loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 10 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.


هتل فردوسی مشهد

 

 

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 9 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

ساحل سیده آنتالیا

 

ساحل سیده آنتالیا ساحلی آرام و زیبا در فاصله 65 km از شهر دیدنی آنتالیا قرار گرفته است و این منطقه از ویژگیهای طبیعی برخوردار می باشد که آثار تاریخی بر جای مانده از زمان روم باستان است .این ناحیه با دو ساحل شنی زیبا که به ساحل غربی و شرقی معروف می باشد احاطه شده است این دو ساحل در مجاور هم قرار گرفته است ولی ساحل غربی به دلیل داشتن آبهای کم عمق مورد توجه مسافران و گردشگران می باشد. ساحل سیده آنتالیا به علت داشتن ساحلی زیبا و آرام و شنهای سفید آماده پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی ترک است که کافه های ساحل و رستورانهای دیدنی با غذاهای متنوع اروپائی وسنتی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی می کند. در هر ساحل با مجموعه تفریحهای آبی و ساحلی مانند چترهای کششی با قایق اسکی روی آب ,  قایق سواری و کایاک سواری و جت اسکی و دیگر امکانات مهیا می باشد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنید. وسایل حمل و نقل نیز وجود دارد که مسافران را از مرکز شهر زیبای آنتالیا به ساحل سیده آنتالیا منتقل نمایند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

ساحل بلک آنتالیا

ساحل بلک آنتالیا ساحلی معروف در شهر زیبای بلک می باشد محدوده بلک آنتالیا در ساحل زیبا و دیدنی آک دنیز و در ۳۰ km شهر آنتالیا قرار گرفته است و مملو ازهتلهای لوکس و از پر ستاره تا کم ستاره که منطقه بلک آنتالیا را به محلی خیلی لوکس برای جویندگان سواحل شیک و زیبا تبدیل کرده است. ساحل بلک آنتالیا ساحلی شنی و طلایی رنگ می باشد به طول 16 km  با آبهای امن و آرام و منطقه ای خیلی مناسب ویژه بازی بچه های عزیز و همچنین برای بزرگترهای محترم فضایی برای تفریح مهیا شده است.از تفریحات آبی متنوع مانند : جت اسکی , قایق سواری , گلایدر , غواصی استفاده کنید و لذت ببرید. در شهر بلک آنتالیا بهترین مراکز توریسم زیبایی و سلامت وجود دارد که بهترین مراکز زیبایی و سلامت در ترکیه شناخته شده است.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

ساحل کمر در آنتالیا

 

ساحل کمر در آنتالیا به فاصله 42 km شهر آنتالیا واقع شده است. در اين مسير 42 km چشم اندازهاي بسيار زيبا برای تماشا می باشد. در شهر زیبای كمر اقامتگاهی وجود دارد با منظره های بی نظیر و زيبا طراحي شده است كه محيط بسیار مناسبی را براي سپری کردن تعطيلات گردشگران مهیا کرده اند. تفريحگاه ساحلي زیبای كمر به علاقمند به ورزش هاي آبي مانند: دريانوردي و قایقرانی اين امكان را دارد تا به خليج ها و ساحل های بكر و دست نخورده در منطقه جنوب شهر بروید و از منظرهای بسیار ديدني آن لذت ببرند. در بخش شمالي اين تفريحگاه زیبا پله كانی طراحی شده است كه گردشگران را مستقيم به ساحل هدایت مي كند. ساحل بخش كمر ساحلي با پرچم آبي می باشد. معنی پرچم آبي از طرف اتحاديه اروپا گرفته شده است و به معني منطقه هایی است كه داراي ساحلهای تمیيز و پاک می باشد. بهترین جذابيت شهر زیبای كمر ، زيباييهاي طبيعي می باشد و دروازه هادیران ديوار شهر و دروازه هادريان ، بقاياي تاريخي به سبك رومي هاست كه در اين شهر برجاي مانده و مورد توجه و علاقه گردشگران است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا دومین ساحل آنتالیا می باشد، در منطقه غربی آنتالیا این ساحل زیبا قرار گرفته و به اسم پلاژ کنیالتی هم در بین مردم معروف می باشد. کف ساحل از سنگریزه های بلند و سفت پوشیده  شده. در اطراف ساحل کنیالتی چند هتل، رستوران و منطقه مسکونی وجود دارد. از میان دو ساحل کنی آلتی و ساحل لارا، ساحل کنیالتی فاصله خیلی کمی تا مرکز شهر آنتالیا دارد. فاصله ساحل کنیالتی آنتالیا تا بندر آنتالیا تقریبا سه کیلومتر می باشد. کنیالتی به گونه ای ساخته شده که از بزرگ کوچک و پیر و جوان  می توانند لحظات خوشی را تجربه نمایند . پارک آبی بسیار هیجان انگیز،استخر دلفین ، یک شهر خیلی کوچک  که ماکت مینیاتوری کشور ترکیه می باشد و می شود همه جاذبه ها و دیدنیهای ترکیه را با سایز ٢٥ برابر کوچکتر در آن ساخته شده است، پارک جنگلی زیبا و فضای بازی در مجاور ساحل صخرها و ساحل شنی و با رستورانها و کافه های روباز می توانید ساعتها اوقات خوشی را سپری کنید .منطقه ای از هتل فالز آغاز می شود و به هتل پروتوبلو ختم میشود.استفاده از ساحل به صورت اختصاصی امکان پذیر می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا بخش شرقی می باشد که  لارا  نام دارد و اول این بخش ساحل زیبای صخره ای و  ساحل  شنی می باشد و هتل های تایتانیک ، کلاب سرا ، رویال وینگز در این  بخش واقع شده اند در   شهر زیبای آنتالیا بهترین هتل های آنتالیا در این قسمت قرار گرفته است . منطقه غربی اسن سواحل کونیالتی  نامیده می شود ساحل به صورت سنگریزه ای می باشد و هتل ها در این بخش با ساحل زیبا فقط یک خیابان  فاصله دارند و در این بخش هتلی  که نزدیک ساحل قرار گرفته باشد نداریم . هتلهای زیبای سی لایف و پورتوبلو در این بخش قرار گرفته اند. در نواحی غربی عمق دریای سواحل آنتالیا به علت شیب تند کوه های مجاور به این قسمت بیشتر است. در ساحل های قاش ،فینیکه ،  کوملوجا ، دمره ، کوملوجا ، تکیراوا و کمر پلاژهای طبیعی بسیار عالی دارد ، به جز اینها در ساحلهای گوینوک ، تکیراوا ، کمر ، اولمپیوس و از کارهکولین دنیا تا کستانتوس و پلاژهای بل دیبی از عناصر طبیعی برخوردار می باشد. برای خرید در شهر آنتالیا دبه خیابان آتاترک در مرکز شهر میتوانید بروید و از فروشگاه های ترکیه دیدن نمایید مرکز خرید دپو هم در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است مرکز خرید دپو از مرکز شهر دور می باشد ولی کالاها و اجناس خوب با قیمت مناسب موجب شده این مرکز خرید مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد.


dellaram بازدید : 11 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل پریما آنتالیا سه ستاره

هتل پریما آنتالیا

هتل پریما آنتالیا هتل تمییز و مرتب می باشد و امکانات رفاهی هتل پریما آنتالیا : ماساژ ، حمام ترکی ، سونا ،  استخر سرباز است .صرافي در هتل پریما آنتالیا است که می توانید مبادلات ارزی خود را در زمان کوتاهی انجام دهید. به درخواست ميهمانان عزیز اتومبیل کرایه هم برای مسافران مهیا می باشد. در هتل پریما آنتالیا لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی وجود دارد که می توانید در طول سفر نیز آراسته و مرتب باشید. اتاقهای  هتل پریما آنتالیا بسیار تمییز و مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، حمام ترکی ، استخر روباز است. دارای زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده مسافران عزیز از اقامتشان خاطره ای به یادماندنی داشته باشند. صرافي در هتل می باشد که می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهید. در باغ زیبای هتل می توانید لذت ببرید و استراحت کنید. ميهمانان و مسافران هتل لارا هادریاناس آنتالیا مي توانند در فعاليتهایی مانند بيليارد شرکت داشته باشند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل ددمان آنتالیا سه ستاره

hotel dedman antalya

هتل ددمان آنتالیا موقعیت جغرافیایی ممتاز هتل ددمان ، اقامتگاه و مرکز همایش ، در سواحل آنتالیا باعث شده تا بیشتر اتاق ها بالکنی رو به دریا و یا کوه تاروس داشته باشند. هتل ددمان آنتالیا دارای ساحل مخصوص و یک پارک آبی برای خود دارد. از ویژگی های دیگر اتاق های هتل ددمان آنتالیا تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره , اینترنت رایگان می باشد. هتل ددمان آنتالیا، به میهمانان و مسافران خود استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان را هم تدارک دیده است. میهمانان و مسافران می توانند غذای خود را در یکی از شش تریا و رستوران زیبای هتل صرف کنند و از انواع متنوع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی لذت ببرند. هتل در 3 km مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 km فاصله دارد. همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل پاریس آنتالیا سه ستاره

hotel paris antalya

هتل پاریس آنتالیا، در چهارصد متری دریای مدیترانه و 3 km فرودگاه بین المللی آنتالیا , واقع شده است. هتل پاریس آنتالیا امکاناتی را مانند استخر روباز، ورزشهای آبی و سالن ماساژ برای میهمانان تدارک دیده است. اتاقها دارای امکانات بالکن ، سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان، و تلویزیون می باشند. بعضی از اتاقها هم اتاق نشیمن مجزا دارند.میهمانان و مسافران عزیز از غذاهای سنتی شهر زیبای آنتالیا لذت ببرید. تریای زیبای هتل هم تا پایان شب با سرو آشامیدنی و نوشیدنی های لذیذ محلی برای میهمانان تدارک دیده اند.از جاذبه های توریستی و دیدنی میتوان به ساحل معروف و زیبای لارا نزدیک هتل می باشد و اماکن دیدنی مرکز شهر آنتالیا تا هتل بیست دقیقه فاصله دارند، در محوطه هتل پارکینگ رایگان وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

hotel royal city antalya

هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 hotel santa marina antalya

هتل سانتا مارینا آنتالیا هتلی تمییز و زیبا می باشد که میهمانان و مسافران عزیز می توانند در استخر روباز هتل شنا کنند و لذت ببرند. خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی ویژه کودکان، اقماتی خوش و به یادماندنی را تجربه می کنید . همینطور برای علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری اتاق بازی مخصوصی وجود دارد که می توانند بازی کنند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت مسافران عزیز می باشد . همچنین هتل سانتا مارینا آنتالیا برنامه گردش را برای مسافران عزیز تدارک دیده است .هتل امکان اجاره دوچرخه به ميهمانان و مسافران فراهم کرده است. رستوران هتل سانتا مارینا آنتالیا مکانی مناسب برای تجربه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در طول اقامت میتوانید استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل لتانیا سیتی آنتالیا چهار ستاره

 

هتل لتانیا سیتی آنتالیا

هتل لتانیا سیتی آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا و در منطقه ای معروف به ریویرا کشور ترکیه واقع شده است و به راحتی به منطقه های شهر امکان دسترسی وجود دارد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا با هدف جذب مسافران و گردشگران با سلیقه های مختلف، امکانات متنوع و رفاهی را فراهم آورده است که از آن جمله می توان به تریا، مرکز آب گرم، رستوران، جکوزی، سونا،  اتاق بخار، استخرهای روباز و سرپوشیده می باشد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا مجهز به امکانات برای مسافران عزیز معلول می باشد که این مسافران هم در طول اقامت خود از سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل لتانیا سیتی آنتالیا دارای خشکشویی و لباسشویی و  امکانات واکس کفش نیز تدارک دیده است تا در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید.

  

مطالب مرتبط :

 

 

هتل بست وسترن خان آنتالیا   چهارستاره

 

هتل بست وسترن خان آنتالیا

 

هتل بست وسترن خان آنتالیا هتل چهار ستاره ای در مرکز شهر زیبای آنتالیا قرار گرفته است و امکاناتی مانند اتاقهای زیبا و بزرگ تراس دار و استخر روباز و رو به شهر برای میهمانان تدارک دیده اند. دسترسی به اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است.اتاقهای هتل بست وسترن خان آنتالیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و رشته کوههای دیدنی خلیجی، تلویزیون با شبکه های ماهواره و حمام با لوازم حمام تجهیز می باشد. رستوران فالز هتل بست وسترن خان آنتالیا با سرو بوفه لذیذ صبحانه و خوراک های خوشمزه ترکی در همه روزها از میهمانان خود پذیرایی می کند. تریای هتل بست وسترن خان آنتالیا از چشم انداز بی نظیر شهر و دریا، نوشیدنی و اسنک بسیار لذیذ تهیه کرده است .میهمانان هتل بست وسترن خان آنتالیا می توانند در حمام سنتی ترکی و یا سونا به استراحت کنند. باشگاه بدنسازی سیلیون سنتر، دستگاههای ورزشی مختلفی را برای میهمانان عزیز تدارک دیده است. در هتل بست وسترن خان آنتالیا خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.هتل بست وسترن خان آنتالیا به ساحل کنیالتی ترانسفر رایگان را مهیا کرده است و تا فرودگاه حدود 10 دقیقه سواره می توان رسید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

Tourist Hotel & Resort Cappadocia

 

هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا صرافي دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعاليت هايي مانند: اسب سواري , پينگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان  هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا چهار ستاره

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل سندر آنتالیا چهار ستاره

 

hotel cender antalya

 

هتل سندر آنتالیا هتی زیبا می باشد که بر بالای صخره در خليج آنتاليا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا اقامتی آرامش بخش در مرکز شهر با ساحلي زيباو دلنشین در مجاورت آبهاي آبي درياي مديترانه برای مسافرین و میهمانان فراهم کرده است . هتل سندر آنتالیا داراي 156 اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس و زیبا است. هتل ادنیس آنتالیا تا فرودگاه 11 km فاصله دارد. هتل دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد و میز پینگ پونگ می باشد. همچنین هتل دارای اتاق ماساژ , حمام ترکی , استخر روباز و سونا می باشد و اقامتی به یادماندنی را مسافران عزیز تجربه میکنند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 12 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل کالیستا آنتالیا  پنج ستاره

 

هتل کالیستا آنتالیا

 

هتل کالیستا آنتالیا از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد و در فضایی به مساحت صد و بیست هزار متر مربع در میان دریا و  درختان سرو قرار گرفته است. ساخت هتل کالیستا آنتالیا در سال 2005 توسط شركت اوزكار شروع شد. مانند دیگر پروژه هاي اين شركت تاكيد بر روي كيفيت قيمت هتل کالیستا آنتالیا را به يكي از زيباترين و خاطره انگيزترين هتل هاي تركيه تبديل شده است. هتل کالیستا آنتالیا داراي ساحل ویژه ،يك اسكله تشريفاتي برای خود دارد. هتل کالیستا آنتالیا دارای 502 اتاق استاندارد ، یک اتاق لوکس بزرگ ، شصت و دو اتاق خانوادگی و هجده سوئیت است که اکثر اتاق ها ویو فضای سبز و دریا دارند . هتل کالیستا آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است و هتل کالیستا آنتالیا شهر آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل فالز آنتالیا

 

هتل فالز آنتالیا

 

هتل فالز آنتالیا مشرف به درياي مديترانه در يكي از منطقه های شيك آنتالیا قرار گرفته است.  هتل فالز آنتالیا پنج ستاره با امكانات درجه يك در محيطي شیک و مدرن بسیار مناسب برای همه افراد خانواده است. هتل فالز در سیزده طبقه، دارای 22 سوئيت و چهار صد اتاق آماده پذيرابي از ميهمانان و مسافران است. در نزدیکی هتل و شهر زیبای آنتالیا موزه معروف باستان شناسي در 1 km واقع شده است . وسايل نقليه عمومي و ایستگاه اتوبوس فقط  50 متر از هتل فالز آنتالیا فاصله دارد. هتل فالز آنتالیا دارای امكانات تفريحي زیادی مانند :  4 زمين تنيس،‌ پينگ پونگ ,  واليبال و بيليارد است. هتل فالز آنتالیا تا فرودگاه تقریبا 14 km فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل پرلا مری آنتالیا چهار ستاره

 

هتل پرلا مری آنتالیا

 

هتل پرلا مری آنتالیا ، در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است و دارای چشم انداز فوق العاده زیبای دریای مدیترانه می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا، برای میهمانان و مسافران امکانات رفاهی و متنوع را تدارک دیده است. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا دارای چشم انداز زیبای دریا می باشند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای امکانات رفاهی دیگری مانند استخر روباز بزرگ و سالن مجهز ورزشی می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا دارای اینترنت رایگان و در مرکز اسپای هتل پرلا مری آنتالیا از ماساژ و حمام سنتی میتوانید لذت ببرید. هتل پرلا مری آنتالیا با مرکز شهر فقط پنج km قرار گرفته است و اتومیبل و وسایل نقلیه بسیاری به راحتی مسافران را به مراکز گردشگری و تجاری آنتالیا انتقال می دهند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای آرایشگاه و خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز می توانند در طول اقامت خود نیز مرتب و آراسته باشند. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا ضد صدا و گاو صندوق , آسانسور , امکانات باربیکیو و فکس و کپی نیز دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل ساحلی لارا آنتالیا

 

هتل ساحلی لارا آنتالیا

 

هتل ساحلی لارا آنتالیا در قسمت زیبا و ساحلی واقع شده است و اقامت دلپذیری را همراه با فعالیت های مختلف رفاهی برای همه اعضای خانواده تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا، اتاق های بسیار راحت و مختلف خود را به همراه امکانات پیشرفته برای گردشگران مهیا کرده است. میهمانان می توانند در مرکز آب گرم هتل ساحلی لارا آنتالیا به استراحت کنند و از سونا و استخر های روباز  و سرپوشیده آن استفاده نمایند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای پنج رستوران می باشد که 4  رستوران هتل ساحلی لارا آنتالیا با ارائه منو متنوع از میهمانان خود پذیرایی می کنند. شش تریای هم سرو نوشیدنی های مختلف دارد و با اجرای نمایش های شبانه برای میهمانان سرگرمی تدارک دیده اند . هتل ساحلی لارا آنتالیا هفده km تا مرکز شهر زیبای آنتالیا و دوازده km تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ و ماهیگیری می باشد که علاقه مندان می توانند ورزش مورد علاقه خود را داشته باشند. همچنین هتل ساحلی لارا آنتالیا برای میهمانان و مسافران عزیز معلول نیز امکاناتی را برای آسایش این عزیزان تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای زمین بازی برای کودکان نیز می باشد تا کودکان عزیز هم از اقامتشان در هتل ساحلی لارا آنتالیا لذت ببرند. 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

dellaram بازدید : 22 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در میان درختهای نخل و باغهای زیبا سواحل مدیترانه قرار گرفته است و اقامت دلپذیری را همراه با امکانات رفاهی عالی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده است. هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انتخاب مناسبی از رستوران های بین المللی، تریاهای مختلف، هفت استخر شنا، مرکز آب گرم همراه با امکانات تفریح شبانه روز برای سطوح مختلف سنی برای میهمانان مهیا کرده است.  صبحانه، نهار و شام و  انواع نوشیدنی ها همراه با هزینه اتاق می باشد. مسافران عزیز می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی در مرکز آب گرم و ماساژ استفاده بهره مند شوند،  کودکان هم می توانند با سرسره بازی آبی و فعالیتها در باشگاه کودکان در مدت زمان اقامتشان از سفر خود لذت ببرند. اکثر میهمانان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از ساحل و ورزشهای مختلف آبی لذت می برند. در آمفی تئاتر امکان تماشای نمایش برای مسافران وجود دارد . هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پونگ , بولینگ , اسکواش و ورزشهای دیگر را نیز دارد که علاقه مندان می توانند از ورزشهای مورد علاقه خودشان لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید. 

 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 10 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل بایا آنتالیا  پنج ستاره

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا آنتالیا هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد که فضای باغ با درختان در تفریحگاه هتل بایا آنتالیا بسیار دیدنی می باشد . هتل بایا آنتالیا با طراحي بسیار زيبا و مدرن و فضایی آرام بخش همراه با فعالیت های ورزشی و تفریحی ‌براي خانواده ها و زوج های جوان اقامتی به یادماندنی را مهیا کرده است . تفريحگاه هتل بایا آنتالیا در نزدیکی ساحل بسیار زيباي مديترانه با تجهيزات عالی قرار گرفته است و امكاناتي مانند: ورزشهاي متنوع آبي،‌ رستورانها و تريا هاي مختلف،‌ مركز بسیار خوب آبگرم و ديگر امکانات براي آرامش و استراحت مهیا شده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با استقبال گرمی از میهمانان و مسافران لحظات به یادماندنی را تدارک دیده اند.  هتل بایا آنتالیا با فرودگاه آنتالیا فقط پانزده km فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 16 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش از ساخته های زمان ایران قدیم و هخامنشیان طراحی شده است، درفضایی به مساحت 5000 متر مربع در سه طبقه در آبان ماه سال 1390 تاسیس گردید. هتل لوتوس کیش لابی با مساحت 1000 مربع، رستوران با غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی،2 آسانسور،  آشپزخانه، کافی شاپ و مینی بار زیبا است. هتل لوتوس کیش 72 اتاق دارد که چهل اتاق هتل لوتوس کیش دارای گنجایش بیشتر از سه نفر است. فضای باغی سرسبز با وسعت 1200 متر مربع در مجاور هتل لوتوس کیش است. هتل لاله نام قدیم هتل لوتوس کیش است. هتل لاله ترمیم و باز سازی گردیده است و در سال 1390 در فصل زمستان با نام جدید خود هتل لوتوس کیش افتتاح گردید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل آپارتمان پارسیان کیش

هتل آپارتمان پارسیان کیش هتلی بسیار تمییز و سه ستاره است و برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است. امکانات هتل آپارتمان پارسیان کیش : کافی شاپ در لابی هتل پارسیان کیش , لاندری , سرویس روم در 24 ساعت , مینی بار ,  سالن کنفرانس ,  تلویزیون و مجهز به شبکه های ماهواره ای در اتاقها و گردش تفریحی مخصوص برای بازار و جزیره زیبای کیش است.

آدرس هتل آپارتمان پارسیان کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , نزدیک بازار زیتون

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش به علت تغییرات و تعمیراتی که اخیرا انجام شده است ، موجب شده کیفیت هتل دیدار کیش بیشتر شود. هتل دیدار کیش با مسجد جامع جزیره کیش و ساحل کیش فاصله نسبتا کمی دارد و فضایی دلنشین و آرام و مکانی بسیار مناسب برای اقامت در جزیره زیبای کیش است. هتل دیدار کیش به سیستم حمل و نقل شهری نزدیک و با موقعیت خیلی مناسب جغرافیایی باعث جذب و جلب مشتریان هتل دیدار کیش شده است. در هتل دیدار کیش اینترنت به صورت وایرلس می باشد. اتاقهای هتل دیدار کیش تمییز و مرتب می باشد و کارکنان هتل دیدار کیش برخورد محترمانه ای با میهمانان و مسافران عزیز دارند و باعث شده میهمانان و مسافران اقامت و خاطره خوش را تجربه می کنند.

آدرس هتل دیدار کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل تاپ رز کیش

در منطقه شمال شرقی جزیره کیش هتل تاپ رز کیش در وسعتی به مساحت حدودا 13 هکتار احداث شده است .  هتل تاپ رز کیش از 37 ویلاى ساحلى تشکیل شده و در نزدیکی ساحل و اسکله قرار گرفته است .

امکانات هتل تاپ رز کیش : کافى شاپ سنتى در محیطی باز و زیبا  ، رستوران ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پارکینگ اختصاصی ، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاقها ،  ،خدمات خانه داری ، صندوق امانات و دیگر امکانات می باشد. هتل تاپ رز کیش هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

تعداد صفحات : 35

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 709
  • بازدید کلی : 10,569