loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 13 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

دانستنی های آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا

آنتالیا یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای توریستی ترکیه است که دارای آب و هوا بسیار خوب و دل نشین , مناظر زیبا و سواحل بی نظیری است. این عوامل باعث جلب توجه بیشتر گردشگران شده است و یکی از بهترین شهرها در اروپا و آسیا برای تفریح مسافران به شمار می رود. آنتالیا از قسمت غربی خود به شهر کمر و از قسمت شرقی به ساحل بی نظیر آلانیا منتهی می شود. این شهر 300 روز در سال هوای آفتابی دارد و دمای آن در تابستان به 35 _ 40 درجه سانتی گراد می رسد و رطوبت آن حدود 80% است. در مرکز شهر آنتالیا یک شهر قدیمی با بافت سنتی بسیار زیبایی وجود دارد که منطقه مناسبی برای توریست ها می باشد. این شهر قدیمی کاله ایچی نام دارد. از دیگر مناطق دیدنی آنتالیا می توان به آبشار کورشونلی اشاره کرد. لازم به ذکر است که پلاژهای 12 کیلومتری کنیالتی نیز دیدنی و زیبا است. آنتالیا دارای مراکز خرید بسیاری می باشد اما یکی از مراکز خرید معروف این شهر مرکز خرید میگروس است که دارای کلیه اجناس مارک دار می باشد. این مرکز خرید بسیار بزر گ است و از 3 طبقه تشکیل شده است.

شهر قدیمی کاله ایچی آنتالیا

ساحل و پلاژ کنیالتی آنتالیا

فرودگاه آنتالیا در قسمت شرقی این شهر قرار دارد و دارای دو ترمینال می باشد.

حمل و نقل عمومی در آنتالیا با استفاده از تاکسی اختصاصی , تاکسی ون و تراموا صورت می گیرد و کرایه تاکسی توسط تاکسی متر محاسبه می شود. اما با وجود این کرایه تاکسی در آنتالیا بسیار گران است یعنی شما برای یک مسیر ده کیلومتری باید حدود 30 دلار با توجه به شرایط ترافیک پرداخت کنید. اما تاکسی ون های آنتالیا به صورت اشتراکی کار می کنند و فقط در خط های خاصی حرکت می کنند و کرایه آنها ثابت و حدود 1/5 لیر جدید می باشد و با درخواست مسافر متوقف می شوند , یعنی در مسیر خود ایستگاه ندارند. خوب است بدانید که در آنتالیا به این تاکسی ون ها دل موش گفته می شود.

 

 

 

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

توصیه های سفر به آنتالیا

 

آنتالیا از شهرهای زیبا و توریستی ترکیه است. آنتالیا به دلیل داشتن جاذبه های فراوان به عنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری در ترکیه می باشد. درختان نخل زیبایی که در بلوارهای این شهر قرار دارد و لنگر گاه های آن زیبایی آنتالیا را دو چندان کرده است. اگر می خواهید از سفر خود به آنتالیا نهایت لذت را ببرید حتما به توصیه های زیر عمل کنید:

 

1.حتما به پارک آبی این شهر بروید:

پارک آبی تروا

در آنتالیا پارک های آبی زیادی وجود دارد که به آدم سرزندگی و نشاط می بخشد. اگر می خواهید هیجان و لذت را تجربه کنید حتما به پارک های آبی این شهر بروید. سه پارک آبی معروف آنتالیا عبارت اند از : پارک آبی تروا در هتل ریکسوس پریمیوم که گفته می شود بزرگترین پارک آبی سواحل زیبای آنتالیا است , پارک آبی واقع در هتل ددمان در ساحل لارا و سومین پارک آبی که به آن سرزمین آبی گفته میشود و بسیار بی نظیر است , پارک آبی ساحل کنیالتی می باشد. تمام پارک های آبی آنتالیا دارای کیفیت و امکانات فوق العاده ای هستند اما این سه پارک آبی که معرفی شد از بهترین و بی نظیر ترین پارک های آبی این شهر هستند.

پارک آبی هتل ددمان

 

 

2.اسب سواری در سواحل آنتالیا را از دست ندهید:

اسب سواری در سواحل آنتالیا

اگر مبتدی هستید اصلا نگران نباشید , چون باشگاه های اسب سواری که در آنتالیا هستند بسیار مجهز می باشند و اسب های زیبا و آماده ای را به همراه خدمات خوب و عالی در تمام سطوح از مبتدی تا حرفه ای در اختیار علاقه مندان به اسب سواری قرا می دهند. پس بدون نگرانی اسب سواری در این سواحل زیبا را تجربه کنید و لذت این تفریح را از دست ندهید. اگر علاقه مند باشید می توانید لذت موج سواری با اسب را در این سواحل زیبا تجربه کنید و خاطره ای بسیار به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

موج سواری با اسب در سواحل آنتالیا

 

 

3.لذت خرید در آنتالیا را تجربه کنید:

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

به طور کلی خرید کردن لذت بخش است اما خرید از مراکز خرید آنتالیا بسیار لذت بخش تر است. حتی اگر از مغازه های کوچک و دکه ها هم خرید کنید متوجه می شوید که خرید خوبی را در این سفر تجربه کرده اید. از جمله مراکز خرید آنتالیا تراسیتی و میگروس می باشد. اگر علاقه مند به جواهر آلات هستید از بازار قدیمی آنتالیا دیدن کنید , زیرا این بازار دارای مغازه های بسیار زیادی است که دارای اجناس و کالاهای متنوعی می باشد. این بازار در قسمت بالایی بندر قدیمی و بعد از خیابان آتاتورک قرار دارد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

 

 

4.لذت گشت یک روزه با جیپ های صحرایی را از دست ندهید:

گشت با جیپ صحرایی در آنتالیا

اگر می خواهید به زیبایی های آنتالیا پی ببرید حتما با جیپ های صحرایی در کوه های توروس گردش کنید. با این گردش یک روزه زیبایی هایی را می بینید که عموم مردم در سفر خود به آنتالیا دیدن این مناظر را از دست داده اند. روستاهایی که در قلب کوه توروس وجود دارد بسیار زیباست. این گردش یک روزه که تقریبا 10 ساعت است را از دست ندهید تا سفری به یاد ماندنی با دیدن مناظر فوق العاده زیبا را تجربه کنید.

 

 

5.هیجان را در تور قایق رانی آنتالیا تجربه کنید:

تور قایق رانی آنتالیا

اگر میخواهید هیجان , لذت و ترس را با هم و همزمان احساس کنید این تور 1 _ 6 ساعته را از دست ندهید. در این تور قایق رانی بهترین و هیجان انگیز ترین لحظات زندگی خود را تجربه می کنید. شما در دل یک رودخانه وحشی قایق سواری میکنید اما نگران نباشید چون در هر قایق راهنما و غریق نجات وجود دارد و شما علاقه مندان به هیجان به صورت کاملا مجهز وارد قایق می شوید که فقط لذت ببرید و از این لحظات استفاده کنید , پس به هیچ وجه جای نگرانی نیست. علاوه بر این هیجان شما منظره زیبایی از درختان سرسبز سدر پارک ملی کاپرولو کانیون مشاهده می کنید که لذت این سفر وتور را دو چندان می کند برای شما. 

علاوه بر این پیشنهاد میکنم که ازآبشار های آنتالیا به ویژه آبشار دودن و خلیج آنتالیا دیدن کنید که اگر این مناظر را نبینید لذت دیدن زیباترین مناظر طبیعی را از دست می دهید.

 

 

6.توصیه میکنم که غواصی در دریای آبی و زیبای مدیترانه را هم تجربه کنید:

غواصی در مدیترانه

 

اگر می خواهید دنیای زیبای زیر آب را مشاهده کنید و گونه های زیبای گیاهان و جانوران دریایی را ببینید باید غواصی کنید که یکی از مناطقی که نقطه تمرکز و توجه غواصان می باشد آنتالیا است. سیده بهترین جا برای برای شیرجه زدن است , از کمر تا کاس 25 سکو برای شیرجه زدن وجود دارد که پریدن و شیرجه زدن از روی آنها بسیار لذت بخش است. 

در آخر به شما توصیه می کنم که اگر به دنبال هیجان و لذت هستید , در سفر خود به شهر زیبا و توریستی آنتالیا تور غواصی و قایق رانی , اسب سواری و رفتن به پارک های آبی آنتالیا را تجربه کنید و آن از دست ندهید.

dellaram بازدید : 18 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

مسافران آنتالیا باید بدانند

صرافی ترکیه

از مواردی که مسافران باید بدانند واحد پول ملی ترکیه است, که واحد پول آنها لیر است و نرخ خرید و فروش روی تابلوهای صرافیها در خیابان ها به شکل روزانه نشان داده می شود. و از آنجا که نرخ ارز در ترکیه چندان نوسانی ندارد و شما مسافران عزیز می توانید ارز مورد نیاز خود را قبل از سفر به ترکیه تهیه کنند. اگر مسافران بخواهند که به مبادله ارز بپردازند بهتر است که در آنتالیا به خیابان آتاتورک و در استانبول به خیابان آکسارای و لاللی مراجعه کنند که ایرانیان بیشتر به این خیابان ها میروند در صورتی که در بیشتر خیابان های استانبول صرافی وجود دارد.در ترکیه به صرافی دویز (Doviz) می گویند. اگر میخواهید که در استانبول از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو , اتوبوس , متروبوس و تراموا استفاده کنید , می توانید از استانبول کارت استفاده کنید که همان کارت مترو خودمان در ایران است که برای مترو و اتوبوس از آن استفاده می کنیم. اگر نمی خواهید از استانبول کارت استفاده کنید می توانید از دستگاه های مخصوصی که در ایستگاه های مترو و تراموا وجود دارد ژتون بگیرید. در ترکیه باید آب آشامیدنی را از سوپر مارکت ها تهیه کنید یعنی باید از آب معدنی استفاده کنید چون آب لوله کشی آن قابل آشامیدن نیست.

اختلاف زمانی ایران _ ترکیه 1.5 ساعت است. یعنی ساعت رسمی ترکیه 1.5 ساعت از ساعت رسمی ایران عقب تر است.

تلفن های ضروری ترکیه عبارت است از : آمبولانس:112     پلیس:155    آتش نشانی 110 

هزینه درمان در ترکیه بسیار بالاست و فقط هزینه ویزیت آن هشتاد لیر است و با هزینه دارو و... هزینه بیشتر و بیشتر می شود پس در ترکیه بسیار مراقب سلامتی خود باشید. هنگامی که در این کشور از فروشگاه های بزرگ خرید می کنید تا زمانی که از فروشگاه بیرون نرفتید رسید خریدهای خود را دور نریزید چون ممکن است کنترل امنیتی انجام شود که در این صورت رسید خرید را از شما می خواهند. اگر می خواهید بیشتر از سه ماه در ترکیه بمانید باید اجازه رسمی از سوی مقامات داشته باشید و مدت اقامت خود را تمدید کرده باشید , در غیر این صورت جریمه می شوید و حتی ممکن است از آن کشور اخراج شوید.

dellaram بازدید : 8 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه _ آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه _ آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران  تور ترکیه _ آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد ترکیه _ آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا

dellaram بازدید : 11 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است که ساخت آن بیشتر از یک و نیم میلیارد دلار هزینه داشته است. این هتل از هتل های لوکس , بزرگ و گران منطقه مدیترانه و اروپا می باشد. هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا دارای یک استخر بسیار بزرگ است که این استخر از بزرگترین استخرهای اروپا می باشد. از دیگر جذابیت های این هتل آکواریوم آن می باشد که بیشتر از 2400 نوع ماهی درون آن می باشد. هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا 560 اتاق دارد , دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. برای ساخت این هتل ده هزار متر مربع طلا , 500000 تکه کریستال و بیست و سه هزار متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است و از زیباترین هتل ها به شمار میرود. اتاق های هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیا رو به دریای مدیترانه , کوهستان و یا استخر بزرگ این هتل می باشد. در استخر بزرگ این هتل قسمتی وجود دارد برای علاقه مندان به غواصی و شنا با ماهی ها و شیرجه. البته این عمل با احتیاط انجام میشود تا مسافران تور ترکیه _ آنتالیا و این هتل زیبا و لوکس از سفر خود لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل که مسافران تور ترکیه _ آنتالیا می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرن رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا است که غذاهای روسی , مدیترانه ای , ژاپنی , تایلندی و فرانسوی را جداگانه سرو می کند. در پشت بام هتل مردان پالاس ترکیه _ آنتالیایک کافه با منظره فوق العاده از ریزورت و دریا می باشد که می توانید با نشستن در این کافه و استفاده از نوشیدنی های لذیذ آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا

تور ترکیه هتل مردان پالاس آنتالیا

dellaram بازدید : 11 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره شروود بریزس ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزس ترکیه _ آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا در منطقه لارا می باشد که فاصله 150 متری با ساحل دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر , وای فای رایگان , پلاژ و اسکله خصوصی و... اشاره کرد. اتاق های هتل شروود بریزس ترکیه _ آنتالیا مجهز به تهویه مناسب , بالکن رو به دریا , ماهواره و سایر امکانات رفاهی می باشد. از مزایای این هتل می توان به نزدیک بودنش به مراکز خرید آنتالیا , فاصله 10 کیلومتری آن تا فرودگاه بین المللی و... اشاره کرد.

تور ترکیه هتل شروود بریزس آنتالیا

dellaram بازدید : 16 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی زیبا و فوق العاده است که 9 سرسره آبی دارد , علاوه بر این یک استخر موجی هم دارد که بسیار هیجان انگیز است. هتل رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا فاصله بسیار کمی (500 متر) با سواحل لارا دارد. آنچه که زیبایی این هتل 5 ستاره را دو چندان کرده این است که این هتل در میان باغ های بزرگ و زیبا قرار گرفته است. اتاق های هتل رویال وینگز ترکیه _ آنتالیا دارای تهویه مناسب , بالکن خصوصی که منظره بی نظیری دریای نیلگون مدیترانه را می توانید از آنجا مشاهده کنید, همچنین این اتاق ها دارای مبلمان چوبی و دکوراسیون مدرن نیز می باشند.

تور ترکیه هتل رویال وینگز آنتالیا  

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا از هتل های مجموعه ریکسوس است که دارای یک کیلومتر ساحل است. ساختمان اصلی این هتل را پروت کوئین می نامند. هتل 5 ستاره رکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا دارای ویلا و سوئیت های خانوادگی و دوبلکس است. این هتل دومین هتلی است که دارای چشمه آب معدنی است که تمام آب درمانی ها و درمان هایی که به زیبایی و سلامت مربوط می شود در این هتل در اختیار مسافران عزیز قرار می گیرد. این هتل دارای استخر سرباز و سرپوشیده می باشد که وسعت آن هجده هزار متر مربع است. از امکانات تفریحی هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت ترکیه _ آنتالیا می توان به پارک آبی , رستوران با انواع غذاهای ترکی و خاویار و.... , کافی شاپ , بوتیک های لوکس , شهربازی مخصوص کودکان و... اشاره کرد. این هتل نیز دارای ماساژورهای حرفه ای است که شما می توانید از این فرصت نهایت لذت را ببرید. این هتل به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند به همین دلیل بسیار مشهور است در انتالیا.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا

dellaram بازدید : 15 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا در یک موقعیت جغرافیایی خوب قرار دارد و دارای آب و هوای مناسبی است. از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی , استخر روباز و سرپوشیده در همه فصل ها , سونا , جکوزی , حمام آفتاب , ماساژ , ساحل اختصاصی , سرویس نگه داری کودکان , اتاق بازی برای کودکان , سالن بدنسازی , پینگ پنگ , دارت , موج سواری , بیلیارد , قایق رانی با کانو , بولینگ , تنیس , اسکواش و علاوه بر این ها اتاق هایی مجهز برای معلولین , اتاق هایی با تهویه مناسب و مطبوع , فورشگاه های متعدد داخل هتل و صرافی آن و... اشاره کرد. هتل 5 ستاره تایتانیک ترکیه _ آنتالیا به صورت 24 ساعت آماده خدمت گذاری می باشد. از دیگر امکانات این هتل دادن صبحانه , ناهار , شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعت و رایگان می باشد.

dellaram بازدید : 12 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس ترکیه _ آنتالیا از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در ساحل زیبا و ماسه ای لارا قرار دارد. خوب است که بدانید شهرت این هتل به دلیل داشتن بزرگترین استخر روباز است. هتل ریکسوس لارس آنتالیا دارای امکانات بسیار خوب و لوکس می باشد و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هتل داشتن ساحل اختصاصی آن میباشد. از دیگر ویژگی های آن این است که فاصله آن تا نزدیکترین مرکز خرید فقط یک کیلومتر می باشد. هتل ریکسوس لارس ترکیه _ آنتالیا در نزدیکی هتل تایتانیک , کروانسارای لارا و میراکل قرار دارد. از جمله عواملی که به زیبایی این هتل افزوده است این است که بوسیله جنگل های انبوه و سرسبز و زیبا محاصره شده است و علاوه بر این به دلیل نزدیکی آن به ساحل شما به راحتی می توانید از زیبایی آن و پاکیزگی هوا در این منطقه و همچنین از دیدن دریای پاک و آبی مدیترانه نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تور ترکیه هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

تعداد صفحات : 35

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 1,111
  • بازدید کلی : 10,971