loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 44 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

 تور آنتالیا ساحل لارا

ساحل لارا آنتالیا در ضلع جنوبی این شهر قرار دارد که دارای علامت پرچم آبی است. این ساحل شنی 12 کیلومتر طول دارد که بسیار تمیز و برای ورزش های آبی و شنا مناسب می باشد. برای گردشگران تور آنتالیا تابستان 94که این منطقه را برای تفریح انتخاب می کنند رستوران ها , هتل ها و اماکن رفاهی لازم فراهم آماده است که آماده خدمت رسانی به این گردشگران عزیز می باشند.

تور آنتالیا ساحل لارا

مسافران عزیزی که می خواهند علاوه بر تفریحات لذت بخش خود به مرکز شهر آنتالیا نزدیک باشند لارا می تواند منطقه مناسبی برای اقامتشان باشد. لارا به مراکز خرید بزرگی مانند مرکز خرید شی مال و تراسیتی بسیار نزدیک است و گردشگران تور آنتالیا مرداد 94به راحتی می توانند از لارا به این مراکز خرید بروند و هرآنچه را که می خواهند تهیه نمایند. هر روز مینی بوس هایی تمام ساحل لارا را تا مراکز عمومی آن طی می کنند که گردشگران می توانند از این مینی بوس ها برای رفتن به مرکز شهر استفاده کنند. ساحل تمیز لارا با آب های نیلگون و شفاف خود تنها ساحلی است که به مرکز شهر توریستی آنتالیا بسیار نزدیک است.

تور آنتالیا ساحل لارا

dellaram بازدید : 35 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

 تور آنتالیا ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا در غرب این شهر توریستی واقع شده است. کنیالتی دومین ساحل بزرگ آنتالیا است که با نام پلاژ کنیالتی میان مردم این منطقه شهرت دارد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

فاصله ساحل کنیالتی تا مرکز آنتالیا بسیار کم می باشد و تا بندر آنتالیا حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. این ساحل پوشیده از سنگریزه های سخت می باشد که در اطراف آن نیز رستوران , هتل های متعدد و مناطق مسکونی به چشم می خورد.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

از دیگر ویژگی های این ساحل داشتن یک پارک ساحلی است که دارای امکاناتی چون رستوران , کافه , استخر دلفین , بازی های مخصوص کودکان , شهرک مینیاتوری ترکیه و... می باشد. گردشگران تور آنتالیا در این ساحل می توانند اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری کنند و از تفریح خود لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل کنیالتی

dellaram بازدید : 30 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

 

هتل رویال وینگز آنتالیا در زمینی به وسعت 72000 متر مربع در میان باغ های زیبا و در فاصله 500 متری ساحل لارا قرار گرفته است. این هتل دارای 467 اتاق با دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا می باشد که تمام امکانات رفاهی لازم مانند مبلمان , یخچال , تلویزیون , سیستم تهویه هوا و... را نیز دارند. علاوه بر این داخل هر اتاق یک بالکن خصوصی وجود دارد که چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور آنتالیا فراهم می آورد.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

از ویژگی های منحصر به فرد این هتل خوراکی های خوش مزه آن در بوفه غذاهای بین المللی , غذاهای ترکی , غذاهای دریایی و ایتالیایی می باشد، همچنین مهمانان عزیز که علاقه مند به شیرینی های لذیذ هستند می توانند انواع شیرینی های خوش مزه را در قنادی این هتل نوش جان کنند. مجموعه آبی این هتل دارای 9 سرسره آبی است که گردشگران می توانند لحظات خوشی را در این مجوعه آبی سپری کنند و لذت ببرند. در نهایت می توان به امکانات رفاهی هتل مانند زمین تنیس , سالن بدنسازی , استخر , سونا , جکوزی , زمین بولینگ , زمین بازی برای کودکان , کافی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل رویال وینگز

dellaram بازدید : 43 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
 

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

هتل لیماک لیمرا آنتالیا یکی از بهترین هتل های منطقه کمر این شهر توریستی می باشد که پرترددترین منطقه توریستی می باشد. این هتل با وسعت 140 هزار متر مربع در دامنه کوه المپوس واقع شده است و در سمت راست آن دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد. شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94جالب باشد که بدانند این هتل با آنکه در سال 1998 افتتاح شده ولی به دلیل معماری زیبا و خاصی که داشته جایزه گرفته است.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

این هتل متشکل از 680 اتاق بسیار تمیز و لوکس با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران عزیز تور آنتالیا شهریور 94می توانند در کمال آرامش در اتاق موردنظر خود استراحت کنند. در طراحی و دکوراسیون اتاق ها از رنگ های متنوعی استفاده شده است تا دلباز به نظر برسند و مورد رضایت مهمانان عزیز باشد و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از سشوار , حمام , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی , سیستم برودتی و حرارتی مناسب , اینترنت پرسرعت و... را دارد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

از دیگر امکانات این هتل می توان به 6 استخر روباز و بزرگ , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران های مجلل در فضای باز و دلنشین , استخر ویژه برای کودکان , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , میز تنیس , سالن بیلیارد , کافی شاپ , اتاق بازی برای کودکان , فروشگاه و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94با اقامت در این هتل می توانند از تمامی امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت ببرند. همچنین فراموش نکنید که غذاهای ایتالیایی و ترکی رستوران این هتل را حتما نوش جان کنید چون بسیار لذیذ و خوش مزه هستند.

تور آنتالیا هتل لیماک لیمرا

dellaram بازدید : 37 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

 تور آنتالیا هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا افتتاح شد. این هتل از بهترین و لوکس ترین هتل های مدیترانه و منطقه اروپا می باشد که ساخت آن 104 میلیارد دلار هزینه برداشته است. علاوه بر این استخر و آکواریوم این هتل با داشتن 2400 نوع ماهی جز بزرگترین استخرها و آکواریوم های اروپا به حساب می آید. این هتل متشکل از 546 اتاق لوکس به همراه بالکن اختصاصی با چشم انداز کوه های تانوروس , استخر بزرگ آن و یا دریای مدیترانه می باشد. برای ساخت ساحل اختصاصی هتل مردان پالاس از 9000 تن شن و ماسه که از مصر آمده است استفاده شده و برای ساخت هتل از مرمر ایتالیایی , کریستال و طلا استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به 8 رستوران با منوی سفارشی , سالن ورزشی , سالن ماساژ , استخر مخصوص برای شیرجه و غواصی , استخر فضای باز و.... . گردشگران تور آنتالیا در رستوران این هتل می توانند انواع غذاهای روسی , ایتالیایی , تایلندی , فرانسوی , ژاپنی , مدیترانه ای و... را سفارش دهند و از نوش جان کردن آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل مردان پالاس

 

dellaram بازدید : 28 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

dellaram بازدید : 26 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

پارک جنگلی شاندیز مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

dellaram بازدید : 29 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

هتل آبان مشهد

 

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در یک منطقه آرام و بدون ترافیک با آب و هوایی بسیار پاکیزه قرار گرفته است. این هتل متشکل از 60 اتاق تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , تلویزیون , یخچال , سشوار و... می باشد.

تور مشهد هتل آبان

هتل آبان با ماشین تا حرم 30 دقیقه فاصله دارد اما به قطار شهری بسیار نزدیک است و مسافران عزیز تور مشهد که در این هتل اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از این قطار شهری به حرم , مراکز خرید , مراکز دیدنی و... بروند. از امکانات هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , کافی شاپ , فضای باز و سرسبز , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی و... اشاره کرد. این هتل برای اقامت مسافران تور مشهد می تواند هتل مناسبی باشد تا اوقات ذفراغت خوبی را سپری کنند.

تور مشهد هتل آبان

dellaram بازدید : 26 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

هتل سینور مشهد

تور مشهد هتل سینور

هتل سینور مشهد از هتل های 4 ستاره جدید این شهر مقدس است که سال 1393 افتتاح شد و متشکل از 300 واحد در 22 طبقه می باشد. این هتل در فاصله 1000 متری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و با فرودگاه , بازار رضا , مراکز دیدنی مشهد و... فاصله کمی دارد.

تور مشهد هتل سینور

از دیگر امکانات این هتل می توان آرایشگاه زنانه , استخر , سونا , جکوزی , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل , سرویس بهداشتی ایرانی در راهروها ,سالن بدنسازی ,  سالن ماساژ , کافی شاپ 24 ساعته , چندین رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , رستوران در فضای باز و... اشاره کرد. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوشی را تجربه کنند.

تور مشهد هتل سینور

dellaram بازدید : 28 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

تور مشهد هتل جواد

تعداد صفحات : 35

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 706
  • بازدید کلی : 10,566