loading...
تور دبی
dellaram بازدید : 21 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

کلبه هور جزیره کیش


کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

گذر هنرمندان کیش


گذر هنرمندان كيش از جاذبه های گردشگری کیش می باشد که معرف مشاهیر بزرگ کشور ایران می باشد . این جاذبه گردشگری در ضلع شرقي پارك حاشيه اي میان ميدان سنايي تا ميدان ساحل در سال 1378 ساخته شد و کم کم در مراحل مختلف بر تعداد تنديس هاي بنا شده در اين گذر اضافه شد. از اهداف اين فعالیت فرهنگی بيشتر آشنا شدن نسل جوان و گردشگران خارجي با مشاهير فرهنگی كشورمان و ياد و خاطره اين ارزش های ايران اسلامي می باشد. جمع آوری اين تنديس ها در كنار يكديگر جايگاه هنر و جامعه هنر ايران را به نمایش می گذارد . گذر هنر مندان کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که گردشگران بسیاری را جذب کرده است . علاقه مندان به این گذر این امکان را دارند تا از تندیس این استاید عکس یادگاری نیز بگیرند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

kashti yonani kish


غرب جزیره زیبای کیش در نزدیكی مجتمع غروب كیش ، كشتی عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی به لحاظ قدمت تاریخی اهمیت خاصی ندارد. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به سوی یونان حرکت کرد به گل نشست و هشتاد روز تلاش با یدك‌كش هلندی برای نجات كشتی نتیجه ای نداشت. اطلاعات نشان می دهد كه كشتی در زمانی که به گل نشسته به نام کولااف و تحت مالکیت كشور یونان بوده است. كشتی یونانی در سالهای 1338 تا تقریبا یک سال قبل از این جریان ، به كشتیرانی ایران تعلق داشته است. از نامهای دیگر کشتی نچرایست و امپراطور می باشد . در زمان غروب خورشید و در قسمت غرب جزیره منظره دیدنی با کشتی یونانی دیده می شود. آخرین گسترده رنگ های زرد و نارنجی و قرمز و سایه روشن های ریز و درشت ابر، تشعشع های نور خورشید روی آسمان،  تابلویی شگفت انگیز و زیبا را از پشت کشتی یونانی بوجود آورده است که مثل این منظره را کمتر میتوانیم ببینیم. به همین علت هر روز افراد زیادی از مشتاقان و گردشگران با دوربین هایشان به مکان کشتی یونانی می روند و از تماشا و عکسبردای از منظره دیدنی لذت می برند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

akvarium kish

جزیره کیش مکانی مناسب برای زندگی انواع مختلفی از آبزیان می باشد . گردشگران در ناحیه ای از ساحل زیبا انواعی از آبزیان و ماهی ها را که برخی از آنها بسیار دیدنی و عجیب می باشند و می توانید این آبزیان را که در داخل آبهای شفاف می باشند ببینید و لذت ببرید. آکواریوم کیش در مجتمع کانون هنر واقع شده است و از آبزیانی متنوع و بی نظیر مراقبت و نگهداری می شود.تماشای ماهی ها در رنگ های مختلف و امکان غواصی از مزایای آکواریوم کیش است که تجربه ای به یاد ماندنی است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش

قدمت قنات کیش حدودا 2500 سال می باشد و برای ساکنان جزیره کیش آب شیرین را تامین کرده است ، به علت عمق چاه‌ و طول رشته قنات قابل مقایسه با قنات‌ها در دیگر مناطق ایران نمی باشد، و با توجه به شیب كم جزیره‌، روش هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر روی سطح زمین در كیش اهمیت دارد و در آن زمان  از مدرنترین شیوه براى حفر قنات استفاده مى‌ شده است. این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی ایران و جهان و رستوران سنتی جدید و سنتی , سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس می باشد. سقف این قنات به ارتفاع هشت متر می باشد که از صدف و سنگواره و مرجان تشکیل شده و با نظر کارشناسان 270 تا 570 میلیون سال قدمت دارد و بیشتر انها شناسایی شده و دارای شناسنامه می باشند. کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز عقیده دارند که این شهر دارای دو ویژگی می باشد که این قنات را در فهرست ابنیه های جهانی قرار داده است. اول اینکه این کاریز تنها کاریز در دنیا می باشد که به صورت مرجانی می باشد و دوم اینکه سقف کاریز از صدف و مرجانهای طبیعی پوشیده شده است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

نمایشگاه خزندگان کیش

نمایشگاه خزندگان کیش تقریبا از 100 گونه خزنده از خانواده های مارسانان برای گردشگران به نمایش گذاشته شده است. سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، پیتون آفریقا و آمازون، مارهای بزرگ بوا، مارپرنده تایلند، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیل از گونه های خزندگان می باشند. علاقمندان به نمایشگاه خزندگان کیش می توانند از کانون هنر در کنار پارک آهوان بازدید کنند. نمایشگاه خزندگان کیش برای جمع آوری اطلاعات در مورد خزندگان بسیار مکان مناسبی می باشد که از انواع مختلف خزندگان اطلاعات لازم وجود دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

dellaram بازدید : 16 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش که نام سابق آن هتل آرامش می باشد که به دلیل نرخ بسیار مناسب مورد توجه و استقبال کارگران خارجی در کشور امارات است. مردم زیادی برای تمدید ویزای کار و اقامت در امارات مجبور هستند از کشوری به جز کشور خودشان سفر نمایند و جزیره دیدنی کیش هم بسیار مناسب برای این سفرها می باشد. هتل قاصدک کیش برای افرادی مناسب می باشد که با نرخ مناسب اقامتی در اتاق‌های چهار تخته و پنج تخته دارند.

آدرس هتل قاصدک کیش : جزیره کیش , بلوار ساحل , روبروی بازار زیتون

 

مطالب مرتبط :

تورکیش

تور کیش شهریور 93

 

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در منطقه جنوب شرقی جزیره زیبای کیش به وسعت بیست هزار متر مربع واقع شده است و اول جاده دنیا بنا شده است. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب بسیار تمییز و مرتب دارد. هتل شباویز کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب است و رستوران هتل شباویز کیش با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تور کیش شهریور 93

 

 

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی جزیره کیش است  . هتل گلدیس کیش در سال 1369 در قرار داد اولیه  10 ساله با مدیر عامل سازمان عمران جزیره کیش به امضاء رسید که به نام هتل 2 ستاره تا سال 1379 فعالیت داشته باشند. تغییراتی در سال 1379 در سازمان ایجاد شد و هتل گلدیس کیش به مدت 21 سال به ارائه خدمات و پذیرایی و اقامت مسافران خارجی فعالیت می کند . هتل گلدیس کیش هتل بسیار تمییز و مرتب است و مناسب برای اقامت خانواده ها می باشد.  رستوران هتل گلدیس کیش با غذاهای متنوع و لذیذ از مسافران و میهمانان خود پذیرایی می کند .

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران , جنب پمپ بنزین

مطالب مرتبط :

تورکیش

تور کیش شهریور 93

 

 

هتل خاتم کیش

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش هتل تمییز و مرتب می باشد با اقامت بسیار مقرون به صرفه در مجاور بازار عرب ها قرار گرفته است که باعث شده دسترسی برای گردشگران و مسافران به بازار عربها بسیار راحت می شود. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت و هتلی بسیار مرتب و تمییز , محیطی خیلی مناسب برای رفاه مسافران و میهمانان عزیز تدارک دیده است. هتل خاتم کیش ویژه خانواده های سپاه می باشد و  می توانند در هتل خاتم کیش اقامت نمایند و خاطره خوشی را تجربه کنند.

آدرس هتل خاتم کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

مطالب مرتبط :

تورکیش

تور کیش شهریور 93

 

 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

مطالب مرتبط :

تورکیش

تور کیش شهریور 93

 

هتل تماشا کیش

 

هتل تماشا کیش


هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلويزيون ماهواره اى - کافى نت -  سيستم خنك كننده - لاندرى ( لباسشویی) - مينى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر

 

مطالب مرتبط :

تورکیش

تور کیش شهریور 93

 

dellaram بازدید : 17 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا پنج ستاره

 

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا هتلی پنج ستاره است که آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. اتاقهای هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا بسیار راحت و تمییز است و بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا مانند:  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. امکانات دیگر هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا دارای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از اطفال است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  192 اتاق مجلل و زیبا برای خود دارد. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا فروشگاه هایی وجود دارد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه هتل تهیه نمایید . همچنین صرافی در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام داده و تفریح و گشت و گذار بپردازید. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  اتاق جلسه مجهزی هم وجود دارد . هتل باغ زیبایی دارد که بسیار مناسب برای استراحت و آرامش است. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های هتل مانند :  اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته باشید .

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل ددمان استانبول پنج ستاره

 

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول هتلی پنج ستاره است این هتل زیبا در منطقه تجاری و اداری شهر استانبول واقع شده است و برای مسافران و میهمانان خود اقامتی شیک و به یادماندنی را مهیا کرده است و منطقه های مختلف شهر به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل ددمان استانبول مکانهای مناسبی برای آرامش میهمانان تدارک دیده است . هتل ددمان استانبول در مرکز شهر است و جاذبه های فرهنگی , هنری و معماری را در این شهر می توانید بینید. همچنین هتل ددمان استانبول به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و می توانید به راحتی به گشت شهری و خرید و ملاقات های خود بپردازید. مسافران و میهمانان می توانند بعد از یک روز طولانی، در باشگاه هتل ددمان استانبول در سونا و یا در استخر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و استراحت نمایند . در شب نیز رستوران هتل ددمان استانبول برای مسافران خود غذاهای لذیذ و متنوع را مهیا کرده است . در هتل ددمان استانبول فروشگاهی می باشد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. هتل ددمان استانبول برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان از اقامت در این هتل و سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل ددمان استانبول خشکشویی و اتوشویی هم دارد که می توانید در مدت اقامت نیز آراسته باشید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل کرون پلازا استانبول پنج ستاره

 

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول هتلی پنج ستاره بزرگ و باشکوه می باشد در منطقه تاریخی و قدیمی شهر استانبول واقع شده است . اقامتی لوکس و دارای امکانات عالی از جمله : سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل کرون پلازا استانبول است که برای میهمانان خود تدارک دیده است. موقعیت جغرافیایی عالی هتل کرون پلازا استانبول موجب شده که دسترسی میهمانان و مسافران به مراکز تاریخی و قدیمی شهر استانبول راحت تر باشد. مساجد کبود و ایا صوفیه،  بازار بزرگ در چند قدمی هتل کرون پلازا استانبول واقع شده اند. در نزدیکی هتل ایستگاه تراموا باعث شده تا به راحتی بتوانید در شهر گردش و تفریح نمایید.صبحانه لذیذ و خوشمزه هتل کرون پلازا استانبول به شکل سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل نمایید و از غذاهای دلپذیر و متنوع خارجی هم تا ساعت 11 شب لذت ببرید. استخر آب گرم ، سالن بدنسازی ، حمام و استخر سرپوشیده که همه زیبا و مدرن است از دیگر امکانات هتل کرون پلازا استانبول است که مورد توجه علافه مندان و مسافران می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 14 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل هالیک یا خلیج استانبول چهار ستاره

 

هتل هالیک یا خلیج استانبول

 

هتل هالیک یا خلیج استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا و بزرگ می باشد ، در شهر زیبای استانبول  و در مکانی بسیار مناسب است و با پیاده روی کوتاه و جذاب به مرکزهای خرید و دیدنی شهر می روید. هتل هالیک یا خلیج استانبول در مجموع دارای  177 اتاق و سوئیت است که از امکانات و تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع مناسب و ویژه برخوردار است. در همه محیط هتل هالیک یا خلیج استانبول اینترنت فعال است.  سه رستوران و تریای هتل با سرو غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مسافران و میهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران زیبای آدالی در طبقه هشتم  با منظره زیبای شهر، محیط بسیار مناسبی برای سرو خوراکهای متنوع و لذیذ ترکی لذت ببرید و استراحت نمایید. میهمانان از برنامه اجرای موسیقی زنده در پایان هر هفته میتوانند حضور داشته باشند و لذت ببرند . به میدان تقسیم و بازار بزرگ تنها  15 دقیقه فاصله دارید. مرکز تفریحی هم در مرکز پر رفت و آمد بیگلو وجود دارد و تا هتل هالیک یا خلیج استانبول  10 دقیقه فاصله دارد.  مسافران و میهمانان می توانند با فاصله 50 متری از هتل هالیک یا خلیج استانبول به ایستگاه مترو دسترسی دارند و به راحتی از منطقه های مختلف شهر استانبول دیدن نمایید.


هتل هالیک یا خلیج استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول چهار ستاره

هتل تکسیم گونن استانبول

 

 هتل تکسیم گونن استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا می باشد که در قلب استانبول و در میدان تکسیم در موقعیت بسار عالی قرار گرفته است. در چند قدمی هتل تکسیم گونن استانبول جذابیت های شهر واقع شده است و بعد از خروج از هتل تکسیم گونن استانبول , تئاترهای متعدد, گالری های هنر , سالن اپرا , بار و کافه  را می توانید در مجاور هتل در دسترس داشته باشید . ساختمان مدرن و مجلل هتل تکسیم گونن استانبول از سرامیک و مرمر بنا شده و به شکلی زیبایی و جذاب طراحی گردید. همه اتاق ها زیبا و مجهز هستند.  هتل تکسیم گونن استانبول دارای تعدادی رستوران زیبا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و بین المللی مهیا دیده است . در رستوران پشت بام هتل تکسیم گونن استانبول با منظره زیبا و دیدنی استانبول لذت ببرید. مرکز سلامت و ورزشی بدنسازی نیز در هتل تکسیم گونن استانبول برای علاقه مندان مجهز شده است.


هتل تکسیم گونن استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل آل سیزن استانبول چهار ستاره

 

هتل آل سیزن استانبول

 

هتل آل سیزن استانبول هتلی بسیار زیبا با طراحی بسیار عالی و با دسترسی راحت به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی بسیار عالی نزدیک میدان تقسیم، بازار بزرگ، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی قرار گرفته است. امکانات بسیار خوب هتل آل سیزن استانبول مانند رستوران زیبا و دنج ,  خدمات اتومبیل کرایه , اینترنت رایگان بی سیم است  . اتاقهای هتل آل سیزن استانبول مجهز به تهویه مطبوع  و ضد صدا هستند . رستوران هتل آل سیزن استانبول خیلی زیبا و فوق العاده طراحی شده است و همراه با غذاهای لذیذ و متنوع از میهمانان پذیرایی می کنند. از امکانات ماساژ و سونا هتل آل سیزن استانبول برای استراحت و آرامش بی نظیر استفاده می کنند. هتل آل سیزن استانبول اتاق بازی کامپیوتری مخصوص کودک میهمانان مهیا کرده است و میهمانان از سفر خود لذت ببرند و خاطره خوبی را تجربه کنند.


هتل آل سیزن استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

dellaram بازدید : 15 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

مطالب مرتبط :

 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

مطالب مرتبط :

 

تعداد صفحات : 35

درباره ما
تور دبی , بهترین تور دبی , معرفی تور دبی , بهای بلیت تور دبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 345
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 737
  • بازدید کلی : 10,597