loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 68 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

تور آنتالیا مرکز خرید تانساش

مرکز خرید تانساش آنتالیا متشکل از دو طبقه و بزرگترین فروشگاه مواد غذایی می باشد. در طبقه اول انواع غذاهای محلی و خارجی ارائه می شود که دارای کیفیت بالایی هستند. در طبقه دوم انواع پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , لوازم الکترونیکی , لوازم تزئینی و... با برندهای ترکی و بین المللی ارائه می شود. این فروشگاه دارای پله برقی عریضی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند لوازمی که خریدند را به طبقه دوم ببرند. این فروشگاه برای افزایش آسایش مشتریان خود ماشین هایی را تهیه کرده است که مخصوص خرید در این فروشگاه می باشد. گردشگران تور آنتالیا مرداد 94در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

تور آنتالیا مرکز خرید تانساش

 

 

 

تور آنتالیا مرکز خرید مارک

مرکز خرید مارک آنتالیادر منطقه کنیالتی آنتالیا قرار دارد که از جدیدترین مراکز خرید این منطقه از شهر آنتالیا می باشد. این مرکز خرید در سال 2013 افتتاح شده و متشکل از 155 مغازه , پارکینگ بزرگ , چند رستوران و... می باشد. در مجموع این مرکز خرید 51000 متر مربع وسعت دارد. همانطور که از نام این مرکز خرید مشخص است اکثر مارک های معروف ترک و غیر ترک در مرکز خرید مارک شعبه دارند. ساختمان مرکز خرید مارکدارای معماری مدرن و زیبا است. مسافران تور آنتالیا تابستان 94که علاقه مند به لباس های مارک و برند هستند حتما به مرکز خرید مارک کنیالتی آنتالیا سر بزنند.

تور آنتالیا مرکز خرید مارک

 

 

 

 

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا از مشهورترین و بهترین فروشگاه های زنجیره ای ترکیه است که میان مردم آن بسیار قابل اطمینان می باشد. این فروشگاه زنجیره ای با مردم ترکیه رابطه خوبی در چارچوب کیفیت , صداقت کارکنان در مقابل مشتریان و مشتری مداری برقرار کرده است. گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 از مرکز خرید اوزدیلک می توانند هر آنچه را که می خواهند با کیفیت بالا و قیمت واقعی خریداری کنند. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ , زمین بازی برای کودکان , سالن نمایش فیلم , کافی شاپ , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی و... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 در این مرکز خرید می توانند اوقات خوشی را سپری کنند و با نوش جان کردن یک نوشیدنی گرم در کافی شاپ و گوش دادن به موسیقی لحظات لذت بخشی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

dellaram بازدید : 44 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

 تور آنتالیا ساحل لارا

ساحل لارا آنتالیا در ضلع جنوبی این شهر قرار دارد که دارای علامت پرچم آبی است. این ساحل شنی 12 کیلومتر طول دارد که بسیار تمیز و برای ورزش های آبی و شنا مناسب می باشد. برای گردشگران تور آنتالیا تابستان 94که این منطقه را برای تفریح انتخاب می کنند رستوران ها , هتل ها و اماکن رفاهی لازم فراهم آماده است که آماده خدمت رسانی به این گردشگران عزیز می باشند.

تور آنتالیا ساحل لارا

مسافران عزیزی که می خواهند علاوه بر تفریحات لذت بخش خود به مرکز شهر آنتالیا نزدیک باشند لارا می تواند منطقه مناسبی برای اقامتشان باشد. لارا به مراکز خرید بزرگی مانند مرکز خرید شی مال و تراسیتی بسیار نزدیک است و گردشگران تور آنتالیا مرداد 94به راحتی می توانند از لارا به این مراکز خرید بروند و هرآنچه را که می خواهند تهیه نمایند. هر روز مینی بوس هایی تمام ساحل لارا را تا مراکز عمومی آن طی می کنند که گردشگران می توانند از این مینی بوس ها برای رفتن به مرکز شهر استفاده کنند. ساحل تمیز لارا با آب های نیلگون و شفاف خود تنها ساحلی است که به مرکز شهر توریستی آنتالیا بسیار نزدیک است.

تور آنتالیا ساحل لارا

dellaram بازدید : 35 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

 تور آنتالیا ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا در غرب این شهر توریستی واقع شده است. کنیالتی دومین ساحل بزرگ آنتالیا است که با نام پلاژ کنیالتی میان مردم این منطقه شهرت دارد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

فاصله ساحل کنیالتی تا مرکز آنتالیا بسیار کم می باشد و تا بندر آنتالیا حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سخت می باشد که در اطراف آن نیز رستوران , هتل های متعدد و مناطق مسکونی به چشم می خورد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

از دیگر ویژگی های این ساحل داشتن یک پارک ساحلی است که دارای امکاناتی چون رستوران , کافه , استخر دلفین , بازی های مخصوص کودکان , شهرک مینیاتوری ترکیه و... می باشد. گردشگران تور آنتالیا در این ساحل می توانند اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنند و از تفریح خود لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

dellaram بازدید : 30 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

dellaram بازدید : 43 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

هتل لیماک لیمرا آنتالیا یکی از بهترین هتل های منطقه کمر این شهر توریستی می باشد که پرترددترین منطقه توریستی می باشد. این هتل با وسعت 140 هزار متر مربع در دامنه کوه المپوس واقع شده است و در سمت راست آن دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد. شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94جالب باشد که بدانند این هتل با آنکه در سال 1998 افتتاح شده ولی به دلیل معماری زیبا و خاصی که داشته جایزه گرفته است.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

این هتل متشکل از 680 اتاق بسیار تمیز و لوکس با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران عزیز تور آنتالیا شهریور 94می توانند در کمال آرامش در اتاق موردنظر خود استراحت کنند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ های متنوعی استفاده شده است تا دلباز به نظر برسند و مورد رضایت مهمانان عزیز باشد و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از سشوار , حمام , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی , سیستم برودتی و حرارتی مناسب , اینترنت پرسرعت و... را دارد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

از دیگر امکانات این هتل می توان به 6 استخر روباز و بزرگ , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران های مجلل در فضای باز و دلنشین , استخر ویژه برای کودکان , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , میز تنیس , سالن بیلیارد , کافی شاپ , اتاق بازی برای کودکان , فروشگاه و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94با اقامت در این هتل می توانند از تمامی امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت ببرند. همچنین فراموش نکنید که غذاهای ایتالیایی و ترکی رستوران این هتل را حتما نوش جان کنید چون بسیار لذیذ و خوش مزه هستند.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

dellaram بازدید : 37 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تور آنتالیا در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

 

dellaram بازدید : 28 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

 

این ساحل که در غرب آنتالیا واقع شده است دومین ساحل بزرک آنتالیا به شمار می رود و به نام پلاژ کنیالتی نیز در بین مردم شهرت دارد . این ساحل از سنگریزه ها سفتی پوشیده شده است ودر اطراف آن تعدای هتل ، رستوران و مناطق مسکونی نیز به چشم می خورد . این ساحل فاصله بسیار کمی تا مرکز آنتالیا دارد و فاصله آن تا بندر آنتالیا حدود سه کیلومتر می باشد .

ساحل کنیالتی ( کنی آلتی ) آنتالیا

این ساحل زیبا شامل یک پارک ساحلی نیز می باشد که دارای امکاناتی نظیر : بازی های مخصوص کودکان ، استخر دلفین ها ، شهرک مینیاتوری ترکیه ، کافه ، رستوران ، پارکینگ ، پارک جنگلی و ... می باشد که گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند با وجود این امکانات اوغات خوب و راحتی را در آن سپری کنند .

dellaram بازدید : 29 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود .

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان به چشم می خورد که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . دیدن این مکان زیبا به گردشگران تور آنتالیا 94 توصیه می شود .

dellaram بازدید : 51 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

 

بلدیبی آنتالیا

 

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود .

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند .

dellaram بازدید : 26 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

 دره عمیق پلدار آنتالیا

دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر یازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از این مکان زیبا دیدن می کنند .

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد .

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا 94 می باشند .

dellaram بازدید : 14 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است . بازدید از این بندر به گردشگران تور آنتالیا 94 پیشنهاد می شود .

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیز تور آنتالیا 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل رویال مکس

هتل مکس رویال از هتل های 5 ستاره شهر توریستی آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده است و تمامی خدمه آن به 4 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی , انگلیسی , روسی و ترکی مسلط هستند. تمام اتاق های این هتل به صورت سوئیت هستند اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و مسافران تور آنتالیا نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و دارای دکوری های بی نظیری هستند و علاوه بر این چشم انداز زییایی هم از شهر و هم از دریای نیلگون مدیترانه دارند. این اتاق ها مجهز به حمام , بالکن , وان جکوزی دار و سایر امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به 1 رستوران اصلی و 3 رستوران اسنک بار و چندین کافه , استخر , سونا خشک و بخار , حمام ترکی , آکوا پارک , اجرای موسیقی زنده و.... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می توانند با استفاده از این امکانات نهایت لذت را از سفر خود ببرند.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

تور آنتالیا هتل رویال مکس

dellaram بازدید : 38 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا عید 94  می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور آنتالیا فروردین 94 می توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

 

 

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور آنتالیا فروردین 94 که در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

مسافران خوش خوراک تور آنتالیا 94بدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور آنتالیا 94  می توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

 

 

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور آنتالیا که مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و....  اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا عید 94 می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک

 

 

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

هتل بلوهیمل از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل متشکل از اتاق های 2 و 3 تخته و همچنین اتاق خانواده می باشد. این اتاق ها مجهز به اماکانات رفاهی چون حمام , مینی بار , روم سرویس بیست و چهار ساعته , تلویزیون ال سی دی , ماهواره , بالکن و .... می باشند. از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ و بدنسازی , فروشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور آنتالیا نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند از اماکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه نمایند.

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

 

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

تور آنتالیا هتل بلوهیمل

 

dellaram بازدید : 24 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

هتل مونتانا بیچ از هتل های 4 ستاره شهر توریستی آنتالیا می باشد که در منطقه زیباسی کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

تور آنتالیا هتل مونتانا بیچ

 

تور انتالیا هتل مونتانا بیچ

 

dellaram بازدید : 21 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل تور آنتالیا نوروز 94 دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا فروردین 94 می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان تور آنتالیا 94 هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 14 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

منطقه سیده آنتالیا

شهر سیده از جاده آنتالیا شصت و هشت کیلومتر به سمت آلانیا فاصله دارد. این جزیره باستانی با سواحل زیبای مدیترانه بهترین منطقه گردشگری تورآنتالیا به شمار می آید و دارای هتل های ساحلی فراوانی می باشد.

ساحل سیده یکی از مهم ترین سواحل آنتالیا می باشد. این ساحل زیبا با پلاژهای تمیز ، امکانات تفریحی متعددی در اختیار گردشگران تورآنتالیا قرار می دهد .

یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری آنتالیا سیده می باشد که از تفریحات تور آنتالیا 94 به حساب می آید. این منطقه بندری ، در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز  محسوب گردیده ، و در معنای لغوی به معنای درخت انار است. امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت  رفاه گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد به  یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است.

تعداد بسیار زیادی از مغازه ، کافه  و رستوران ، که همگی دارای  چشم انداز بی نظیری از دریا  می باشد  زیبائی منطقه گردشگری سیده آنتالیا را دو چندان کرده است.مغازه هایی که در اطراف خیابان های پارک مغازه هایی قرار گرفته اند که با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان و گردشگران تور آنتالیا 94 ارائه می کند. تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای  زیبا ،در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها  به شمار می رود. از مناطق تاریخی دیگر این منطقه آنتالیا می توان به بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد اشاره کرد و گردشگران تور آنتالیا عید 94 می توانند از آن ها دیدن نمایند.

 منطقه سیده آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 12 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل پامیرا آنتالیا

هتل پامیرا یک هتل بسیار زیبای 3 ستاره در شهر آنتالیا و در فاصله ی 200 متر از دریا واقع شده است. هتل پامیرا تور آنتالیا نوروز 94 دارای اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب برای میهمانان تور آنتالیا 94 است که شامل مینی تریا، حمامی لوکس و لوازم بهداشتی کامل به همراه سشوار، تلویزیون LCD ، تهویه و سایر امکانات رفاهی می باشد. هتل پامیرا آنتالیا از استخر رو باز به انواع یکی از تفریحات هتل بهره می برد. سرویس اینترنت رایگان در هتل پامیرا آنتالیا همیشه در دسترس میهمانان تور آنتالیا عید 94 خواهند بود و آزادانه میتوانند از آن در تمام مواقع استفاده کنند. 

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس یک هتل 3 ستاره در نزدیکی منطقه تاریخی کالی واقع شده است و بسیاری دیگر از مناطق دیدنی مانند دروازه هادریانوس، پارک کارالیگلو و مناره کسیک در اطراف آن و در فاصله ی کمتر از 100 متری واقع شده اند. هتل هادریانوس تور آنتالیا نوروز 94 با بندر قایقرانی و ساحل دریای مرمره فاصله ی بسیار کمی دارد و میتوان به راحتی به صورت پیاده روی از این منطقه زیبا نیز دیدن کرد. هتل هادریانوس تور آنتالیا 94 بسیار محدوده ی زیبایی دارد که از پوشش گل ها و گیاه های متفاوتی تشکیل شده است. اتاق های هتل هادریانوس تور آنتالیا عید 94 امکاناتی نظیر مبلمان مجلل، حمام اختصاصی و تلویزیون با گیرنده های ماهواره ای را دارا می باشند.

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی تور آنتالیا نوروز 94 در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی تور آنتالیا 94 دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان تور آنتالیا عید 94 چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا برای میهمانان  تور آنتالیا نوروز 94 میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

هتل اورنج کانتی یک هتل 5 ستاره است که دارای چشم انداز بی نظیری از سواحل ماسه ای دریای نیلگون مدیترانه می باشد. این هتل از بهترین مناطق تفریحی منطقه کمر آنتالیا می باشد زیرا از معماری آمستردام و دهکده ماهیگیری ولندام بهره گرفته است و باعث جلب نظر بسیاری از مسافران عزیزتور آنتالیا 94 شده است. هتل اورنج کانتی دارای امکانات رفاهی فوق العاده است. از جمله امکانات آن استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , حمام ترکی و... می باشد.

 


تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

علاوه بر این رستوران های بی نظیری در این هتل وجود دارد که غذاهایی را که شاید تا به حال طعم آن ها را هم نچشیده اید را سرو می کنند. در رستوران های این هتل غذاهای ایتالیایی , هلندی , ترکی و دریایی سرو می شود که شما مهمانان عزیز هر آنچه را که می خواهید می توانید سفارش دهید و میل کنید. مسافرانتور آنتالیا 94 با اقامت در هتل اورنج کانتی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری دلچسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند و از نوش جان کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.


تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی

 

تور آنتالیا هتل اورنج کانتی


مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول

dellaram بازدید : 17 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

هایپر مارکت رئال یکی از فروشگاه های زنجیره ای خیلی بزرگ در ترکیه می باشد که در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. مسافران تور آنتالیا 94 با رفتن به این فروشگاه می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه و خریداری کنند. این هایپر مارکت دارای انواع مختلف کالا و پوشاک و... است. اما بهترین قسمت هایپر مارکت رئال قسمت فروش مواد غذایی آن است. مواد خوراکی و غذایی که در این قسمت به فروش می رسد به اندازه ای متنوع است که انتخاب را برای شما مسافران عزیز را دشوار می کند. به مسافرانتور آنتالیا 94   که خوش خوراک هستند پیشنهاد می کنیم که حتما از این فروشگاه زنجیره ای بزرگ دیدن نمایند و به بخش فروش مواد غذایی آن نیز بروند.

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

 

تور آنتالیا هایپر مارکت رئال

 

مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول

dellaram بازدید : 11 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

ساحل کنیالتی آنتالیا

 

آنتالیایکی از بزرگترین و بهترین شهرهای توریستی ترکیه است که دارای آب و هوا بسیار خوب و دل نشین , مناظر زیبا و سواحل بی نظیری است. این عوامل باعث جلب توجه بیشتر گردشگران شده است و یکی از بهترین شهرها در اروپا و آسیا برای تفریح مسافران تور آنتالیا نوروز 94  به شمار می رود. آنتالیااز قسمت غربی خود به شهر کمر و از قسمت شرقی به ساحل بی نظیر آلانیا منتهی می شود. این شهر 300 روز در سال هوای آفتابی دارد و دمای آن در تابستان به 35 _ 40 درجه سانتی گراد می رسد و رطوبت آن حدود 80% است. در مرکز شهر آنتالیا یک شهر قدیمی با بافت سنتی بسیار زیبایی وجود دارد که منطقه مناسبی برای توریست ها و مسافران تور آنتالیا نوروز 94  می باشد. این شهر قدیمی کاله ایچی نام دارد. از دیگر مناطق دیدنی آنتالیا  می توان به آبشار کورشونلی اشاره کرد. لازم به ذکر است که پلاژهای 12 کیلومتری کنیالتی نیز دیدنی و زیبا است. آنتالیا  دارای مراکز خرید بسیاری می باشد اما یکی از مراکز خرید معروف این شهر مرکز خرید میگروس است که دارای کلیه اجناس مارک دار می باشد. این مرکز خرید بسیار بزر گ است و از 3 طبقه تشکیل شده است و قطعا می تواند موجب رضایت مشتریان و مسافران تور آنتالیا فروردین 94  شود.

 

شهر قدیمی کاله ایچی آنتالیا

 

 

ساحل و پلاژ کنیالتی آنتالیا

 

فرودگاه آنتالیا  در قسمت شرقی این شهر قرار دارد و دارای دو ترمینال می باشد.

خوب است مسافران تور آنتالیا عید 94  بدانند که حمل و نقل عمومی در آنتالیا  با استفاده از تاکسی اختصاصی , تاکسی ون و تراموا صورت می گیرد و کرایه تاکسی توسط تاکسی متر محاسبه می شود. اما با وجود این کرایه تاکسی در آنتالیا  بسیار گران است یعنی شما برای یک مسیر ده کیلومتری باید حدود 30 دلار با توجه به شرایط ترافیک پرداخت کنید. اما تاکسی ون های آنتالیا  به صورت اشتراکی کار می کنند و فقط در خط های خاصی حرکت می کنند و کرایه آنها ثابت و حدود 1/5 لیر جدید می باشد و با درخواست مسافر متوقف می شوند , یعنی در مسیر خود ایستگاه ندارند. خوب است بدانید که در آنتالیا  به این تاکسی ون ها دل موش گفته می شود.

 

مطالب مرتبط:
تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا استانبول

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

هتل لارا فالکن از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.


تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور لحظه آخری آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.


 تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور لحظه آخری آنتالیا که مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط: تورآنتالیا

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا دقیقه 90

 

dellaram بازدید : 6 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور آنتالیا 94 که در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

مسافران خوش خوراکتور آنتالیا 94 بدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور لحظه آخری آنتالیامی توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور لحظه آخری آنتالیا می توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.


تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

تور آنتالیا مرکز خرید دپو

مرکز خرید دپوآنتالیادر نزدیکی فرودگاه این شهر قرار دارد و در سال 2004 افتتاح شده است. این مرکز خرید متشکل از نود مغازه و 15 رستوران و کافه تریا و پنج سینما می باشد که در تمام طول سال آماده خدمت گذاری به مسافران تور آنتالیا 94و گردشگران نیز می باشد. از دیگر مزیت های مرکز خرید دپو این است که از مناطق مختلف این شهر سرویس رفت و برگشت رایگان برای رفاه بیشتر مسافران عزیز نیز وجود دارد که در ساعات مشخصی حرکت می کنند. بر اساس نظرسنجی صورت گرفته نود درصد از مسافران تور آنتالیا عید 94که از مرکز خرید دپو خرید کرده اند از نحوه برخورد مغازه داران و قیمت های ارائه شده توسط آنها راضی بودند. اگر قصد سفر به را دارید حتما به مرکز خرید دپو بروید.

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 19 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

مرکز خرید شی مال آنتالیا

 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مالآنتالیادر منطقه لارا جایی که این ناحیه به 4 قسمت تقسیم شده است قرار گرفته است. این مرکز خرید دارا انواع اجناس مارک دار است. به عبارتی بهترین مارک های اروپایی و ترکیه ای از جمله , Calvin Klain , Polo , swatch , Lacoste و... در این مرکز خرید به فروش میرسد. این مرکز خرید دارای 70 فروشگاه است و بزرگترین مرکز مد و لباس می باشد. مرکز خرید شی مال دارای امکانات دیگری چون استخر , سینما , تئاتر , کافه تریا , سالن ورزشی و... می باشد و مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می توانید از این امکانات استفاده کنند و لذت ببرند. 

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

1.مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی از مراکز خریدی الست که در منطقه لارا واقع شده است و بهترین لباس های ترک و مارک در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید دارای 30 رستوران بزرگ و 150 فروشگاه لوکس است و همه این عوامل مرکز خرید تراسیتی آنتالیا را به جاذبه توریستی لارا و از بزرگترین مراکز خرید ترکیه تبدیل کرده است. این مرکز خرید در طبقه همکف خود دارای کافی شاپ و رستوران های بزرگ است که به زیباترین دکوراسیون مجهز است و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند بهترین لحظات خود را دراین مرکز خرید بگذرانند. علاوه بر این ها بزرگترین سینمای آنتالیا در این مرکز خرید واقع شده است. 

 

2.مرکز خرید تانساش آنتالیا

مرکز خرید تانساش آنتالیا

مرکز خرید تانساش معروف است به فروشگاه بزرگ مواد غذایی است که در طبقه اول آن مواد غذایی مدرن و سنتی و در طبقه دوم آن لوازم الکتریکی و صنایع دستی و پوشاک و... به فروش می رسد. این فروشگاه دو طبقه مجهز به ماشین های خرید , پله برقی و... است. شما مسافران عزیز تور آنتالیا 94  میتوانید در این فروشگاه لوازم خود را تهیه کنید و از سفر و خرید خود لذت ببرید.

 

3.مرکز خرید زنجیره ای میگروس آنتالیا

مرکز خرید زنجیره ای میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس470 فروشگاه در سراسر ترکیه است و زیباترین و مدرن ترین اجناس در این مرکز به فروش می رسد. در این مرکز خرید هر آنچه که بخواهید از لوازم الکتریکی و قطعات کامپیوتری گرفته تا لباس های زیبا و کفش های مارک فوق العاده و حتی خوش بو ترین عطرها را می توانید تهیه کنید. ویژگی های خوب این مرکز خرید باعث شده است که مرکز خرید مریگوسمورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا 94 باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل بایا آنتالیا 5 ستاره

 

هتل بایا آنتالیا

امکانات هتل بایا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

 

 

 

 

 هتل شرایتون آنتالیا

از امکانات هتل شیرایتونآنتالیامیتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. هتل شرایتون دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 94 که علاقه مند به ورزش هستند قطعا در این هتل به آنچه که می خواهند برسند.

 

 

 

 


هتل کران پلازا آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازاآنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازاکه برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا فروردین 94پذیرش می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 


هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرادارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین مسافران تور آنتالیا عید 94 علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سراکه شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

 

 

 

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

 

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویل میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است. مسافران تور آنتالیا عید 94 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس

این هتل مجلل و تفریحی درآنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس در قسمت شرقی و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه قرار گرفته است. مسافران عزیز تور آنتالیا 94 مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر برويد. مسافران تور آنتالیا 94 می توانند برای اقامت خود این هتل 5 ستاره را انتخاب کنند و سفری ب هیاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 22 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیااز هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت ترکیه آنتالیادارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیامی توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 13 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگزترکیه آنتالیادر منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی زیبا و فوق العاده است که 9 سرسره آبی دارد , علاوه بر این یک استخر موجی هم دارد که بسیار هیجان انگیز است. هتل رویال وینگزترکیه آنتالیافاصله بسیار کمی (500 متر) با سواحل لارا دارد. آنچه که زیبایی این هتل 5 ستاره را دو چندان کرده این است که این هتل در میان باغ های بزرگ و زیبا قرار گرفته است. اتاق های هتل رویال وینگزترکیه آنتالیادارای تهویه مناسب , بالکن خصوصی که منظره بی نظیری دریای نیلگون مدیترانه را می توانید از آنجا مشاهده کنید, همچنین این اتاق ها دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن نیز می باشند.

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 21 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیااز هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت ترکیه آنتالیادارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه آنتالیامی توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 21 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیااز هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه _ آنتالیامی باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیابا بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیادر ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 10 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس لارسآنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس ترکیه _ آنتالیااز بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیااست که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیادارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیافقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس ترکیه _ آنتالیادر نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

مطالب مرتبط:

 

 

dellaram بازدید : 9 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیادر یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. هتل 5 ستاره تایتانیکترکیه آنتالیابه صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

مطالب مرتبط:


 

dellaram بازدید : 19 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره

 هتل ددمان آنتالیا

هتل ددمان آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد . این هتل دارای ساحل مخصوص و 1 پارک آبی اختصاصی میباشد . از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و اینترنت رایگان اشاره کرد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان است که برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است . همچنین هتل سه ستاره ددمان آنتالیا دارای 6 رستوران و تریا میباشد. مسافت این هتل تا مرکز شهر حدود 3KM و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15KM میباشد . همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه مسافرین تور آنتالیا تهیه دیده است .

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است.

 

مطالب مرتبط:

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 705
  • بازدید کلی : 10,565