loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 13 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه _ آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

dellaram بازدید : 9 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)
جاذبه های توریستی استانبول

از مکانهای عمومی در استانبول برای شنا کردن در شهر های بوسفروس،جکمجه ساریی ،باکرکوی و کوجوک است و در خارج از شهر جزایر سیلیوری و توزلا از قبیل کیلیوس و سیله دریای سیاه است و جزایر آدالاری ،پرنسس در دریای مرمر هستند. کالسکه‌های اسبی ، سبک نئوکلاسیک ،کاج سنگی ،عمارت‌های بزرگ عصر عثمانی و رستوران های ماهی این منطقه را به جاذبه توریستی تبدیل کرده است .افراد می توانند به وسیله قایق های پرسرعت دنیز از امینونو به کارتال برسند.تعداد 9 جزیره در 4 منطقه قرار گرفته است.یکی از پناهگاههای ساحلی و مشهور ترکیه در دریای سیاه سیله است که حدود 50 کیلومتر با استانبول فاصله دارد.و یکی از سواحل آرام که در قسمت اروپایی بوسفروس قرار گرفته است کیلیوس است.اخیرا استانبول شهر متصل به اروپا نامیده می شود و بخش اروپایی آن از سردترین مناطق است.و مناسبترین مکان برای مسافران تور استانبول است


برچسب‌ها: تور استانبول, استانبول, ديدنيهاي استانبول, جاذبه های توریستی استانبول
+ نوشته شده در  سه شنبه هجدهم شهریور 1393ساعت 12:15  توسط تور دبی  |  نظر بدهید

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

 در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است. سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي مي‌كند. اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. درخت سبز  كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندندمجموعه درخت سبز  با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي‌برد. در اين مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي‌توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز نيز ديدن كرد.


درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره است. اين نوع درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌سازد. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که مانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

 

 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش


 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش

 

 آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تور كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور كيش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجايكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تور كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تور كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند

 * علاوه بر خدمات معمول تور كيش كه توسط بيشتر آژانسهای مسافرتی ارائه ميشود خدمات زير به صورت ويژه به مسافران آژانس چهارفصل تقديم ميگردد 

 

تخفیف ويژه رستورانهای كيش : 20 تا 30 درصد تخفيف رستوران نهنگ سفيد ، 10 تا 15 درصد تخفيف رستوران ديدنيها ، 10 تا 15 درصد تخفيف رستوران شانديز ، 15 در صد تخفيف رستوران توت فرنگي ، 10 تا 15 درصد تخفيف رستوران پایاب كيش ، 15 درصد تخفيف كافه ويونا ، 20 درصد تخفيف كافه ورينا 

تخفیف ويژه مراکز تفریحی كيش : 25 درصد تخفيف کلوپ تفریحات دریایی مارینا و سی من ، 10 درصدتخفيف پارس سافاری 10%،  20 درصد تخفيف پینت بال دیدنیها ، 30 درصد تخفيف شو شبانه ایرانیان ، 25 درصد تخفيف قلعه وحشت ، 30 درصد تخفيف سگوی ، 30 درصد تخفيف کافه بیلیارد اسپرت کلاب، 20 درصد تخفيف  رنت کار

dellaram بازدید : 9 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 moze honarhaye eslami

ابراهیم پاشا دوست و صدراعظم سلیمان بوده است، كه در زمان كودكی در یونان توسط ترك‌ها اسیر شد و به خانه‌داری امپراطوری به نام برده فروخته شد. او در کاخ توپكاپی كه اكنون محل بازديد  مسافران تور استانبول است با سمت پیام‌رسان مشغول به کار بود، زمانی كه سلیمان هم‌سال او بود با هم دوست شدند . زمانی که با سلطان دوست شد به سمت صدراعظمی رسید.عمارت قصر را سلطان سلیمان، یك سال قبل از اینکه خواهرش را به عقد ابراهیم پاشا دراورد، به خواهرش بخشید. این دوران زیبا و با شکوه دوام زیادی نداشت.  ثروت، قدرت و نفوذ او بر سلطان به قدری زیاد شد كه موجب حسادت دیگران شد، و بیشتر از بقیه، حسادت همسر قدرتمند سلیمان (روكسلانا) را برانگیخت. روكسلانا سلطان را راضی كرد كه ابراهیم پاشا دشمن می باشد و سلطان سلیمان در ۱۹۵۳ دستور قتل پاشا را صادر كرد. موزه به دستور وزیر اعظم در سال 1524 ساخته شد. این عمارت بزرگترین بنائی بود که در زمان امپراطوری عثمانی ساخته شده است. مجموعه موزه مانند : آثاری از قرن های 8 تا 19 میلادی می باشد كه  مسافران تور استانبول ميتوانند از بازديد از آنها لذت ببرند. برجسته ترین آن نمایشگاه بسیار زیبایی از خوشنویسی و ادوات و ابزار خوشنویسی، طغرا‌ها، فرمان‌های شاهی، و نسخ خطی آراسته شده است. در بزرگترین تالار قصر رحل‌ های قرآن بسیار زیبایی از قرن شانزده، مجموعه نفیسی از قدیمی ترین فرش‌های دنیا و مینیاتور‌های تركی در معرض بازديد  مسافران تور استانبول قرار دارد. همچنین در این موزه ، اشیاء فلزی و چوبی هنری , سرامیک‌های ارزشمند و پارچه‌های كهن و قدیمی نگهداری می‌شوند. در حیاط موزه کافی شاپی با میز‌هایی در تراس با نمایه زیبایی از هیپودروم  یا سیرك دارد وجود دارد.

dellaram بازدید : 14 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

موزه موزاییک استانبول ترکیه

 

moze mozaeec istanbul turkey

موزه موزاییک استانبول ترکیه از موزه های بزرگ موزاییک جهان ، از لحاظ تعداد موزاییک مربوط به شهر های ترکیه است . موزه موزاییک استانبول ترکیه به غیر از موزاییکهای معروف جهانی خود آتلیه موزاییک مخصوص کودکان ، مرکز برای تفریح و انیماسیون ویژه کودکان با جدیدترین تکنولوژی روز جهان ، سالنهای کنفرانس و مرکز بزرگ کنسرواسیون دنیا هم می باشد و  مسافران تور استانبول ميتوانند از آن بازديد نمايند . اکثر اشیا همچنان در انبارهای موزه می باشد و در دنیا در رتبه دوم قرار دارد . این موزائیک ها از دوران بیزانس , کاخ زیبای قسطنطنیه و دیگر نقاط می باشد که تصاویری از لحظات شکار , تصاویر رجال مشهور , همچنین منظره های زیبا می باشد. 

موزائیک های وجود در این موزه از دوران بیزانس، کاخ قسطنطنیه و … می باشند که صحنه هایی از شکار، تصاویر سلاطین ئ رجال معروف، مردم عادی و مناظر را به تصویر کشیده اند.باستان شناسان تقریبی محاسبه کردند که در حیاط موزه هشتاد میلیون قطعه موزائیک کوچک که از جنس آهک و شیشه می باشد استفاده شده است. موزه بزرگ و زیبای موزائیک استانبول از دیدنی های جذاب برای  مسافران تور استانبول است که در نزدیک میدان سلطان احمد، در بازار آراستا قرار گرفته است.

 

dellaram بازدید : 18 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

کاخ توپکاپی استانبول

kakh topkapi

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکانها براي  مسافران تور استانبول  می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد كه  مسافران تور استانبول ميتوانند از آن بازديد داشته باشند .

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و م مسافران تور استانبول که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

dellaram بازدید : 23 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

 

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های  مورد علاقه مسافران تور استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و از ديد مسافران تور استانبول در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

 

dellaram بازدید : 19 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

مرکز خرید بیگ سی تایلند

مرکز خرید بیگ سی تایلند نزدیک به آلکزار در جاده دوم  واقع شده است.  در مرکز خرید بیگ سی تایلند خرید لوازم آرایشی و وسایل خانگی و پوشاک و  بهداشتی  با قیمتی بسیار مناسب می توانید خرید نمایید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید بیگ سی تایلند فست فود ها و رستوران ها وجود دارد که در هنگام خرید می توانید از این رستورانها استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند


 از بهترین مراکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد که در مرکز شهر  زیبای پاتایا واقع شده است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند از مرکز خرید مایک پاتایا تایلند از ساعت 11 صبح تا 23 شب بازدید و خرید خود را انجام دهند . مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه معروف و برند با نرخ های مناسب دارد. برای بیشتر مردم محلی و توریست های پاتایا بهترین مرکز خرید مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. قیمت اجناس و کالاها برای توریست های خارجی و مردم محلی تایلند یکسان می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم واقع شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند

 

 مجموعه ای از اجناس مورد نیاز بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند می باشد و مراکز خرید متفاوت و معروف در پاتایا می باشد .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای رستوران سینما , مرکز تفریحی و فروشگاههای مختلف است که اکثر خدمات و امکانات در ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و خریداران مایحتاج خود را در یک مکان دارند. در طول خرید از مرکز خرید می توانید از رستورانهای معروف مرکز خرید استفاده کرده و لذت ببرید.  مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 12 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند شامل دو بخش می باشد: یک بخش که به پارک سافاری معروف می باشد دارای حیواناتی مانند : شیر، خرس، ببر، گورخر، زرافه،  آهو و پاندای سفید می باشد که باید با اتومبیل از میان این حیوانات که آزادانه در حرکت هستند عبور کنید و آنها را مشاهده نمایید. طول این قسمت هشت کیلومتر می باشد و تقریبا 45 دقیقه طول می کشد. بخش دوم پارک آبی می باشد که دارای انواع گونه های حیوانات دریایی می باشد و در این پارک حیوانات آموزشهایی برای نمایش دیده اند و اجرا میکنند از جمله این حیوانات دلفین می باشد. این بخش از پارک را پیاده هم میتوانید عبور کنید و از محل زندگی پرندگان هم بازدید نمایید. در دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند رستوران و مراکز خرید هم وجود دارد که میتوانید از غذاهای متنوع و لذیذ لذت ببرید و همینطور کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز خرید تهیه نمایید.

دنیای وحش سافاری بانکوک تایلند

 

مطالب مرتبط :

 

 

موزه ریپلی تایلند

موزه ریپلی تایلند در مرکز خرید رویال گاردن در طبقه سوم و در مرکز پاتایا قرار گرفته است و مجموعه ای از اشیاء عجیب و غریب از همه جای جهان در آن دیده می شود.  یک نمایش چهاربعدی بسیار تماشایی نیز در این موزه وجود دارد که می توانید تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها،  کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.


 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 معبد ببر تایلند

 

 


معبد ببر در تایلند که ساخت آن سبک ویژ‌ه‌ای از معماریاست یکی از قدیمی‌ترین معبدهای جهان می باشد که در منطقه جنگلی غرب تایلند در نزدیکی مرز تایلند با میانمار قرار دارد . ویژگی اصلی این معبد که از سال 1999 برای بازدید گردشگران درهای آن باز است حضور ببرها و رفت و امد آزاد ببرها در این معبد میباشد که باعث شده گردشگران زیادی به بازدید از این مبعد و عکس گرفتن با ببرها تشویق بشوند .

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

dellaram بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل هما 2 مشهد پنج ستاره

 

هتل هما 2 مشهد


هتل هما 2 مشهد هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد و  وابسته به خطوط هواپیمایی ایران است . هتل هما 2 مشهد با هدف ارائه خدمات و سرویس دهی عالی با 202 اتاق مجهیز شده است و امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی برای مسافران مهیا کرده است. اتاق‌های هتل هما 2 مشهد دارای امکانات : بوفه و صبحانه , تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مناسب، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، در داخل اتاق امکان تهیه چای و قهوه ، چایخانه و سه رستوران ، مركز خرید ، تالار‌ چند منظوره، زمین تنیس، سالن بدنسازی ،  پارک بازی ویژه کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات كامپیوتری و فاکس و فتوکپی از امكانات دیگر خدماتی و رفاهی هتل هما 2 مشهد می باشد. هتل هما 2 مشهد , اولین هتل 5 ستاره ای می باشد که در غرب مشهد و سر سبز و آرام قرار گرفته است .

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 33 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

تعداد صفحات : 35

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 1,056
  • بازدید کلی : 10,916