loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 25 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

افی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است.در تور دبی مهر 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید. از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

کافی شاپ یخی

کافی شاپ یخی

رستوران درویش دبی

این رستوران یکی از رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در خیابان رقه واقع شده است . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعم و کیفیت عالی برای گردشگران تور دبی مهر 94 سرو می شود .

رستوران درویش دبی

 مطالب مرتبط:

کافی شاپ یخی دبی

تور لحظه آخری دبی

dellaram بازدید : 23 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

رستوران حاتم دبی

این رستوران یک رستوران ایرانی در دبی می باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی با کیفیت و طعم بسیار خوب سرو می شود . رستوران حاتم دارای چند شعبه در دبی می باشد . قیمت غذا در این رستوران ها نیز مناسب می باشد و شما گردشگران تور دبی مهر 94می توانید از صرف غذاهای خوشمزه ایرانی در این رستوران لذت ببرید .

رستوران حاتم دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است.در تور دبی مهر 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

کافی شاپ یخی

کافی شاپ یخی

مطالب مرتبط:

کافی شاپ یخی دبی

 

تور لحظه آخری دبی

 

dellaram بازدید : 27 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

dellaram بازدید : 24 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی

dellaram بازدید : 28 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

مرکز خرید اوتلت مال دبی


مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال یکی از مراکز خرید بسیار خوب دبی می باشد که امکان تخفیف را در تمام طول سال به مشتریان خود می دهد . این مرکز انواع مختلفی از : پوشاک ، کیف و کفش ، جواهرات ، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی ، لوازم منزل ، موبایل ، کامپیوتر و لپ تاپ ، لوازم ورزشی و .. با حدود 1200 برند معروف را شامل می شود که با تخفیف 30 تا 90 درصد به مشترین خود ارائه می دهد .

مرکز خرید اوتلت مال دبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهر بازی آن به نام چاکی اشاره کرد که لحظات شادی را برای کودکان به وجود می آورد و همچنین رستوران چاکی نیز با ارائه غذاهای خوشمزه آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی 94می باشد .

 

dellaram بازدید : 30 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

مرکز خرید مزایا دبی


این مرکز خرید در سال 2000 ساخته شده است و در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است . این مرکز خرید از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . مرکز خرید مزایا دبی دارای دو طبقه خرده فروشی و رستوران و کافی شاپ است و در سه طبقه بالایی خود دارا ی واحد های مسکونی و اداری مجلل می باشد . از امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بدنسازی ، سونا ، استخر ، جکوزی و پارکینگ اشاره کرد . گردشگران تور دبی 94می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز خرید تهیه کنند .

مرکز خرید مزایا دبی

 

dellaram بازدید : 21 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

مرکز خرید ابرج دبی


این مرکز خرید که در منطقه دیره واقع شده است در سال 2006 افتتاح شد . این مرکز خرید که در ساختمانی بزرگ تعبیه شده است سه طبقه از آن را شامل می شود که در این سه طبقه انواع فروشگاه ها با اجناس مختلف ، رستوران ، کافی شاپ و ... وجود دارد . در رستوران های این مرکز خرید انواع غذاهای دریایی و غذا های بین المللی ارائه می شود .

مرکز خرید ابرج دبی

در این ساختمان تجاری بزرگ همچنین فستیوال های مختلف نیز برگزار می شود . این مرکز همچنین دسترسی خوبی از نظر جغرافیایی دارد و گردشگران تور دبی می توانند با استفاده از اتوبوس نیز به این مرکز مراجعه کنند . گردشگران تور دبی 94می توانند در این مرکز کلیه مایحتاج خود از جمله : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، جواهرات ، عطر و ادکلن و ... را نیز تهیه کنند .

dellaram بازدید : 26 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

هتل بزرگ ایبروتل امارات دبی متشکل از 409 اتاق زیبا و لوکس می باشد. برای آسایش مسافران تور دبی 94 در این هتل یک صرافی وجود دارد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اتاق مخصوص برای نگهداری از کودکان , سالن بدنسازی و .... اشاره کرد. مسافران تور دبی 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری آرام  راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

 

تور دبی هتل بزرگ ایبروتل امارات

dellaram بازدید : 30 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل سوئیت لندن دبی

تور دبی هتل سوئیت لندن


هتل سوئیت لندن از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 33 اتاق می باشد. علاوه بر این هتل سوئیت لندن بنا به در خواست مهمانان و مسافران عزیز تور دبی نوروز 94  سوئیت های بزرگی را در اختیارشان قرار میدهد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اتاق مخصوص نگهداری از کودکان , وجود صرافی در داخل هتل , رستوران , بار , اتاق های بسیار تمیز و پاکیزه و... اشاره کرد.

تور دبی هتل سوئیت لندن

علاوه بر این بنا به درخواست مهمانان عزیز اتومبیل کرایه در اختیار آن ها نیز قرار می دهند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و خوش مزه است و مسافران تور دبی 94  که در این هتل اقامت دارند می توانند با میل کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سوئیت لندن

dellaram بازدید : 61 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل تاج پالاس دبی

تور دبی هتل تاج پالاس

هتل تاج پالاس از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که متشکل از اتاق های به بزرگی 61 متر مربع می باشد. اتاق های این هتل به زیبایی با مبلمان لوکس تزئین شده است. کف اتاق ها پارکت می باشد و اتاق ها دارای بالکن هایی با چشم انداز فوق العاده می باشند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

از امکانات این هتل می توان به استخر بام , 6 رستوران و تریا که غذاهای بسیار لذیذ و متنوع را سرو می کنند , استخر کودکان , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , اینترنت داخل اتاق ها و... اشاره کرد. مسافران تور دبی فروردین 94   با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.این هتل در نزدیکی ایستگاه متر واقع شده است و همچنین این هتل هر روز سرویس ترانسفری به سمت مراکز خرید و سواحل دبی فراهم آورده است. مسافران تور دبی نوروز 94  با اقامت در هتل تاج پالاس می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل تاج پالاس

 

تور دبی هتل تاج پالاس

dellaram بازدید : 25 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

هتل بیبلوس دبی

 

تور دبی هتل بیبلوس

هتل بیبلوس دبی متشکل از 152 اتاق است. کارکنان این هتل با احترام فراوان از مهمانان و مسافران خود استقبال می کنند و آماده خدمت گذاری به آنان می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , سالن بیلیارد , سالن پرتاب دارت , آرایشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران تور دبی 94  با اقامت در هتل بیبلوس می توانند از خدمات ماساژ مرکز آب گرم آن بهره مند شوند و لذت ببرند. در این هتل برای رفاه مسافران یک صرافی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل فراهم کردن اتومبیل کرایه به درخواست مسافران عزیز می باشد. در صورتی که مسافران تور دبی 94  بخواهند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد. هتل بیبلوس از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. مسافران تور دبی 94  نیز می توانند برنامه گردش خود را از هتل دریافت کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل بیبلوس

 

 

تور دبی هتل بیبلوس

dellaram بازدید : 29 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران
تور دبی نوروز 94  , نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که شما مهمانان عزیز با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

خوب است مسافران تور دبی 94  بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

آن دسته از مسافران تور دبی نوروز 94  که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل گراند حیات دبی

 

تور دبی هتل گرند حیات

 

 

هتل گراند حیات یک هتل 5 ستاره است که دارای طراحی داخلی و خارجی فوق العاده ای می باشد. این هتل متشکل از 674 اتاق با دکوراسیون مدرن کلاسیک و سنتی است. اتق های این هتل بسیار زیبا و تمیز هستند. همچنین چشم انداز بی نظیری دارند که باعث می شود مسافران تور دبی 94  از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند.



تور دبی هتل گرند حیات

 

 

تور دبی هتل گرند حیات

 

از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: اتاق های تمیز و زیبا , اتاق هایی ویژه معلولین , اتاق بازی برای کودکان , سویس های بهداستی فوق العاده , 14 رستوران با منوهای متنوع , استخر روباز , مرکز آب گرم , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف و ....مسافران تور دبی 94   با اقامت در این هتل می توانند سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.


تور دبی هتل گرند حیات

dellaram بازدید : 8 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

سواحل دبی

 

تور دبی سواحل عمومی

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی نوروز 94  که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومی دبی از کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 


 تور دبی سواحل عمومی

 

 

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبی می باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی 94  که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی 94  و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

 


تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

 

 

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلی دبی آرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

 


تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی عید 94  علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس دبی را از دست ندهند.

 


تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی

dellaram بازدید : 35 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل بیبلوس دبی

 


تور دبی هتل بیبلوس

 


هتل بیبلوس دبی متشکل از 152 اتاق است. کارکنان این هتل با احترام فراوان از مهمانان و مسافران خود استقبال می کنند و آماده خدمت گذاری به آنان می باشند. از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به استخر , سونا , سالن بیلیارد , سالن پرتاب دارت , آرایشگاه , رستوران و... اشاره کرد. مسافران تور دبی نوروز 94  با اقامت در هتل بیبلوس می توانند از خدمات ماساژ مرکز آب گرم آن بهره مند شوند و لذت ببرند. در این هتل برای رفاه مسافران یک صرافی نیز وجود دارد. از دیگر خدمات این هتل فراهم کردن اتومبیل کرایه به درخواست مسافران عزیز می باشد. در صورتی که مسافران تور دبی عید 94   بخواهند ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار میگیرد. هتل بیبلوس از بهترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. مسافران تور دبی فروردین 94  نیز می توانند برنامه گردش خود را از هتل دریافت کنند تا از سفر خود لذت ببرند.

 


تور دبی هتل بیبلوس

 

 

تور دبی هتل بیبلوس

 

 

 

 

 

 

 

هتل ریویرا دبی

 

تور دبی هتل ریویرا

 

 

هتل ریویرا دبی یک هتل 4 ستاره است که در بهترین منطقه دبی قرار دارد زیرا به مناطق توریستی بسیار نزدیک است. همین امر باعث جلب توجه بیشتر توریست ها و مسافران عزیز تور دبی نوروز 94  به این هتل شده است. کارکنان هتل ریویرا با حفظ احترام مهمانان خود آماده خدمت گزاری به آن ها می باشند. این هتل متشکل از 109 است که بسیار زیبا و تمیز هستند.

 

 

تور دبی هتل ریویرا

 

 

از امکانات رفاهی هتل ریویرا وجود یک صرافی داخل آن می باشد و هم چنین به درخواست مسافران تور دبی نوروز 94  ترانسفر فرودگاهی در اختیار آن ها قرار می گیرد. رستوران این هتل دارای غذاهای لذیذ و بی نظیری است. اگر در این هتل اقامت کردید لذت چشیدن غذاهای رستوران آن را از دست ندهید.

 


تور دبی هتل ریویرا

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل لردز دبی

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

هتل لردز یکی از بهترین هتل های 3 ستاره منطقه دیره دبی می باشد. این هتل متشکل از 117 اتاق است.کارکنان هتل لردز با مهربانی و احترام فراوان آماده خدمتگزاری به مهمانان خود هستند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 3 ستاره داشتن یکفروشگاه و یک صرافی برای راحتی و رفاه مسافران تور دبی 94   می باشد.

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

از اماکانات ورزشی هتل لردز می توان به سالن بدنسازی , سالن بیلیارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره کرد. علاوه بر این غذاهای رستوران این هتل بسیار لذیذ و خوش مزه است.مسافران تور دبی 94 با اقامت د ر این هتل 3 ستاره می توانند طعم غذاهای لذیذ را بچشند. از دیگر امکانات هتل لردز داشتن اتاق بازی برای کودکان می باشد که آسایش را برای خانواده ها فراهم آورده است.

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

 

 

 

 

 

هتل سوئیت لندن دبی

 

تور دبی هتل سوئیت لندن


هتل سوئیت لندن از هتل های 3 ستاره دبی است که متشکل از 33 اتاق می باشد. علاوه بر این هتل سوئیت لندن بنا به در خواست مهمانان و مسافران عزیز
تور دبی 94  سوئیت های بزرگی را در اختیارشان قرار میدهد. از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می توان به اتاق مخصوص نگهداری از کودکان , وجود صرافی در داخل هتل , رستوران , بار , اتاق های بسیار تمیز و پاکیزه و... اشاره کرد.


تور دبی هتل سوئیت لندن



علاوه بر این بنا به درخواست مهمانان عزیز اتومبیل کرایه در اختیار آن ها نیز قرار می دهند. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و خوش مزه است و مسافران تور دبی 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند با میل کردن غذاهای رستوران آن نهایت لذت را ببرند.


تور دبی هتل سوئیت لندن

 

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 32 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل سیاج دبی

 

هتل سیاج دبی

هتل سیاج در منطقه دیره دبی و نزدیک میدان ساعت قرار دارد. خوب است مسافران تور دبی 94 بدانند که این هتل سه ستاره تنها چند قدم تا مترو و فرودگاه بین المللیفاصله دارد. نظافت به صورت تمام و کمال در این هتل رعایت می شود. هتل سیاجاز 61 اتاق و هشت اتاق زیبا و لوکس تشکیل شده است. اتاق ها کاملا نورگیر می باشد و فضای آرام و دل نشینی دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر رو باز در بام هتل , لابی , رستوران با انواع غذاهای خوش مزه و لذیذ و متنوع , سرو صبحانه به شکل بوفه , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی فروردین 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 11 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران تور دبی 94, نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که مسافران عزیز تور دبی عید 94 با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

خوب است مسافران تور دبی 94بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد. مسافران تور دبی نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند و لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

آن دسته از مسافران تور دبی 94که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل سیتی سیزن دبی

 

هتل 4 ستاره ی City Season در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مراکز تجاری آن واقع شده است. این هتل شیک بوده و شامل 180 اتاق و سوییت می باشد که هرکدام مبله و دارای امکانات رفاهی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و همینطور مسافران تور دبی 94 می توانند از غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف کافی شاپ هتل استفاده کنند. از فرودگاه به سمت هتل با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده تا مرکز تجاری, سیتی سنتر, حدود 5 دقیقه فاصله است. از امکانات دیگر آن استخر, سونا, باشکاه و پارکینگ را می توان نام برد. و مسافران تور دبی نوروز 94 که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند از امکانات آن بهره کامل را ببرند.

 

مطالب مرتبط:

dellaram بازدید : 13 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل گرند فلورا دبی

هتل 4 ستاره Flora Grand در منطقه ی دیره واقع شده و حدود 200 متر از مترو Al Rigga  فاصله دارد. استخر سر پوشیده از جمله امکانات آن می باشد. این هتل شامل 200 اتاق است که به شکل زیبایی مبله شده و بزرگ هستند. اتاقها مجهز به امکانات مورد نیاز جهت درست کردن چای و یا قهوه بوده و نیز دارای تلویزیون همراه با ماهواره می باشد. مسافران تور دبی 94 می توانند در رستوران  Monrose هتل انواع غذاهای بین المللی را امتحان کنند. آنها همچنین می توانند از استخر آب داغ جهت ریلکس کردن و همچنین باشگاه های فیتنس و نیز مرکز اسپای هتل جهت ماساژ و سایر امکانات آن استفاده کنند. هتل حدود 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. ترانسفر هتل خدمات خود را به صورت روزانه به سمت ساحل و مراکز خرید بزرگ ارائه می کند. پارکینگ رایگان می باشد.

مسافران تور دبی 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

مطالب مرتبط:

 

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

بزرگترين پل قوسي دنيا دردبي

 

تور دبي بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي

دبي از لحاظ معماري و عمران به يكي ازشاهكارهاي دنيا تبديل شده است و روز به روز طرح هاي جديدتر و جالب تري را براي ساخت و ساز در دست ميگيرد. دردبيعجيب ترين و جالب ترين برج ها و هتل ها , زيباترين و شگف انگيز ترين ساختمان ها ساخته ميشود و اين ها باعث جلب توجه توريست ها مي گردد. ورود توريست به هر كشور يا شهري به اقتصاد آن كشور كمك مي كند و يكي از دلايل خوب بودن اقتصاددبيورود همين توريست ها به آنجا مي باشد.

تور دبي بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي

بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي كه در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از ديگر عجايب است. اين پل يك مايل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر اين روي اين پل قوسي 12 لاين براي عبور وسايل نقليه وجود دارد و در وسط آن نيز يك ايستگاه مترو هم واقع شده است.مسافرانتور دبي 94 هرگز ديدن اين پل قوسي عجيب و در عين حال زيبا و جالب را از دست ندهيد.

تور دبي بزرگترين پل قوسي دنيا در دبي

 

 

dellaram بازدید : 9 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

پارک واندرلند دبی

 

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری دبی پارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافرانتور دبی 94 می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

مسافران تور دبی فروردین 94 و تور دبی نوروز 94 و تور دبی عید 94 هیجان این پارک آبی را از دست ندهید.

 

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

پارک آبی وادی وحشت دبی

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافرانتور دبی 94که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافرانتور دبی 94هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی 94خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی فروردین 94 و تور دبی نوروز 94 و تور دبی عید 94 هیجان این پارک آبی را از دست ندهید.

dellaram بازدید : 14 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبیپیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

 

تور دبی رستوران کی اف سی

رستوران های محلی امارت نوشیدنی های الکلی سرو نمیکنند اما با وجود این مورد پند توریست ها می باشند. در این رستوران ها یا غذاخوری های معمولی بهترین و لذیذترین غذاهای خاورمیانه سرو می شود که دارای قیمت رقابتی نیز می باشند. هوای دبیبه گونه ای است که میل کردن غذا در هوای آزاد و محیطی باز می تواند بسیار دلچسب باشد.

تور دبی کافی شاپ مادلین

روزهای دبی اکثرا آفتابی و شب های آن بسیار زیبا می باشد , آسمان صاف است و به راحتی می توان ستاره ها را مشاهده کرد. رستوران های بین المللی , محلی و لوکس به وفور در منطقه خلیج رود دبی یافت می شود. شب نشینی های دبی در طرف دیگر هتل ها صورت می گیرد به همین دلیل رستوران هایی که دارای سطح متوسطی می باشند در این مناطق می توانند تا ساعات بیشتری از نیمه شب باز بمانند و از مهمانان خود پذیرایی نمایند. مسافران تور دبیخوب است بدانند که کافی شاپ های ارزان این شهر نیز بعد از غروب آفتاب محیطی کاملا رومانتیک , زیبا و دلچسب با هوایی دلنشین را برای خوردن غذا و نوشیدنی ایجاد می کنند.

تور دبی کافی شاپ یخی

 

 

dellaram بازدید : 16 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

رستوران های زیبای دبی

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

یکی از رستوران های جالب دبیالمنتهی نام دارد که در یک ارتفاع 200 متری واقع شده است که منظره ای زیبا از دبی را مقابل چشما نشما نمایش می دهد و مسافران تور دبی که قصد رفتن به این رستوران را دارند میتوانند با آسانسور شیشه ای به آن دسترسی پیدا کنند.

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

رستوران المنتهی نیز با یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود. از دیگر رستوران های جالب دبی رستوران المحاره به معنای صدف می باشد. مسافرانتور د بی با یک زیر دریایی شبیه سازی شده می توانند وارد آن شوند. در این رستوران آکواریوم های بزرگی از جنس اکریلیک و با شیشه هایی به ضخامت 18cm وجود دارد.در این آکواریوم حدود 1 میلیون لیتر آب وجود دارد.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

رستوران المحاره جزو 10 رستوران برتر دنیا می باشد. این رستوران ها در هتل برج العرب قرار دارند. مسافران تور دبی جالب است بدانند که هتل برج العرب متشکل از 60 طبقه و ستون بندی های آن تا عمق 40 متری دریا می باشد. لازم به ذکر است که برج العرب از برج ایفل بلندتر است اما از برج ایمپایر استیت امریکا تنها 60 متر کوتاه تر است. تمام تجهیزات آن مانند پرده ها , سیستم تهویه , چراغ ها و... فقط با یک دکمه فعال می شوند.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

مسافران تور دبیبدانند که تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل است و هر سوئیت دارای یک لپ تاپ , پرینتر و اسکنر مجزا می باشد و مسافران عزیز می توانند ببینند که چه کسی پشت در اتاقشان است.

 

تور دبی هتل برج العرب

 

تور دبی هتل برج العرب

 

 

dellaram بازدید : 14 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

درهم دبی

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)

 

dellaram بازدید : 15 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اردوی مس کرمان در دبی

ساسان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهارداشت: تیم مس کرمان در ادامه برنامه آماده سازی روحی و روانی خود از 19دی به مدت 10 روز در دبی اردو می زند.

وی تصریح کرد: تیم مس در طول ده روز حضور خود در امارات برنامه های مختلف بدنسازی، تاکتیکی و کار با توپ را در باشگاه ایرانیان که تحت نظر ایرانیان ساکن امارات است پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: این باشگاه دارای امکانات کافی و مجهز به تجهیزات مورد نیاز ویژه فوتبال برای تیم مس است.

سرپرست تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیم مس کرمان مسافر تور دبی خواهد بود و در بازیهای اخیرش به اوج آمادگی خود رسیده بود گفت: بازیکنان تیم مس کرمان روند خوب و رو به رشدی داشتند و مشکل خاصی در هیچ یکی از خطوط چند گانه تیم نداریم و همه اعضای تیم مس در بازیها بسیار خوب کار کردند و در این تعطیلات نیز روی توسعه توانمندی بازیکنان مس برنامه ویژه داریم و مربیان نکات مهم را به آنان گوشزد می کنند تا تیمی مقتدر تر از نیم فصل قبل به ادامه رقابتها بفرستیم.

موسوی اظهار داشت:عادل کلاه کج بازیکن مصدوم مس که به تازگی رفع مصدومیت کامل شده در یکی دو بازی آخر قبل تعطیلات چند دقیقه ای به میدان آمد ولی با توجه به اینکه هنوز به شرایط ایده آل نرسیده بود بیش از آن نمی توانستیم از وجود وی استفاده کنیم که بعد از تعطیلات و با برنامه های بدنسازی ویژه حضور وی را در ادامه بازیها بیشتر خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان دو هفته بعد از اردوی دبی در تبریز به مصاف شهرداری تبریز می رود گفت: تیم مس رکورد شکست ناپذیری هایش را از بازی نیم فصل اول مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد و قصد داریم این رکورد را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:  در اردوی ده روزه دبی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب اماراتی برنامه ریزی کردیم که با توجه به همزمانی شروع رقابتهای لیگ امارات امکان بازی برای تیم مس کرمان سخت است که خودم شخصا چند روز جلوتر به امارات می روم تا با مذاکره با مسئولین فوتبال ترتیب یکی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب این کشور را بدهیم.

وی درباره جرایم کمیته انضباطی درباره بازی مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه دید مجموعه تیم و باشگاه مس به فدراسیون فوتبال و دیگر زیر مجموعه های آن دیدی مثبت و همراه  با احترام بوده نسبت به بحث جرایم تعیین شده نیز مطمئنا بعد از فراخواندن جریمه شدگان تیم مس به کمیته انضباطی و دفاع از سوی اعضای تیم مس با حکم منطقی و عادلانه کمیته انضباطی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: باید دید برای مسئله محرومیت کیوان امرایی که در بازی مقابل ذوب آهن صادر شده و با توجه به اینکه قرار است این بازی تکرار شود، کمیته انضباطی درباره وی چه حکمی صادر می کند.

dellaram بازدید : 8 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

نمایشگاه صنایع دستی ایران در دبی برگزار شد 
در این نمایشگاه بزرگ ، آثار صنایع دستی 11 نفر از زنان هنرمند ایرانی به معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است . 


در این نمایشگاه بزرگ ، آثار صنایع دستی 11 نفر از زنان هنرمند ایرانی به معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است . 
نمایشگاه صنایع دستی ایران شامل آثار هنری و صنایع دستی لباس های محلی، گلیم بافی دستی نقش برجسته، کنده کاری روی چوب و جرم و شاخ حیوانات، نقاشی و خوشنویسی گلیم فرش دست بافت ، می باشد . 
این نمایشگاه از روز جمعه به مدت پنج روز در محل باشگاه ایرانیان دبی برگزار شده است . 
به غیر از مسافران
تور دبی هنرمندان صنایع دستی ایران از استان اراک به دعوت باشگاه ایرانیان دبی در این محل حضور یافته و آثار خود را در نمایشگاه بزرگی ارایه کرده اند .

dellaram بازدید : 17 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

آیا دبی باز هم مکان قرار گیری بلندترین برج دنیا پس از برج خلیفه خواهد بود؟  

به گفته Mohammed Alabbar، رییس املاک اعمار دبی می تواند محل قرارگیری برجی بلندتر از برج خلیفه که در حال حاضر بلندترین برج  دنیا است، باشد.
دبی در حال حاضر محلی است که با داشتن بلندترین برج دنیا "برج خلیفه" سالیانه میلیونها بازدیدکننده را به سوی خود جلب می کند.
Alabbar طی سخنانی در یک کنفرانس در دبی افزود: برای رونق گردشگری و افزایش مسافران تور دبی "در فکر ساخت ساختمانی بلندتر از برج خلیفه و برج پادشاهی که در حال ساخت در عربستان سعودی می باشد هستیم." او گفت: "فناوری به طور واقعی ارزش ساختمان های امروزی را چندین برابر نموده است که در دنیای تجارت بسیار حائز اهمیت است و ما در دبی آموخته ایم که چگونه ساختمان های بلند پولسازی داشته باشیم." وی افزود شرکت اعمار در حال حاضر در حال معرفی یک پروژه جدید در هر هفته می باشد.
dellaram بازدید : 14 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

خبرگزاری فارس:دبی امارات اعلام کرد در سال 2011 مناقصه احداث سومین نیروگاه خورشیدی خود با ظرفیت 100 مگاوات را برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نشریه تحقیقات اقتصادی مید فرانک ووترز رییس شرکت نیروگاهی مصدر تاکید کرد قرار است مناقصه احداث پروژه نیروگاه خورشیدی نور یک با ظرفیت 100 مگاوات تا پایان سال 2011 انجام شود . 
منابع آگاه صنعت برق ابوظبی اعلام کردند قرار است اسناد مربوط به شرکت در این مناقصه تا ماه فوریه در اختیار شرکتهای متقاضی قرار گیرد و این شرکتها باید تا ماه آوریل یا می پیشنهادات خود را ارائه دهند . این مناقصه شامل بخشهای مطالعات فنی مهندسی و عملیات ساختمانی خواهد بود . شرکت مصدر هم اکنون در حال اجرا و بهره برداری نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی در دبی است . این پروژه در زمینی به مساحت 22 هکتار در حال اجرا است . 
این پروژه همچنین کمک شایانی به ایجاد زیر ساخت های مربوط به توریزم و گردشگری و افزایش مسافران تور دبی خواهد شد  شرکتهای آبنگوای اسپانیا و توتال فرانسه در ژوئن 2010 برای احداث نیروگاه خورشیدی شمس یک در دبی  به ظرفیت 100 مگاوات انتخاب شدند . تامین مالی این پروژه به پایان رسیده است و قرار است بانکهای مختلفی تامین مالی 740 میلیون دلاری این پروژه را بر عهده داشته باشند . بانکهایی از امارات، ژاپن، فرانسه و آلمان تامین مالی این پروژه را قبول کرده اند . موسسه مالی بی ان پی پاریباس فرانسه مشاور مالی این پروژه است .



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,

dellaram بازدید : 15 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

دقیقا یک ماه پیش (10 سپتامبر) 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دبی از سوی امیر دبی، شیخ محمدبن راشد آل مکتوم " افتتاح شد. 

با سلام!
دقیقا یک ماه پیش (10 سپتامبر) 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دبی از سوی امیر دبی، شیخ محمدبن راشد آل مکتوم " افتتاح شد. 
یک ماه بود که می خواستم در این رابطه مطلبی را در روزانه بنویسم، اما بخاطر اینکه در این روزها، روزانه نامنظم منتشر میشه و از طرفی ترافیک مطالب و موضوعات زیاد هست، نشد! تا اینکه در شماره امروز روزانه که تقریبا ماهگرد افتتاح مترو دبی هست، فرصت دست داد تا در این باره مطالبی را عرض کنم.
متروی دبی که یکی از پروژه های مهم و ملی برای این امیرنشین کوچک و ثروتمند عربی حاشیه خلیج فارس شناخته می شود در عرض مدتی حدود 4 سال افتتاح شد و نشان داد که اگر سرمایه گذاری مناسب، مدیریت صحیح و تکنولوژی روز، دست در دست هم دهند می توان هر نا ممکنی را ممکن کرد . 
افتتاح 49 ماهه 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دوبی با توجه به اینکه اساسا خاک این امیر نشین حالت شن و ماسه داشته و کار بر روی آن سخت تر از جاهای دیگر است، نشان داد که با تکنولوژی روزو برخورداری از مشاوره برترین شرکت های جهانی می توان از عمر پروژه های در دست ساخت دولتی کاست و از فرسایشی شدن پروژه های عمرانی جلوگیری کرد. 
امیر دوبی یکی از ایستگاه های خط جدید مترو را که در یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری دبی قرار گرفته، برای مراسم افتتاح انتخاب کرد. 
شیخ راشد گفت: "افتتاح مترو اتفاق مهمی است که برای من با نخستین پرواز هواپیمای امارات و یا افتتاح نخستین بنادر دبی قابل مقایسه است".
او ابراز امیدواری کرد که در آینده، مردم و مسافران تور دبی کمتر از اتومبیل های شخصی خود استفاده کنند. این در حالی است که بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه کارشناسان حمل و نقل می گویند اهالی دبی سخت به اتوموبیل های شخصی خود وابسته اند و احتمال می دهند که حداقل در آغاز، استقبال چندانی از وسیله جدید رفت و آمد نکنند.
امیر دوبی همچنین گفت شبکه متروی دوبی باید در آینده به شبکه ابوظبی که هنوز ساخته نشده، متصل گردد.
نخستین خط متروی دوبی مجموعاً ٢٩ ایستگاه و ٥٢ کیلومتر طول دارد اما در مرحلۀ اول فقط ده ایستگاه به کار خواهد افتاد. بنا به گزارش روزنامه البیان چاپ امارات ایستگاه چهارم این خط بزرگترین ایستگاه جهان است که زیر دریا است. قرار است خط اول (که خط قرمز نام دارد) تا پایان سال ٢٠١٠ به بهره برداری کامل برسد.
هزینۀ خط مترو در آغاز ٤٫٤میلیارد دلار برآورد شده بود اما تاکنون به ٧٫٦ میلیارد دلار رسیده است.

ایستگاه ها و قطارهای خطوط متروی دوبی بسیار مجلل بوده و علاوه بر جنبه حمل و نقل عمومی آن سعی شده تا جاذبه های توریستی آن هم در نظر گرفته شود و به قول معروف " با یک تیر دو نشان زده شود " . مجموعۀ پروژه و شرکت هایی که در اجرای خط متروی دوبی دخیل هستند ، تحت نظر شاخۀ صنایع سنگین شرکت ژاپنی میتسوبیشی قرار داشته اند.
کل پروژه متروی دوبی دو خط مترو بطول حدود 70 کیلومتر و با حداقل 40 ایستگاه است . 
دو خط اول مترو دبی -خط قرمز و سبز – تا سال 2010 تکمیل و راه اندازی می شود.
پال آبوش مدیر مترو دبی می گوید: “کجا دیگر می توانید نمونه این را پیدا کنید که دو خط مترو بطول حدود 70 کیلومتر و با حداقل 40 ایستگاه همزمان ساخته شود؟ در کشورهای دیگر این پروژه به فازهای مختلف تقسیم می شود و پشت سر هم اجرا شده و به بهره برداری می رسد. "
مترو به صورت زیرزمینی در مرکز شهر و در اطراف بر روی پلهای بتنی روی زمین در حال ساخت است. کارفرمای پروژه اداره راه و حمل و نقل دبی(RTA) می باشد. و توسط کنسرسیوم ارتباط سریع دبی (Dubai rapid Link) که کنسرسیومی از شرکتهای صنایع سنگین میتسوبیشی ژاپن ، میتسوبیشی ، اوبایاشی ، کاجیما و شرکت ترکیه‌ای یاپی مرکزی (Yapi Merkezi) اجرا می شود .
این مترو به عنوان طولانی‌ترین خط تمام اتوماتیک دنیا خواهد بود. خط قرمز دارای 35 ایستگاه از بندر "جبل علی" شروع شده و تا فرودگاه منطقه آزاد ادامه خواهد داشت. خط سبز با 22 ایستگاه از شهر فستیوان دبی (Dubai Festival City) شروع شده و تا فرودگاه بین‌المللی دوبی ترمینال های 1 و 3 ادامه خواهد یافت.
برآورد های جاری نشان می دهد دو خط فوق 355 میلیون مسافر در سال یا 1.2 میلیون مسافر در روز را سرویس خواهد داد.
فاز بعدی خط آبی خواهد بود که در طول جاده امارات خواهد بود،‌ خط ارغوانی در طول جاده " الخیل " خواهد بود و به عنوان مسیر اکسپرس بین فرودگاه بین الملیدبی و فرودگاه جدید بین المللی دبی (JXB) تردد خواهد نمود.
روزنامه گلف نیوز چاپ دبی روز در گزارشی درباره افتتاح متروی دبی نوشت: بالاخره خط اول قطار آرزوهای دبی با کار جمعی 30 هزار نفر و با صرف 28 میلیارد نفر ساعت کار و در عرض مدتی 49 ماهه افتتاح می شود ".

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

سواحل دبی


Category: جاذبه های گردشگری دبی

سواحل دبی

تور دبی سواحل عمومی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی و مناطق دیدنی و توریستیامارت متحده عربی سواحل دبی هستند. برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش های آبی مثل شنا هستند گزینه های متفاوتی در دبی برای آنها وجود دارد. در ساده ترین شکل ممکن می توانند به سواحل عمومی بروند که هزینه ای هم برای ورود ندارند اما از امکانات کمی برخوردارند. سواحل عمومیدبی از کنار تالاب الممرز آغاز می شود که در قسمت شمال شرقی دبی قرار دارد. این تالاب دارای منطقه ای برای جت اسکی , شنا و کلبه های چوبی و زیبا می باشد. اگر به سمت جنوب حرکت کنید به ساحل کرنیش جمیرا می رسید که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن می باشد. از امکانات ساحل کرنیش جمیرا می توان به میزهای دارای سایه بان و نیمکت های آن , زمین بازی کودکان , منطقه ی ویژه و حفاظت شده ای برای شنا , منطقه ای سنگ کاری شده کنار ساحل برای ماهیگیری و... اشاره کرد.

 تور دبی سواحل عمومی

اگر به قسمت های جنوبی تر بروید به سواحل کوچک تری که نزدیک به باشگاه دریا نوردی و باشگاه وولن گونگ دبی می باشد می رسید و در نهایت به ساحل هتل جمیرا خواهید رسید. آن دسته از مسافران تور دبی که می خواهند از امکانات فوق العاده و عالی بهره مند شوند باید به سواحل خصوصی هتل ها بروند. پس از ساحل خصوصی هتل جمیرا مجددا به سواحل عمومی ای که بین هتل متروپولیتن و شرایتون قرار دارد می رسید که مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران و مسافران تور دبی و حتی ساکنان خود این منطقه از دبی می باشد.

تور دبی ساحل کرنیش جمیرا

این سواحل عمومی اگرچه دارای امکانات کمی می باشند و ورودیه ای برای رفتن به این سواحل از گردشگران گرفته نمی شود اما مقرراتی برای ورود به آن وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله این مقررات ممنوع بودن بردن سگ و حیوانات اهلی به ساحل , آتش روشن کردن , غذا درست کردن , چادر زدن , بردن ماشین و رانندگی کردن در ساحل همگی ممنوع می باشند. علاوه بر همه این موارد نکته قابل توجه این است که اگرچه آب های ساحلی دبی آرام و کم تلاطم هستند و بی خطر به نظر می رسند اما یک موج آن می تواند شناگر را از ساحل دور کند به همین علت بهتر است زمانی برای شنا کردن وارد آب شوید که غریق نجات درساحل حضور داشته باشد. در نقطه مقابل این سواحل عمومی پارک های ساحلی هستند که از امکانات فوق العاده ای برخوردار هستند.

تور دبی ساحل هتل جمیرا

 

تور دبی ساحل هتل جمیرا

در این پارک های ساحلی رخت کن , زمین های ورزشی و چندین استخر و... وجود دارد و علاقه مندان به ورزش و تفریح در این پارک ها و استخرها باید مبلغی را به عنوان ورودیه بپردازند. در مجموع پیشنها می کنیم که اگر مسافران تور دبی علاقه مند به شنا کردن در آب های ساحلی هستند , سواحل آبی و پاکیزه خلیج فارس دبی را از دست ندهند.

تور دبی پارک ساحلی

 

تور دبی پارک آبی

 

 

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی

 

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

دبی از لحاظ معماری و عمران به یکی ازشاهکارهای دنیا تبدیل شده است و روز به روز طرح های جدیدتر و جالب تری را برای ساخت و ساز در دست میگیرد. در دبی عجیب ترین و جالب ترین برج ها و هتل ها , زیباترین و شگف انگیز ترین ساختمان ها ساخته میشود و این ها باعث جلب توجه توریست ها می گردد. ورود توریست به هر کشور یا شهری به اقتصاد آن کشور کمک می کند و یکی از دلایل خوب بودن اقتصاد دبی ورود همین توریست ها به آنجا می باشد.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی که در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از دیگر عجایب دبی است. این پل یک مایل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر این روی این پل قوسی 12 لاین برای عبور وسایل نقلیه وجود دارد و در وسط آن نیز یک ایستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبی هرگز دیدن این پل قوسی عجیب و در عین حال زیبا و جالب را از دست ندهید.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

 

 

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

برج شبیه هلال ماه در دبی

 

تور دبی برج شبیه هلال ماه

برجی که شبیه هلال ماه است جدیدا در دبی ساخته شده است. ساخت اینگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهانی دبی شده است. این برج فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بار دیگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. این برج در شب زیر نور مهتاب زیبایی خود را به طور شگفت انگیزی به رخ می کشد.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

به مسافران تور دبی پیشنهاد می کنیم که دیدن از این برج خارق العاده را از دست ندهند زیرا یکی از زیباترین و جالب ترین برج های دنیا می باشد که در دبی ساخته شده است.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

 

 

dellaram بازدید : 10 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

آب نمای دبی

 

آبنمای دبی

آبنمای دبی

از آبنمایی دبی به عنوان بخش حیاتی شهر در طول تاریخ یاد می شود که در فرهنگ و تاریخ دبی نقشی بزرگ ایفا می کند. شما می توانید در ساحل دریا قدم زده و بازرگانانی را که کشتی هایشان را پر می کنند ببینید و یا با تاکسی های آبی از کنار آنان عبور کنید. هنگام غروب میهمانان می توانند از شامی که در همین کشتی ها تدارک دیده شده و سرو می شود لذت ببرند. آبنمای دبی یک آبنما است که با موسیقی می‌رقصد و در دریاچهٔ برج خلیفه (ساخت انسان) در کنار دبی مال واقع در دبی، امارات متحده عربی ساخته شده‌است. هزینهٔ ساخت این آبنما 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار آمریکا بوده‌است. این آبنما دارای بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ متفاوت است و طول آن 275متر (902فوت) است و آب را تا ارتفاع 150 متر (500 فوت) در آسمان پرتاب می‌کند. طراح آبنمای دبی شرکت وت دیزاین است که آبنمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را طراحی کرده‌است.

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

پارک فراری دبی

Category: جاذبه های گردشگری دبی

    تور دبی پارک فراری

    پارک فراری دبی در شهر ابوظبی ساخته شده است که بسیار بزرگ می باشد و علاقه مندان به ماشین های فراری می توانند به این پارک بروند و از ماشین سواری خود با فراری لذت ببرند. مسافران تور دبی که علاقه مند به ماشین های فراری هستند پارک فراری دبی را از دست ندهند. پارک فراری دبی بزرگترین پارک موضوعی در تمام دنیا برای فراری می باشد. چون پرسرعت ترین ترن هوایی دنیا با سرعت 150 مایل در ساعت , پارک مسابقه با ماشین های فراری برای کودکان , شبیه سازیهای سرعت با انواع مختلف اتومبیل های فراری که گردشگران می توانند آن را لمس کنند و... در این پارک 40 هکتاری وجود دارد. مسافران تور دبی و توریست ها که علاقه مند به اتومبیل فراری هستند می توانند یک روز کامل را در پاک فراری (ferrari world) سپری کنند و لحظات خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

     تور دبی پارک فراری

    dellaram بازدید : 21 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

    تور غواصی دبی

    تور غواصی دبی

    net ghavasi dubai

    برنامه های تفریحی و آموزشی غواصی برای نخستین بار بوسیله شرکت توریستی گلدن لند ، با حضور مربیان خبره اروپایی شرکت بین المللی پادی در امارات متحده عربی برای علاقه مندان اجرا می شود . همه دوره های آموزشی غواصی با مدرک معتبر از کشور انگلیس به شرکت کنندگان داده می شود. این آموزش غواصی دارای دوره های مختلف و با هزینه های متفاوتی می باشد که هرکدام علاقه مندان خود را دارد.

    مطالب مرتبط:

     

    dellaram بازدید : 17 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

    تور جت اسکی دبی

     

    تور جت اسکی دبی

    Jet Ski Tours in Dubai

    تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران دبی است. شرکت گلدن لند از مراکزی است که برای گردشگران این مرکز تفریحی را مهیا کرده است و مربیانی با تجربه و جلیقه های نجات استاندارد برای این مرکز تفریحی تدارک دیده شده است. جت اسکی ها مدرن و جدید می باشند و میتوانید در آبهای بسیار زیبای سواحل دبی از تفریح سالم آب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را تجربه کنید .

    مطالب مرتبط:

     

    dellaram بازدید : 15 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

    تور اتوبوس دریایی دبی

    تور اتوبوس دریایی دبی

     

    تور اتوبوس دریایی دبی

    اتوبوس دریایی دبی یک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبی می شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد

    مطالب مرتبط:

     

    dellaram بازدید : 13 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

    تور کشتی کروز دبی

    تور کشتی کروز دبی

    تور کشتی کروز دبی

    کشتی کروز دبی یک کشتی مسافر بری و تفریحی می باشد که گنجایش آن 5600 نفر است. این کشتی هم چنین زمین های بازی زیادی مثل زمین بسکتبال , والیبال , بدمینتون و سالن نمایش آکروباتیک , سالن تئاتر و موسیقی و... را دارا می باشد. شما مسافران عزیز می توانید در این تور آرامش محض را با خوردن شام روی کشتی و شنیدن صدای آب احساس کنید و از آن لذت ببرید. تور کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین تورهای تفریحی دبی در میان خانواده های ایرانی می باشد.
    مطالب مرتبط:

     

    dellaram بازدید : 14 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

    رستوران صدف دبی

    رستوران صدف دبی

    resturan sadaf dubai

    رستوران صدف دبی از میهمانان خود در محیطی اصیل و سنتی ایرانی پذیرایی می کند و میهمانان در این فضای صمیمی از کیفیت و خدمات خوب رستوران میتوانند لذت ببرند . غذاهای رستوران متنوع و لذیذ می باشد که میهمانان زیادی از طرفداران غذاهای رستوران صدف دبی می باشند . رستوران صدف دبی مکانی برای ایرانیان شده است تا در این فضای دلنشین با یکدیگر ملاقات داشته باشند .

    مطالب مرتبط:

     

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 728
  • بازدید کلی : 10,588