کرد که دارای منوی غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه ای می باشد.علاوه بر این انواع سالادهای سالم و تازه و لذیذ در رستوران هتل میم استانبول سرو می شود.در لابی این هتل کافه ای به نام کافه بارکا وجود دارد که بصورت 24 ساعته از مسافران خود با انواع دسرها و نوشیدنی های خوش مزه پذیرایی می کند. بااستانبول و اقامت در این هتل 4 ستاره لحظات خوشی را سپری کنید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

هتل 4 ستاره مارمارای استانبول

تور ترکیه هتل مارمارای استانبول

هتل 4 ستاره مارمارای ترکیه استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول که منطقه ای توریستی و تاریخی است , قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار بزرگ , مسجد اباصوفیه , قصر و موزه توپ کاپی اشاره کرد که فقط چند دقیقه با آنها فاصله دارد. از امکانت هتل مارمارای ترکیه استانبول نیز می توان به حمام ترکی سنتی , سونا و مجموعه ای از ماساز درمانی , جکوزی و... اشاره کرد. یکی از زیبایی های این هتل نمای خلیج است که منظره بی نظیری را در مقابل چشمان شما ایجاد می کند.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 9 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

تور ترکیه هتل لیون استانبول

 

هتل 4 ستاره لیون ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و امن استانبول واقع شده است. این هتل تقریبا 450 متر با میدان مشهور شهر استانبول یعنی میدان تقسیم فاصله دارد.این هتل دارای فضایی زیبا و آرام می باشد که می تواند به خوبی رضایت گردشگران و مسافران عزیز را فراهم کند. هتل لیون ترکیهاستانبول از اتاق های بزرگی تشکیل شده است که هیچگونه صدای آزار دهنده ای در آن شنیده نمی شود و مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل و اتاق های آرام و بدون سر و صدای آن در محیطی دنج و آرامش بخش سفرخوشی را تجربه کنند و لذت ببرند.از امکانات رفاهی هتل لیون استانبول می توان به استخر , سالن ورزشی ,  تخت های آفتابگیری , حمام ترکی , ماساژ و... اشاره کرد. مبلمان اتاق های این هتل با چوب های مرغوب ساخته شده اند و امکانات فوق العاده آن زبانزد خاص و عام است. علاوه بر این هتل لیون ترکیه استانبول دارای رستورانی به نام رستوران گلکسی است که صبحانه اش بی نظیر است, به شما گردشگران عزیز توصیه می کنم که در سفر خود به استانبول و اقامت در این هتل , صبحانه لذیذ رستوران آن را از دست ندهید. در کنار صبحانه بی نظیر رستوران هتل لیون استانبول میزی با ترکیبات آب میوه های لذیذ و خوش مزه قرار دارد که باعث می شود شما صبحانه کامل و لذیذی را تجربه کنید.

تور ترکیه رستوران گلکسی هتل لیون استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 18 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

 تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

از تفریحاتی که مسافران تور ترکیه می توانند از آن نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند بالن سواری در آسمان آبی و زیبای کاپادوکیا است. از داخل بالن مناظر زیبایی را می بینید که شاید تا کنون نظیر آن را مشاهده نکرده باشید. شما می توانید از داخل بالن بر فراز آسمان منطقه کاپادوکیا کلیساهای مجلل و زیبا , ستون های دودکش های پربان که در اشکال مختلفی مانند هرم , مخروط , کلاه و قرچ و... می باشد را ببینید و لحظات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنید. به گردشگران عزیز تور ترکیه پیشنهاد میکنم که اگر قصد بالن سواری در کاپادوکیا را دارند دوربین عکاسی خود را فراموش نکنند!!!

تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

تور ترکیه بالن سواری در کاپادوکیا

مطالب مرتبط:

 

 

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنیدریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری دارد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

 

تور ترکیه دریاچه وان

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 13 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
 

مسافران تور ترکیه خوب است بدانند که ترکیه چهار منطقه آب و هوایی متفاوت دارد که عبارت است از آب و هوای مدیترانه ای در قسمت سواحل جنوب و غوب ترکیه , آب و هوای سرد و کوهستانی در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که دارای زمستانی طولانی و هوایی بسیار سرد است , آب و هوای تقریبا خشک در قسمت فلات آناتولی و در نهایت سواحل دریای سیاه که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در فصل زمستان و در فصل تابستان دارای آب و هوای گرم می باشد. بهترین زمان برای سفر به ترکیهفصل بهار و پاییز می باشد که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم می باشد. در ماه های سرد سال مثل دی و بهمن اختلاف دما بین سواحل جنوبی و غربی و سواحل دریای سیاه دیده می شود. در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که آب و هوای کوهستانی دارد بارندگی بسیار زیاد و به صورت منظم است. گرمترین قسمت ترکیه آناتولی است که بارندگی آن نصف نواحی ساحلی می باشد.

آب و هوای استانبول ترکیه

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

استانبول دارای تابستانی گرم و مرطوب و زمستانی بسیار سرد و برفی با بارندگی زیاد و رطوبت بالا می باشد. به طور میانگین سالانه 870 میلی متر بارندگی دارد. دمای هوا در ماه های سرد زمستانی آن بین 7 تا 9 درجه سانتی گراد می باشد و بارش برف هفته ای یکبار امری طبیعی است اما بارش های سنگین آن در ماه دسامبر و مارس اتفاق می افتد. گرمترین زمان در شهر استانبول ماه جولای و سردترین آن ماه ژانویه است. در فصل تابستان با وجود بارندگی هوای خشکی دارد و دمای هوا در روز حدود 28 درجه است. مسافران تور ترکیهکه قصد سفر به استانبول را دارند خوب است بدانند که این شهر بادخیز است و سرعت باد هفده کیلومتر در ساعت است.

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

 

dellaram بازدید : 19 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیهاست که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیهتوسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک

dellaram بازدید : 25 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

فرار دروازه‌بان ترکیه از رویارویی با قزاقستان

 
ترکیه آنلاین: «ولکان دمیرل» شب گذشته قرار بود در درون دروازه تیم کشورش مقابل قزاق ها به میدان رود. او حتی خودش را نیز گرم کرد و نامش در ترکیب بود. اما وقتی با شعارهای زننده و دشنام های بد یکسری هوادار مواجه شد، از کادر فنی خواست وارد بازی نشود.

به همین دلیل به جای او ولکان بابکان جای او را در درون دروازه گرفت. سپس دمیرل اقدام به ترک ورزشگاه کرد.


منابع خبری اعلام کردند علت موضع گیری هواداران علیه این گلر که تعدادی از مسافران تور ترکیه نیز همراه آنها بودند ، به بازی ماه اوت دمیرل مربوط می شود. وی که عضو تیم فنرباغچه است در جدال با گالاتاسرای با فلیو ملو، هافبک این تیم درگیری پیدا کرد که همین باعث ناراحتی خاطر هواداران شد.

این مصاف در ورزشگاه تلکام، زمین اختصاصی گالاتاسرای در استانبول انجام گرفت.
dellaram بازدید : 11 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

کدام جاذبه‌ها گردشگران را به ترکیه می‌کشاند؟

3میلیون و 760 هزار نفر فقط از کاخ توپکاپی دیدن کردند!

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: حرمسرای سلاطین عثمانی یکی از بخش‌های مهم کاخ توپکاپی بود که کسی اذن دخول به این حریم ممنوعه را نداشت.


فضای نابسامان سیاسی خاورمیانه تاثیر منفی بسزایی بر تعداد مسافران تور استانبول داشته که کشورهای منطقه را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد این حساب و کتاب‌ها در مورد ترکیه چندان درست از آب درنیامده است.



طبق آمارها، تا پایان سال جاری میلادی ۴۲ میلیون گردشگر راهی ترکیه خواهند شد. این رقم نسبت به ۱۰ میلیون گردشگری که در سال ۲۰۰۰ به ترکیه رفتند، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. استانبول هفتمین مقصد گردشگری جهان پایتخت فرهنگی و اقتصادی کشوری است که با موزه‌ها و جاذبه‌های فریبنده‌اش گردشگران نقاط مختلف جهان را به سوی خود فرا می‌خواند.(آنکارا پایتخت سیاسی ترکیه است.)

به گزارش ایسنا، وزارت فرهنگ ترکیه با بررسی آمارهای هشت ماه نخست سال ۲۰۱۴ اعلام کرده در این مدت ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار بازدیدکننده از موزه‌های این کشور دیدن کرده‌اند. این رقم در سال گذشته به ۲۹ میلیون و ۴۸۱ هزار رسیده بود. در این گزارش ۱۰ موزه و مکان تاریخی که بیش از دیگر جاذبه‌های ترکیه مورد توجه گردشگران بوده‌اند را معرفی می‌کنیم:

۱-کاخ توپکاپی- استانبول (سه میلیون و ۷۶۰ هزار بازدیدکننده)

کاخ توپکاپی از قصرهای معروف امپراتوری عثمانی است که به مدت ۴۰۰ سال مرکز اداری این امپراطوری بود. «سلطان محمد فاتح» در ۱۴۵۹ دستور ساخت این قصر را داد و کار ساخت آن در سال ۱۴۶۵ به پایان رسید. این قصر بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول واقع شده و چشم‌اندازی بسیار عالی به تنگه بسفر دارد.

در سال ۱۸۵۳ «سلطان عبدالمجید» تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. امروز قصر توپکاپی (توپقاپی) به موزه تبدیل شده و از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی ترکیه ‌است. در این موزه بسیاری از آثار ادبی و هنری ایران نیز نگه داشته می‌شود. در این کاخ‌موزه آثاری همچون لباس پیامبر اسلام (ص)، شمشیرهای مختلف او، دندان، مو، کفش او و ... نگهداری می‌شود.

۲-مسجد ایاصوفیه - استانبول (سه میلیون و ۲۹۸ هزار نفر)

ایاصوفیه کلیسای مسیحیت شرق بود که در دوره امپراطوری بیزانس در سال ۵۳۲ میلادی به دستور «کنستانتین اول» ساخته شد و سپس در قرن ششم توسط «جاستنیانوس» مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. این کلیسا نخست، کلیسای بزرگ نام گرفت. پس از فتح استانبول، «سلطان محمد دوم» دستور داد کلیسای ایاصوفیه را به مسجد تبدیل کنند. بعدها آیاتی از قرآن به خط «مصطفی چلبی» در دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی دور تا دور سقف ایاصوفیه نصب شد که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. پس از اعلام حکومت جمهوری در ترکیه و به قدرت رسیدن «آتاترک»، ایاصوفیه به موزه تبدیل شد و تا امروز به همین شکل باقی ‌مانده ‌است.

۳-موزه مولانا- قونیه (دو میلیون و ۴۶ هزار بازدیدکننده)

یکی از دیدنی‌های مهم شهر قونیه  برای مسافران تور استانبول موزه مولاناست. «سلطان العلما» پدر مولوی در سال ۱۲۳۱ میلادی در این مکان به خاک سپرده شد و بعد از مرگ وی عده‌ای از دوست‌داران به حضور مولانا می‌رسند و از ایشان می‌خواهند که بر روی قبر پدرش مقبره‌ای بسازند، اما او با گفتن این‌که «آیا غیر از گنبد آسمان مقبره دیگری نیز وجود دارد؟» پیشنهاد آن‌ها را رد میکند.

بعد از مرگ مولانا پسرش «سلطان ولد» اقدام به ساخت مقبره در این محل می‌کند. این مقبره چهار ستونی توسط معمار «بدرالدین تبریزی» در مقابل پرداخت ۱۳۰۰۰۰ درهم سلجوقی ساخته شد. این مقبره و درگاه در سال ۱۹۲۶ تحت عنوان موزه آثار عتیقه قونیه فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۹۵۴ نام آن به موزه مولانا تغییر یافت. مساحت موزه و حیاط آن حدود ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که این میزان با اضافه شدن مجموعه گل باغچه به ۱۸ هزار مترمربع افزایش یافت. ورودی حیاط موزه از در درویشان است.

۴-حرمسرای قصر توپکاپی - استانبول (۶۲۱ هزار و ۶۶۷ بازدیدکننده)

حرمسرای سلاطین عثمانی یکی از بخش‌های مهم کاخ توپکاپی بود که کسی اذن دخول به این حریم ممنوعه را نداشت. این محوطه در اواخر قرن ۱۶ میلادی به صورت بنایی هزارخم متشکل از سراهایی با ۳۰۰ اتاق کاشیکاری‌شده و فضاهای سبز و باغ‌های فواره‌دار ساخته شد. در این حرم بالغ بر یک‌هزار زن و کودک و برده سیاه زندگی می‌کردند که در میان آنان دختران یهودی و مسیحی هم بودند که یا به کنیزی گرفته شده و یا از طرف مقامات دولتی کشورهای دیگر به سلطان هدیه داده شده بودند .

۵-موزه «بابانوئل» - آنتالیا (۵۳۲ هزار و ۳۹۱ بازدیدکننده)

«بابانوئل» که در اکثر کشورهای اروپایی به نام «سانتا کلاوس» معروف است، مردی روحانی به نام «سن نیکلاس» بود که در آناتولی زندگی می‌کرد. ریشه این باور در سرزمین‌های اسکاندیناوی از شخصیت بسیار قدیمی آن‌ها گرفته شده، در صورتی‌که در سرزمین حقیقی وی یعنی سواحل مدیترانه هیچ‌گاه برف نمی‌بارد. مهم نیست که این امر تا چه حد به واقعیت نزدیک باشد، به هر صورت در سرزمین‌های مسیحی، بابانوئل خصوصا محبوب بچه‌هاست و کلیساهای متعددی به نام وی نام‌گذاری شده‌اند.

کلیسای پرتردد «بابانوئل» (سانتا کلاوس) شهر آنتالیای ترکیه در قرن چهارم بصورت تک‌گنبد بود. در قرن هشتم یک قلعه صلیب‌مانند به بخش شمالی آن اضافه شد. این جاذبه گردشگری محل نگه‌داری تکه استخوان‌ها و اشیائی است که گفته می‌شود به سن نیکلاس تعلق دارند.

۶-موزه حاجی بکتاش ولی نوشهیر (۴۶۹ هزار و ۹۳۲ بازدیدکننده)

«حاجی بکتاش ولی» متصوف قرن ۱۳ میلادی و بنیان‌گذار طریقت بکتاشیه بودو وی که متولد قرن سیزدهم میلادی بود، در نیشابور به دنیا آمد و حدود سن ۴۰ سالگی به روم (آسیای صغیر) مهاجرت کرد. آرامگاه این فیلسوف و صوفی در شهر نوشهیر توسط مسلمانان شیعه و سنی مورد بازدید قرار می‌گیرد.

۷-موزه باستان‌شناسی- استانبول(۴۵۵ هزار و ۱۸۶بازدیدکننده)

موزه باستان‌شناسی استانبول از جاذبه‌های دیدنی این شهر و بزرگترین موزه باستان‌شناسی ترکیه است. این مکان یکی از غنی‌ترین موزه‌های جهان است که حاوی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار شی مربوط به تمام دوره‌های تمدن بشری است. این موزه توسط باستان‌شناسی به نام «عثمان حمید بی» در قرن هجدهم تاسیس شد و بازدید از آن اولین‌بار در سال ۱۸۹۱ برای عموم آزاد شد. در ورودی این موزه که در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده، عکس‌هایی از وی و خانواده‌اش و برخی اشیاء شخصی‌ او دیده می‌شود. موزه باستان‌شناسی از سه ساختمان مستقل تشکیل شده که شامل موزه شرق باستان، موزه کاشی‌کاری، و موزه باستان‌شناسی می‌شود.

۸-کلیسای چورا- استانبول (۳۴۳ هزار و ۵۷۲ بازدیدکننده)

کلیسای «چورا» از اول با هدف کلیسایی بیزانسی ساخته شد ولی بعدها در قرن شانزدهم به مسجد و از سال ۱۹۴۸ به موزه تبدیل شده است. کاشی‌ها و موزائیک‌های بسیار زیبای کلیسای «چورا» باقیمانده نمونه‌هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا محسوب می‌شوند. بخش‌هایی از کلیسا در سال ۴۰۰ ساخته شده و ساختمانی که اکنون در فضای کلیسا دیده می‌شود، تقریبا در سال ۱۵۰۰ بنا شده است.

۹-موزه تمدن‌های آناتولی - آنکارا(۲۴۸ هزار و ۷۸۶ بازدیدکننده)

این موزه از اولین جاذبه‌های آنکارا برای گردشگرانی است که به دیدن بناهای تاریخی و تاریخ ترکیه باستان علاقه‌مند هستند. این موزه در بازاری متعلق به قرن پانزدهم که به خوبی بازسازی شده، واقع است. بهترین صنایع‌دستی به‌دست آمده ازحفاری‌های ترکیه را در این موزه می‌توان دید. موزه تمدن‌ها مجموعه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد از آثار دوران پالئولیتیک، نئولیتیک، هاتی، هیتی، فرنگی‌ها، یورارتین‌ها، رومی‌ها و نمونه‌های برجسته‌ای از گنج‌های لیدیایی‌ها را در خود نمایش می‌دهد.

۱۰-موزه جمهوریت-آنکارا (۲۲۷ هزار و ۹۳۶ بازدیدکننده)

در این موزه اسناد مهم مربوط به آغاز قیام جمهوری‌خواهی ترکیه به نمایش گذاشته شده است. موزه جمهوریت در نزدیکی موزه جنگ آزادی‌بخش و در محل دومین ساختمان پارلمان ترکیه قرار گرفته است. اسناد موجود در این موزه به زبان ترکی نوشته شده‌اند، به همین خاطر ممکن است بازدیدکنندگان خارجی کمی از دیدن آن خسته شوند. وسایل و اشیایی از «آتاترک» نیز در بخشی از موزه جمهوریت به نمایش درآمده‌اند. 
dellaram بازدید : 15 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

رستوران چانگا استانبول ترکیه

تور ترکیه رستوران چانگا

رستوران چانگا از بهترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 2007 به عنوان بهترین رستوران جدید این شهر برنده جایزه شد. این جایزه به دلیل دکوراسیون منحصر به فرد و زیبای رستوران چانگا به آن تعلق گرفت. این رستوران چهارمین رتبه را در بین بهترین رستوران های استانبول را دارد. رستوران چانگا در منطقه تکسیم و در ساختمان نوا قرار دارد. محیط و فضای این رستوران بسیار زیبا و شگفت انگیز است.مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند حتما به این رستوران که دارای منوی غذایی بسیار متنوع و مخلوطی از غذاهای بین المللی و ترکی است , سر بزنند و از میل کردن غذاهای خوش مزه آن لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران چانگا

 

تور ترکیه رستوران چانگا

 

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول

 تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. از نام رستوران کاملا پیداست که اکثر غذاهای آن گریل شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. استانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. به مسافران تور ترکیه که غذای گریل شده دوست دارند پیشنهاد می کنیم که به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهی متنوع و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

 

 

dellaram بازدید : 24 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

رستوران اولوس 29 استانبول ترکیه

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور ترکیه می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

رستوران لوکانتامایا استانبول ترکیه

 تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

رستوران لوکانتامایا از بهترین رستوران های ترکیه و شهر استانبول است. مسافران خوش خوراک تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند هرگز غذاهای این رستوران را از دست ندهند. جالب است بدانید که سرآشپز رستوران لوکانتامایا یک خانم است که در نیویورک تحصیل کرده است و یک منوی کلی از غذاهای لذیذ به نام nouvelle turkish را در اختیار مهمانان خود قرار می دهدو هرکدام را که انتخاب کنند با یک طبخ عالی و طعمی بی نظیر برای آنها سرو می کند.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

منوی این رستوران بر اساس تغییرات فصلی و تاثیرات محلی و مهمتر از همه بر اساس الویت سبزیجات طبقه بندی و تنظیم شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گیاهی هستند با خیالی آسوده طبخ و سرو غذای مورد علاقه خود را به این سرآشپز خانم ماهر بسپارید و از نوش جان کردن آن لذت ببرید.

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

تور ترکیه رستوران لوکانتا مایا استانبول

 

dellaram بازدید : 7 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه _ آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه _ آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران  تور ترکیه _ آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد ترکیه _ آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا

dellaram بازدید : 11 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است که ساخت آن بیشتر از یک و نیم میلیارد دلار هزینه داشته است. این هتل از هتل های لوکس , بزرگ و گران منطقه مدیترانه و اروپا می باشد. هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا دارای یک استخر بسیار بزرگ است که این استخر از بزرگترین استخرهای اروپا می باشد. از دیگر جذابیت های این هتل آکواریوم آن می باشد که بیشتر از 2400 نوع ماهی درون آن می باشد. هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا 560 اتاق دارد , دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. برای ساخت این هتل ده هزار متر مربع طلا , 500000 تکه کریستال و بیست و سه هزار متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است و از زیباترین هتل ها به شمار میرود. اتاق های هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا رو به دریای مدیترانه , کوهستان و یا استخر بزرگ این هتل می باشد. در استخر بزرگ این هتل قسمتی وجود دارد برای علاقه مندان به غواصی و شنا با ماهی ها و شیرجه. البته این عمل با احتیاط انجام میشود تا مسافران تور ترکیه _ آنتالیا و این هتل زیبا و لوکس از سفر خود لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل که مسافران تور ترکیه _ آنتالیا می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرن رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا است که غذاهای روسی , مدیترانه ای , ژاپنی , تایلندی و فرانسوی را جداگانه سرو می کند. در پشت بام هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیایک کافه با منظره فوق العاده از ریزورت و دریا می باشد که می توانید با نشستن در این کافه و استفاده از نوشیدنی های لذیذ آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا

تور ترکیه هتل مردان پالاس آنتالیا

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره شروود بریزس ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزس ترکیه _ آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا در منطقه لارا می باشد که فاصله 150 متری با ساحل دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر , وای فای رایگان , پلاژ و اسکله خصوصی و... اشاره کرد. اتاق های هتل شروود بریزس ترکیه _ آنتالیا مجهز به تهویه مناسب , بالکن رو به دریا , ماهواره و سایر امکانات رفاهی می باشد. از مزایای این هتل می توان به نزدیک بودنش به مراکز خرید آنتالیا , فاصله 10 کیلومتری آن تا فرودگاه بین المللی و... اشاره کرد.

تور ترکیه هتل شروود بریزس آنتالیا

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی زیبا و فوق العاده است که 9 سرسره آبی دارد , علاوه بر این یک استخر موجی هم دارد که بسیار هیجان انگیز است. هتل رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا فاصله بسیار کمی (500 متر) با سواحل لارا دارد. آنچه که زیبایی این هتل 5 ستاره را دو چندان کرده این است که این هتل در میان باغ های بزرگ و زیبا قرار گرفته است. اتاق های هتل رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا دارای تهویه مناسب , بالکن خصوصی که منظره بی نظیری دریای نیلگون مدیترانه را می توانید از آنجا مشاهده کنید, همچنین این اتاق ها دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن نیز می باشند.

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا  

dellaram بازدید : 11 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا از هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا دارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا می توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

موزه موزاییک استانبول ترکیه

 

moze mozaeec istanbul turkey

موزه موزاییک استانبول ترکیه از موزه های بزرگ موزاییک جهان ، از لحاظ تعداد موزاییک مربوط به شهر های ترکیه است . موزه موزاییک استانبول ترکیه به غیر از موزاییکهای معروف جهانی خود آتلیه موزاییک مخصوص کودکان ، مرکز برای تفریح و انیماسیون ویژه کودکان با جدیدترین تکنولوژی روز جهان ، سالنهای کنفرانس و مرکز بزرگ کنسرواسیون دنیا هم می باشد و  مسافران تور استانبول ميتوانند از آن بازديد نمايند . اکثر اشیا همچنان در انبارهای موزه می باشد و در دنیا در رتبه دوم قرار دارد . این موزائیک ها از دوران بیزانس , کاخ زیبای قسطنطنیه و دیگر نقاط می باشد که تصاویری از لحظات شکار , تصاویر رجال مشهور , همچنین منظره های زیبا می باشد. 

موزائیک های وجود در این موزه از دوران بیزانس، کاخ قسطنطنیه و … می باشند که صحنه هایی از شکار، تصاویر سلاطین ئ رجال معروف، مردم عادی و مناظر را به تصویر کشیده اند.باستان شناسان تقریبی محاسبه کردند که در حیاط موزه هشتاد میلیون قطعه موزائیک کوچک که از جنس آهک و شیشه می باشد استفاده شده است. موزه بزرگ و زیبای موزائیک استانبول از دیدنی های جذاب برای  مسافران تور استانبول است که در نزدیک میدان سلطان احمد، در بازار آراستا قرار گرفته است.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 713
  • بازدید کلی : 10,573