loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 28 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

dellaram بازدید : 26 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

پارک جنگلی شاندیز مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

dellaram بازدید : 29 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

هتل آبان مشهد

 

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

تور مشهد هتل آبان

dellaram بازدید : 26 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

هتل سینور مشهد

تور مشهد هتل سینور

هتل سینور مشهد از هتل های 4 ستاره جدید این شهر مقدس است که سال 1393 افتتاح شد و متشکل از 300 واحد در 22 طبقه می باشد. این هتل در فاصله 1000 متری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و با فرودگاه , بازار رضا , مراکز دیدنی مشهد و... فاصله کمی دارد.

تور مشهد هتل سینور

از دیگر امکانات این هتل می توان آرایشگاه زنانه , استخر , سونا , جکوزی , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل , سرویس بهداشتی ایرانی در راهروها ,سالن بدنسازی ,  سالن ماساژ , کافی شاپ 24 ساعته , چندین رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , رستوران در فضای باز و... اشاره کرد. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوشی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل سینور

dellaram بازدید : 28 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

تور مشهد هتل جواد

dellaram بازدید : 32 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد .

 

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

dellaram بازدید : 27 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود. شما گردشگران تور مشهد 94 می توانید اقامت خوبی در این هتل داشته باشید .

 

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

dellaram بازدید : 36 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل بین المللی قصر مشهد

این هتل 5 ستاره تا حرم مطهر امام رضا(ع) هشتصد کیلومتر فاصله دارد و در بهترین خیابان مشهد واقع شده است هتل دارای تمام امکانات رفاهی از قبیل چندین تالار،فروشگاه ،رستوران است به مکانهای گردشگری و مراکز خرید مشهد دسترسی راحت دارد و فاصله کمی نیز دارد.از جمله امکانات دیگر هتل بین المللی قصر مشهد میتوان پارکینگ اختصاصی،اتاق ماساژ،اینترنت وای فای،تلویزیون با ماهواره،کافی نت،تاکسی  و شهربازی کودکان را نام برد هتل در خیابان امام رضا واقع شده است . در تور مشهد 94 می توانید اقامت خوبی در این هتل داشته باشید .

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

dellaram بازدید : 34 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یک هتل 5 ستاره در جنوب غربی شهر مشهد مقدس می باشد. این هتل دارای گواهی نامه های بین المللی از نوع رضایت مندی مشتری (C.S) و گواهی نامه معرفی مراکز مورد اطمینان گردشگران (S.F.T) است. نام و لوگوی هتلپردیسان مشهد در کشور سوئیس ثبت جهانی شده است که به اعتبار این هتل قوت بخشیده است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل پردیسان مشهد را دارند بدانند که این هتل امکاناتی نظیر لابی، لاندری، آرایشگاه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، نمازخانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، 5 رستوران با ظرفیت 800 نفر و پارکینگ با ظرفیت 160 نفر را در اختیار آنها قرار می دهد. امکانات تفریحی ورزشی متنوعی نظیر استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس نیز برای مسافرین تور مشهد در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل پردیسانمشهد برای خدمت رسانی به مسافرین تور مشهد دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام، صندوق امانات، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی هستند. مسافرین تور مشهد بدانند که هتل پردیسان مشهد تا حرم امام رضا در حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی حدود 16 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق های هتل پردیسان مشهد به رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 57 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین و مسافرین تور مشهد مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی که هتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند که همگی برای آسایش و رفاه مسافرین تور مشهد فراهم شده اند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 15 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است که فاصله بسیار مناسبی برای تشرف مسافرین تور مشهد به حرم امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند. این هتل به دلیل محبوبیت فراوان یکی از گزینه های بسیار مناسب برای اقامت مسافرین تور مشهد می باشد.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 9 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد

هتل سه ستاره نور در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد برای تشرف به حرم نیاز به استفاده از اتومبیل ندارند و فاصله 455 متر تا حرم را می توانند در زمانی کمتر از 5 دقیقه طی کنند. این هتل با امکاناتی نظیر لابی، لاندری، تاکسی سرویس، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران با ظرفیت 400 نفر و پارکینگ پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد. اتاق هایی که هتل نور در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی می باشند. اینترنت رایگان در فضای لابی و اتاق های هتل نور در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد. این هتل مورد توجه بسیاری از مسافرین تور مشهد قرار گرفته و محبوبیت خاصی را بدست آورده است.

آدرس : مشهد، حاشیه خیابان شهیداندرزگو، جنب ورودی باب جواد

هتل نور مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 26 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است که این فاصله تقریبا فاصله ی مناسبی برای زیارت مسافرین تور مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. مسافرین تور مشهد بدانند که فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها و لابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 17 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. برای فراهم کردن آسایش و آرامش برای مسافرین تور مشهد اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

هتل اترک مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 8 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش مشهد

هتل نیایش واقع در شهر مشهد مقدس در دسته هتل های 2 ستاره قرار گرفته است. قابل توجه مسافرین تور مشهد که این هتل فاصله اندکی در حدود 2.5 کیلومتر با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 10 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 2 کیلومتری از هتل نیایش مشهد قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل زیبا را دارند میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، رم سرویس، تاکسی سرویس و رستوران که هتل نیایش مشهد در اختیار آنها قرار می دهد استفاده کنند. این هتل دارای 60 اتاق و سوئیت می باشد که همگی آنها مجهز به تلفن، مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام و سرویس ایرانی هستند و در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهند گرفت. در هتل نیایش مشهد اینترنت رایگان در فضای لابی هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، خیابان آزادی، بعد از باغ نادری

هتل نیایش مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد هتلی 2 ستاره می باشد که در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است که فاصله بسیار مناسبی برای مسافرین تور مشهد می باشد تا به راحتی بتوانند به حرم بروند. بازار رضا که یکی از بازارهای اصلی مشهد برای خرید و تهیه سوغات به حساب می آید 6 دقیقه با هتل شهریار فاصله دارد که برای مسافرین تور مشهد بسیار مناسب است. این هتل دو ستاره از امکانات ویژه ای برای خدمات رسانی به میهمانان تور مشهد برخوردار است که برای نمونه میتوان به امکاناتی نظیر لابی با ظرفیت 150 نفر، نمازخانه، کافی نت، فست فود و رستوران و کافی شاپ با ظرفیت 150 نفر اشاره کرد. رستوران، کافی شاپ و فست فود این هتل با انوع نوشیدنی های سرد و گرم در تمام ساعات شبانه روز برای میهمانان تور مشهد آماده خدمات رسانی است.هتل شهریار مشهد در فضای لابی و اتاق های خود اینترنت وای فای رایگان را در اختیار میهمانان تور مشهد قرار  می دهد. 

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 8، پشت هتل تهران

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

هتل شهریار مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 23 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل نیما مشهد

هتل نیما مشهد

هتل نیما در شهر مشهد مقدس، از هتل های 1 ستاره این شهر می باشد. هتل نیما مشهد محبوبیت خاصی را در میان مسافرین تور مشهد بدست آورده است. این هتل یک ستاره امکانات خوبی را در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد که برخی از آنها عبارتند از لابی، آسانسور، رستوران، تاکسی سرویس و همچنین پارکینگ سرپوشیده. هتل نیما مشهد در واحد های خود اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد. مسافرین تور مشهد اگر به دنبال هتلی ساده ولی کامل هستند، این هتل گزینه ی مناسبی برای آنها می باشد.

آدرس هتل نيما مشهد : مشهد، خیابان طبرسی، نبش کوچه جوادیه

هتل نیما مشهد

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان در شهر مشهد مقدس واقع شده است که در دسته هتل های 3 ستاره مشهد قرار می گیرد. فاصله ای که هتلجهان مشهد از فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن این شهر دارد به ترتیب 18 دقیقه و 20 دقیقه می باشد که مسافرین تور مشهد میتوانند این مسیر را با ماشین طی کنند. حرم مطهر امام رضا (ع) نیز از در فاصله ای 12 دقیقه ای از این هتل قرار دارد که برای زائرین و مسافرین تور مشهد فاصله ای مناسب است. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد میتوان به صرافی، آسانسور، رستوران، سرویس به حرم و تاکسی سرویس، صدوق امانات، پارکینگ و مرکز خرید اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای فراهم کردن آسایش میهمانان تور مشهد به تلفن، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی مجهز شده اند. میهمانان تور مشهد برای گذراندن اوقاتی خوش و تفریح در این هتل نیز میتوانید از سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بدنسازی آن استفاده کنید. این هتل یکی از هتل های معروف و محبوب مشهد مقدس میباشد که به مسافرین تور مشهد پیشنهاد می شود.

آدرس هتل جهان مشهد: مشهد، خيابان امام رضا، فلكه آب، پشت پاركينگ رضا، كوچه حوض 9 ، هتل جهان

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 17 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل آپارتمان میلاد نور مشهد

هتل آپارتمان میلاد نور مشهد

هتل آپارتمان میلاد نور مشهد هتلی دو ستاره است که در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل 2 ستاره تا فرودگاه شهر مشهد 10 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر فاصله دارد که این فاصله به وسیله خودرو برای ایاب و ذهاب مسافرین تور مشهد بسیار ناچیز است. از امتیازهای این هتل میتوان به نزدیک بودن آن به مراکز خرید جنت و آلتون و پارک باغ ملی اشاره کرد که برای مسافرین تور مشهد حائز اهمیت است. امکاناتی که هتل آپارتمان میلاد نور مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار میدهد، می توان به لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. اتاق های این هتل نیز برای رفاه میهمانان تور مشهد به تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی تجهیز شده اند. میهمانان تور مشهد میتوانند در فضای لابی این هتل به اینترنت بی سیم دسترسی پیدا کنند که برای استفاده از این خدمت باید هزینه آن جداگانه پرداخت شود.

آدرس هتل آپارتمان میلاد نور مشهد : مشهد، خیابان چمران، چمران 5/1 ، مقابل بانک صادرات

هتل آپارتمان میلاد نور مشهد

هتل آپارتمان میلاد نور مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 18 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد که فاصله مناسبی برای مسافرین تور مشهد میباشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار می دهد. پیشنهاد می شود مسافرین تور مشهد این هتل را نیز در گزینه های انتخابی خود برای اقامت قرار دهند.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا مشهد

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 12 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس مشهد یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز مي باشد. هتل توريست توس مشهد دارای 44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات ان هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 12 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

هتل سروش مشهد

هتل سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. قانون اقامت کودکان در این هتل برای کودکان بین 3 تا 8 سال به شکل نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال یک نفر کامل محسوب می شوند. از امکانات این هتل کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری و خدمات مسافراتی و... می باشد.این هتل دارای سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون می باشد. هتل سروش مشهد دارای 45 واحد به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP می باشد.هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

فاصله این هتل تا حرم فقط 5 دقیقه است آن هم به صورت پیاده.

آدرس: مشهد , خیابان نواب صفوی

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 12 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.
اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد دارای لابی وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 18 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد


این هتل در فاصله کمتر از صد متر از حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل الماس مشهد دارای هشت طبقه و 160 اتاق زیبا با طراحی مدرن می باشد. این هتل دارای رستوران هایی با سرآشپزهای مجرب و حرفه ای می باشد که قادرند غذای کشور های مختلف را فراهم کنند و از میهمانان پذیرایی نمایند. رستوران و کافه سنتی هتل الماس مشهد در طبقه هشتم این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم زیبای امام رضا (ع) می باشد. از دیگر امکانات هتل الماس مشهد سالن آرایش بانوان , اتاق بازی برای کودکان , استخر و مجموعه آبی و... می باشد.

فاصله این هتل تا حرم پیاده ده دقیقه است.

آدرس:خیابان امام رضا , امام رضا ششم

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 15 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد در نزریکی حرم واقع شده است به طوری که با ماشین 20 دقیقه تا حرم فاصله دارد. هین هتل دارای 157 اتاق و آپارتمان می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل نور گیر می باشد و دارای طراحی داخلی مدرن و کلاسیک است و دارای سیستم برودتی , حرارتی , سیستم تهویه مطبوع , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگیو... می باشد. از دیگر امکانات هتل آسیا مشهد استخر , سونا , جکوزی , بوفه صبحانه , رستوران هایی با سرو غذاهای ایرانی و بین المللی , کافی شاپ و... می باشد.

آدرس: مشهد , خیابان پاسداران , روبروی سینما قدس

تلفن:05112258030

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 8 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد یک منطقه ییلاقی زیبا با آب و هوایی فوق العاده است. این پارک جنگلی یک مکان تفریحی قدیمی در شهر مقدس مشهد است که از استراحتگاهی برای گردشگران و مسافران عزیز برخوردار است , همچنین دارای یک رودخانه فصلی است که با صدای دل نشین آب آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. در سال گذشته این پارک جنگلی با مصالح طبیعی بازسازی شده. همچنین آب نما و شصت سرویس بهداشتی در اینجا ساخته شده است و استخرهای آن هم نیز بازسازی شده است. باغ وحشی دقیقا در کنار این پارک است که به آن باغ وحش وکیل آباد گفته می شود که دارای انواع حیوانات آبزی , پرنده , خزنده , گوشتخوار و علف خوار و... است.

آدرس: هشت کیلومتری مشهد (شمال غربی) , انتهای بلوار وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

مطالب مرتبط:

 

 

dellaram بازدید : 14 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز در 15 کیلومتری غرب مشهد در شهر زیبای شاندیز استان خراسان رضوی واقع شده است. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی است که دارای فضای سبز بسیار زیبایی است و رودخانه ای که آنجا قرار دارد بسیار آرامش بخش است و به زیبایی این پارک جنگلی افزوده است. چشم انداز این پارک جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده است , پارک جنگلی شاندیز مشهد ارتفاع آن از سطح دریا 1400 متر است.

آدرس: جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 11 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از مناطق بسیار زیبای مشهد و خوش آب و هوا است که در حاشیه میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری واقع شده است که از گونه های درختی و گیاهی طبیعی متنوعی پوشیده شده است. درخت اقاقیا و درخت زبان خشک از فراوان ترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد اما درختان دیگری مثل پهن برگ , افرا , نارون چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و... در این پارک جنگلی نیز وجود دارد. در قسمتی از پارک جنگلی طرق کمپی قرار دارد که دارای محلی برای چادر زدن , سرویس بهداشتی , زمین بازی کودکان و... می باشد. پارک جنگلی طرق مشهد از بزرگ ترین و وسیع ترین پارک های مشهد به شمار می رود.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 27 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

شهربازی سرزمین خورشید مشهد

شهربازی سرزمین آفتاب

 

شهربازی سرزمین خورشید مشهد تقریبا 17000 متر مربع مساحت دارد. در این شهربازی امنیت کودکان و شادی و نشاط آن ها مورد توجه قرار گرفته است. در شهربازی خورشید مشهد تقریبا 20 عدد دستگاه برای بازی کودکان وجود دارد. از امکانات این شهربازی می توان به پارکینگ اختصاصی , پیست اتومبیل رانی , سینمای تابستانی و... اشاره کرد.

پارک ساحلی آفتاب

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 14 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد توسط آقای موسوی و با ذوق و علاقه شخصی او ساخته شده است. این منطقه از مشهد محیط مناسبی برای برنامه های آموزشی است و به نظر می رسد که باغ شاهنامه مشهد با توجه به شاهنامه فردوسی فضای آن طراحی و ساخته شده است. در حقیقت می توان گفت این باغ حکم موزه را دارد. داخل این باغ شاهنامه نگار خانه , آلاچیق , چادر هایی با طراحی داخلی ترکمنی , سالن غذاخوری و... نیز وجود دارد.

آدرس: مشهد , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 15 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
 
 

اخلومد مشهد

اخلومد مشهد

اخلومد مشهد در 84 کیلومتری مشهد و در جاده مشهد _ قوچان قرار گرفته است که دارای دو آبشار بسیار زیبا و پر آب می باشد. روستای اخلومد (اخلمد) تا آبشار سه کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را باید پیاده طی کنید. یکی از آبشارهای اخلومد مشهد 23 متر ارتفاع دارد. فاصله جاده فرعی تا آسیایی آن تقریبا شانزده کیلومتر است. باغ های زیاد و میوه های فراوانی که در اخلومد مشهد است به ویژه سیب اخلومد بسیار معروف است.

آبشار اخلومد در فصل زمستان

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 20 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهر شاد مشهد

مسجد گوهر شاد مشهد یک بنای تاریخی است که به دستور بانو گوهر شاد ساخته شده و در قسمت جنوبی حرم امام رضا (ع) واقع شده است.این مسجد با کاشی کاری های فوق العاده و طاق های گنبدی شکل زیبایش و نقش و نگار دیوارهای گچی آن نمونه بارز هنر ایرانیان است. روی دیوارها و غرفه های مسجد گوهر شاد مشهد نام های خدا , احادیث و آیات قرآن با خط زیبا و بی نظیری نوشته شده است.تاریخ بنای مسجد گوهر شاد مشهد روی کتیبه بایسنقر که از بهترین ثلث نویسان زمان خود بوده به چشم می خورد. منبر صاحب الزمان که در کنار محراب ایوان مقصوره است از چوب درخت گردو و گلابی و بدون استفاده از میخ یعنی به شکل منبت کاری ساخته شده است. این مسجد زیبا از هشت ایوان و 7 شبستان تشکیل شده است. ایوان جنوبی (ایوان مقصوره) , ایوان شمالی (ایوان دارالسیاده) , ایوان شرقی (ایوان اعتکاف) , ایوان غربی (ایوان شیخ بهاءالدین). روی ایوان دارالسیاده نام بانو گوهر شاد با خط زیبای ثلث نوشته شده و ایوان شرقی و غربی با کتیبه هایی به خط ثلث مسجد را به بست شیخ بهاءالدین و رواق امام خمینی (ره) مرتبط می سازد.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی مشهد

آرامگاه امام زاده یحیی در یک کیلومتری روستای میامی و در دامنه کوه واقع شده است. روستای میامی در 50 کیلومتری مشهد و در جاده سرخس قرار دارد. بنای آرامگاه امام زاده یحیی در قرن دهم ساخته شده است. آرامگاه ایشان دارای رواق چهار ضلعی و گنبد فیروزه ای دو پوسته ای است. ورودی آن دارای دو مناره زیبا و در سر در آن کتیبه ای سنگی وجود دارد که مربوط به زمان شاه طهماسب صفوی است. با توجه به این کتیبه این آرامگاه متعلق به برادر زاده یحیی بن زید (نواده امام زین العابدین) است اما کسانی که به این آرامگاه می آیند آن را آرامگاه امام زاده یحیی می دانند. با توجه به آن چه که در تاریخ آمده است یحیی بن زید در سال 207 هجری قمری در بغداد وفات یافتند. در کنار آرامگاه امام زاده یحیی از دامنه کوه چشمه آب معدنی جریان دارد و سنگفرشی که در اطراف بنای مرکزی است محل مناسبی برای استراحت زائرین این امام زاده است.

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 19 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

 

آرامگاه امامزاده سید محمد علوی مشهد

امامزاده سید محمد علوی از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) است که آرامگاه ایشان روی یک بلندی قرار دارد. در فضای آرامگاه ایشان درختچه ها و نهال هایی قرار دارد که فضای آن محیط را خیلی زیباتر و آرامش بخش تر کرده است. آرامگاه امامزاده سید محمد علوی در شصت کیلومتری جاده مشهد _ تربت حیدریه قرار دارد. در حال حاضر این محیط با امکانات رفاهی نسبی از زائرین و مسافران گرامی پذیرایی به عمل می آورد.

مطالب مرتبط:

 

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

اخلومد مشهد

 

اخلومد مشهد

اخلومد مشهد در 84 کیلومتری مشهد و در جاده مشهد _ قوچان قرار گرفته است که دارای دو آبشار بسیار زیبا و پر آب می باشد. روستای اخلومد (اخلمد) تا آبشار سه کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را باید پیاده طی کنید. یکی از آبشارهای اخلومد مشهد 23 متر ارتفاع دارد. فاصله جاده فرعی تا آسیایی آن تقریبا شانزده کیلومتر است. باغ های زیاد و میوه های فراوانی که در اخلومد مشهد است به ویژه سیب اخلومد بسیار معروف است.

آبشار اخلومد در فصل زمستان

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 37 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

کوهستان پارک شادی مشهد

 

پارک شادی مشهد

کوهستان پارک شادی مشهد در شهر مقدس مشهد به وسعت هجده هکتار در انتهای وکیل آباد واقع شده است. این پارک یک مکان تفریحی چند منظوره است که مورد توجه اقشار مختلفی بوده است. پارک شادی مشهد دارای شهر بازی , قایق سواری , موتورسواری , تاب کودک , تاب خانواده , کالسکه سواری و... می باشد. از امکانات این پارک میتوان به رستوران , نمازخانه , فوریت های پزشکی , فروشگاه های بزرگ و متععد و استراحت گاه های خانوادگی و... اشاره کرد. شما در پارک شادی مشهد لحظات شادی را سپری خواهید کرد.

پارک شادی مشهد

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 21 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

پارک کوهسنگی مشهد


پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد به دلیل دو کوه سنگی که مشرف به شهر مقدس مشهد است , این نام را به خود اختصاص داده است. این پارک مجاور رشته کوه های قسمت جنوبی شهر مشهد قرار دارد که از قدیمی ترین و زیباترین مناطق تفریحی مشهد می باشد. پارک کوهسنگی مشهد به لحاظ بازدید مسافران و گردشگران رتبه سوم را بعد از حرم مطهر امام رضا (ع) و آرامگاه فردوسی به خود اختصاص داده است. این پارک دارای هوایی تمیز و لذت بخش است و شکل مثلثی آن باعث جلب توجه بیشتر مسافران و گردشگران شده است. لذت دیدن از این پارک کوهسنگی و استفاده از هوای پاکیزه آن را از دست ندهید.

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

پارک ملت مشهد

 

پارک ملت مشهد

پارک ملت از پارک های زیبا و قدیمی شهر مقدس مشهد و بزرگترین پارک این شهر و زیباترین پارک کشور است. پارک ملت مشهد دارای سی و پنج هزار اصله درخت , وسایل ورزشی , فضای سبز و... است. شهر بازی که در این پارک قرار دارد اولین شهر بازی است که در مشهد ساخته شده است. در قسمت شرقی پارک ملت مشهد دریاچه بوستان , در قسمت غربی آن زمین ورزشی و در یک قسمتی از آن فضای سبز سرپوشیده ای مخصوص بانوان قرار دارد. در شهربازی پارک ملت چرخ و فلکی به قطر هشتاد متر قرار دارد که بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه و از لحاظ ارتفاع سومین چرخ و فلک دنیاست. یعنی این چرخ و فلک بعد از چرخ و فلک توکیو و لندن بلندترین چرخ و فلک دنیاست.

آدرس : حاشیه بلوار وکیل آباد

 

چرخ و فلک فانفار پارک ملت مشهد

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 17 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

پارک جنگلی طرق مشهد

 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از مناطق بسیار زیبای مشهد و خوش آب و هوا است که در حاشیه میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری واقع شده است که از گونه های درختی و گیاهی طبیعی متنوعی پوشیده شده است. درخت اقاقیا و درخت زبان خشک از فراوان ترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد اما درختان دیگری مثل پهن برگ , افرا , نارون چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و... در این پارک جنگلی نیز وجود دارد. در قسمتی از پارک جنگلی طرق کمپی قرار دارد که دارای محلی برای چادر زدن , سرویس بهداشتی , زمین بازی کودکان و... می باشد. پارک جنگلی طرق مشهد از بزرگ ترین و وسیع ترین پارک های مشهد به شمار می رود.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

پارک جنگلی شاندیز در 15 کیلومتری غرب مشهد در شهر زیبای شاندیز استان خراسان رضوی واقع شده است. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی است که دارای فضای سبز بسیار زیبایی است و رودخانه ای که آنجا قرار دارد بسیار آرامش بخش است و به زیبایی این پارک جنگلی افزوده است. چشم انداز این پارک جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده است , پارک جنگلی شاندیز مشهد ارتفاع آن از سطح دریا 1400 متر است.

آدرس: جاده مشهد به سمت ابرده و زشک

مطالب مرتبط:

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 10,577